Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: To jest akwizytorstwo, a nie bankowość. Stoją na stacjach benzynowych i wprowadzają ludzi w błąd, mówiąc, że chcą im zaoferować nową, "lepszą" kartę PayBack (oczywiście na koszulkach mają właśnie to logo). Okazuje się później, że jest to nic innego jak karta kredytowa Citybank. Wmawiają, że ta rzekoma karta PayBack jest bezpłatna. Bzdura - kosztuje 96 zł rocznie, obojętnie czy się ją aktywuje, czy nie. W przypadku listownego odstąpienia od "umowy", wysłanego tego samego dnia, ignorują listy i wysyłają najpierw kartę kredytową, aby jakiś naiwny ludek aktywował, a dopiero potem kopię umowy, gdzie jest napisane, że karta kosztuje 96 zł rocznie. Przestrzegam przed nimi, bo są "mistrzami" akwizycji i łatwo się nabrać. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wcale nie oprocentowane. Dostęp internetowy: Niezbyt łatwa nawicacja, ukryte, nieintuicyjne opcje, mało bezpieczny system logowania. Obsługa klienta w placówce: Kulturalni i dobrze wyszkoleni, ale nie potrafiący wyjść poza schemat pracownicy. Przy załatwianiu spraw zawsze próbują coś jeszcze wcisnąć - kartę, kretyt - bardzo irytujące.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: duże oprocentowanie. Elastyczność oferty: Oferta nastawiona na złowienia klienta, a nastepnie wyciśnięcie tylu prowicji ile się da - trzymać się z daleka!. Oferta kart płatniczych: Dziadostwo, nie da się uniknąć paypassa, niebezpieczne!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UWAGA!!! ogromne oprocentowanie, do dziś tonę w długach, ponieważ spłacam na raty i z kilku tysięcy zrobiło się kilkanaście!!!. Wysokość opłat i prowizji: ogromna!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to są zwykli naciągacze!!! Dzisiaj w Katowicach w centrum handlowym silesia podeszła do mnie pani i namiawiała na różne rabaty w sklepach i mówiła że mogą mnie wylosować i że jedną osobę na 10 losują na takie coś. Wiec podszedłem z nią do stolika a ona poprosiła mnie o dowód osobisty żeby spisać moje dane i nawijała cały czas o rabatach w sklepach. Ona poprostu chciała żebym nieświadomi podpisał z nią umowe na karte kredytową w Citibanku. Ja do niej mówie że chce przeczytac najpierw tą ulotkę i okazało sie żę to była umowa o karte kredytową. Jak jej o tym powiedziałem to sie zamkła a ja poszedłem. NIE ZNALAZŁA FRAJERA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z daleka od tego banku! Mam u nich kredyt 21 tys na 72 raty spłacany regularnie. W lutym 2014 przypada ostatnia wyrównująca rata, która będzie wynosiła prawie 3200 pln (normalna 450)!!! Czyste oszustwo i naciągactwo!!! Jak oni to wyliczają??? Przy podpisaniu umowy wszystko ładnie, pięknie, przejrzysty harmonogram spłat, który ma się nijak do rzeczywistości. Trudno dodzwonić się na infolinię. Raz czekałam nawet 37 min. Nawet jeśli się dodzwonisz, obsługa udziela błędne informacje. Dwa lata temu założyłam u nich bezpłatne konto, by nie płacić opłaty za kartę kredytową. Niedawno zorientowałam, że została mi naliczona, co prawda śmieszna kwota, ale zawsze - 4 zł. Po dłuuuugim oczekiwaniu na połączenie z infolinią, przyznali się do pomyłki. Zresztą to nie jedyna pomyłka, jaką przez te kilka lat współpracy udało mi się zauważyć. Będę rezygnować z usług tego banku, bo nie jest godny zaufania. Niestety. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy kontakt z bankiem miałem w 2007r w którym w promocji bez opłat zdecydowałem się na kartę kredytową. Po 2 latach bank naliczył opłatę za korzystanie od kolejnego roku i po reklamacji odstąpił od niej. Przekonałem się i 2011r założyłem konto osobiste z którego korzystam tylko przez internet bez żadnych opłat i nigdy nie wystąpiły problemy z system komputerowym. W Oddziale osobiście załatwiałem sprawy rzadziej niż 1 raz na pół roku. Faktycznie zawsze w kolejce było kilka osób i konieczność czekania. Raz przytrafił się klient wymagający specjalnej troski obsługiwany przy mnie ok. 25 minut i już nie mogłem dłużej czekać. Fakt - kierownictwo nie potrafiło rozładować takiej sytuacji. Co do jakości obsługi, przyznam, że informacje uzyskiwałem kompletne i w sposób kompetentny. W grudniu 2013r Citi likwiduje jedyny Oddział w moim mieście i do najbliższego będę miał ok. 100km. W tej sytuacji muszę zmienić bank na inny mimo, że jestem z Citi zadowolony i polecam go, jednak uczynię to z żalem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Citi to chyba najