Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ich bank internetowy Citibank Online to porażka!!! Ciągle jakieś problemy. Ostatnio po "modernizacji systemu" kompletnie przestała działać wyszukiwarka transakcji. Cokolwiek się nie wybierze to pokazuje jakieś losowe dane. Poprzednio nie działało wyszukiwanie po słowach kluczowych ale można było chociaż przefiltrować dane na przelewy wychodzące i przychodzące a teraz nic nie działa. Tragedia, żeby w XXI wieku, podstawowe funkcjonalności banków internetowych tak szwankowały! Infolinia nie potrafi nawet podać jakichkolwiek informacji. Już dwa miesiące czekam na rozwiązanie tego problemu i nawet nie wiem czy w ogóle zostanie rozwiązany. Zaczynam już szukać nowego banku dla swojej firmy. Odradzam Citi!!!. Obsługa klienta w placówce: Kolejki! Jedno z pięciu okienek czynne a klientów cała masa!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam. Oszukują na każdym kroku żeby tylko wydębić pieniądze. Na infolinii tracę po 20 minut żeby się z kimś połączyć a i tak nie zawsze odbiera. Co chwile nie mam dostępu do moich pieniędzy bo system bankowości internetowej nie działa!! Muszę jechać do oddziału żeby zrobić przelew - patologia!! Pomimo, że bankowość online 3 dni nie działa (z winy ich błędu), maszynka do przelewów w oddziale nie działa muszę jeszcze im płacić karę za przelew u doradcy w oddziale. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Namawiają do skorzystania z karty kredytowej nieodpłatnie, a potem znienacka wprowadzają opłaty i dzwonią z działu windykacji do nieświadomego i naiwnego klienta po trzech okresach płatności, jak się uzbiera odpowiednia kwota i żądają zapłaty. To naciągacze i cwaniaki. Są lepsze i uczciwsze banki, które takich sztuczek nie stosują. Ja skreślam Citi Bank Handlowy z listy moich banków. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank absolutnie niegodny zaufania. Wziąłem kredyt w tym banku. Zaproponowano mi wzięcie nieco wyższego kredytu niż planowałem, a w zamian otrzymałem niższe oprocentowanie. Oczywiście oprocentowanie zmienne. W dwa miesiące po wzięciu kredytu oprocentowanie znacząco podniesiono. Zostałem zatem przez bank oszukany, choć w zgodzie w umową. Przez cały okres kredytowania, oprocentowanie wzrastało, a nigdy nie było obniżone (nawet wówczas, gdy gdy stopy procentowe były przez Radę Polityki Pieniężnej obniżane). Dlatego do tego Banku nie mam zaufania i odradzam korzystanie z jego usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karta kredytowa nigdy mnie nie zawiodla rowniez za granica gdzie często nie akceptują naszych kart, kata bez oplat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak słow, nie polecam i ostrzegam, mam w tym banku rachunek od 20 lat, a traktują mnie jak śmiecia, bo spoznilem się ze splatą pożyczki 2 dni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsluga.Dzial marketingu to nieporozumienie - mnie odstraszyl. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogromne koszty kredytu harmonogram rat to fikcja przy wcześniejszej spłacie i tak bank oszukał mnie o kilkaset złotych różnica wynikająca z tego harmonogramu.Jedyny plus to uproszczona procedura. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam Karte Kred. od 13 lat. To w zasadzie jedyna karta kredytowa, ktora nigdy mnie nie zawiodla. Dziala w kazdej sytuacji, na kazdym terminalu, nie ma problemow z autoryzacja i platnoscia. Mam tez karty w innych bankach i nie moge tego o nich powiedziec zwykle co 2-3 miesiace mam odmowe autoryzacji z niewiadomo jakiego powodu. Duzy plus takze za mozliwosc kupowania na ta karte przez Internet ze sklepow z USA (Amazon, B&N, itp...) Karty z dopiskiem "World" przedstawiaja sie jak karty amerykanskie wiec nie ma problemow z platnosciami w sklepach normalnie dostepnych tylko dla obywateli USA. Oprocentowanie i oplaty dosyc wysokie, ale dla wierni klienci moga otrzymac rozne znizki i bonusy :) Nie wiem jak inne produkty ale karty kredyt. polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
beznadzieja!!! kłamią! nabierają! Nie można się z nimi potem skontaktować NIGDY WIĘCEJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tragedia :( szkoda pisać. mam nadzieję, ze rozwiązanie umowy przebiegnie bez problemów, ale znając tę instytucję to nie będzie takie proste. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie potrzebny mi kredyt więc ciężko ocenić pod tym względem.. Dostęp internetowy: dostęp do konta w tym banku przez stronę internetową to niekończący się koszmar... ciągłe błędy, nocne przetwarzanie danych, problemy z zalogowaniem się, itd itd. Po prostu MASAKRA. Wielokrotnie chcąc coś zrobić wyłem jak wilk do księżyca ponieważ coś nie działa - ręce opadają w bezsilności. Gdyby nie to że to konto jest darmowe dla spółek z o.o. to już dawno podziękował bym im za ich mierne usługi. Nie da się niestety dać tutaj 0 gwiazdek, więc daję jedną, a tak naprawdę powinno być -1. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam tego pseudo Banku.Oszukują jak mogą jeżeli spóźnisz się z ratą 1 dzień dostaniesz karę 25,00 zł.Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego Banku.Innym także nie polecam a obiecuje że zawiodą się przy pierwszej możliwej okazji.NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DO CZYNIENIA !!!. Dostęp internetowy: NIGDY. Elastyczność oferty: NIGDY. Wysokość opłat i prowizji: ZEDRĄ Z CIEBIE JAK SKÓRĘ Z BARANA. Jasność oferty: DROBNY MACZEK I RÓŻNE PARAGRAFIKI O KTÓRYCH NIE MASZ POJĘCIA. Minimum formalności: TAK WSZYSTKO JASNE ZAPŁACISZ 200 % WIĘCEJ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko jasno wyjaśnione, oprocentowanie nie jest najniższe, ale masz gwarancje profesjonalnej obsługi... i jezeli szybciej spłacisz kredyt, to mniej odsetek zapłacisz... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie z tej ziemi. W negatywnym tego słowa znaczeniu. Spłacałem kredyt 120 tys PLN, w miesięcznych ratach po 2200 PLN. nienagannie od 4 lat. W trzecim roku spłaty skorzystałem z prawa zawieszenia płatności jednej raty (prawo wpisane do umowy kredytowej - zgodnie z którym miałem możliwość trzykrotnego zawieszenia raty w okresie kredytowania). Zawieszenie to polegało na przeniesieniu płatności tej raty na koniec okresu kredytowania. Tworzyło zatem swoista ratę balonową, której kosztem były większe odsetki umowne (co jest naturalne i czego miałem pełna świadomość). W roku 2011 w październiku ponownie zwróciłem się z prośbą o to samo - odmownie! Powód - bo nie ma przeterminowania. Ratę listopadową (termin przypadał na 10 listopada) wpłaciłem 14 listopada. Powtórnie wystąpiłem o zawieszenie raty - znów negatywnie. W rozmowie telefonicznej panienka upierała się że nie ma przeterminowania. Wpłacone 4 dni po terminie płatności środki i nie ma przeterminowania - FENOMEN ?!! Odmowa pisemna (w treści identycznej jak poprzednia korespondencja) że niby jest to (mimo że wpisane do umowy) "niezgodne z polityką banku". Oświećcie mnie - odkąd to wiążąca strony umowa kredytowa może być niezgodna z polityką Banku???? Nie dałem za wygraną - zwróciłem się pisemnie o to samo via oddział (tu byli - o dziwo - kompetentni ludzie ale niestety niedecyzyjni). Jak się łatwo domyślić - trzecia odmowa. Też pisemna. Argumentowana jak poprzednie. DOŚĆ - decyzja - zabieram kredyt do innego banku. Proszę o pismo, ile jestem winien. Pierwsze pismo idzie do mnie chyba z tydzień, po interwencji odbieram je w oddziale (strata czasu i nerwów). Niespodzianka - jest to rozliczenie KARTY KREDYTOWEJ - której w tym banku nigdy nie miałem!!! Kasują mnie na 70 PLN za to zaświadczenie. Poziom wku***nia sięga zenitu, czas leci. Powtórnie generują zaświadczenie - rozliczenie zobowiązania. Oczywiście z karą 3% za wcześniejszą spłatę. Spłacam innym kredytem (koszty, nerwy, itp). Po tym wszystkim piszę pismo do Prezesa (a jak) w którym to piśmie wyliczam, ile tracą na braku poszanowania dla "dojnego" klienta. I ile ja tracę. Oczywiście wnoszę o częściowy zwrot prowizji od wcześniejszej spłaty - bo spłata całości nie wystąpiła z wyłącznej mojej winy a raczej z braku poszanowania zapisów umownych, niekompetencji pracowników oraz dziwnej polityki bankowej. Nie wierzę, że pismo trafi przed oblicze prezesa ale piszę. Po kilku dniach odpowiedź, że przepraszają - itp ble, ble, ble. kategorycznie żądam by moje dane usunęli z baz, zwłaszcza tych marketingowych! obiecują i nie realizują. Po tych zdarzeniach dwie oferty telefoniczne - zgłaszam permanentnie żądanie usunięcia danych. Następnym razem jak zadzwonią to...nie powiem bo to groźba karalna. Dodam że w BIK mam sytuację nienaganną!!! Konkludując: jak najdalej od CitiHandlowy! Powiedzcie też to samo swoim znajomym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: na zmianę z infolinia udzielają wzajemnie wykluczających się informacji. Oferta kart płatniczych: to jest dopiero tragedia - jeśli chcesz wymienić jedna kartę na druga to MUSISZ zamknąć poprzednia kartę i złożyć wniosek o nową. Tyle tylko że wygenerowanie nowej karty trwa kilka dni plus czas na jej przesłanie - pocztą! listem zwykłym!!!, a w tym czasie bank BLOKUJE ci dostęp do Twojego konta!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: raczej kiepsko.... Zeby konto bylo za free to trzeba miec wplyw 1500zl miesiecznie... poza tym przez to ze zamykaja oddzialy to malo placowek do robienia transakcji.Nie polecam. Obsługa klienta w placówce: Placówki w Krakowie polecam ,ale szkoda,ze jest ich coraz mniej, działa to na niekorzyść:/. Elastyczność oferty: z elastycznością raczej słabo..... Oferta kart płatniczych: Karta? Żeby dostać kartę kredytowa to trzeba mieć dochód minimum 1200zl na rękę , a co z osobami kto re mają 1500 brutto?? są gorsze?nie mogą się ubiegać??Poza tym drogie są ich karty 8zl miesięcznie...żenada. skomentuj opinię »
Dodaj opinię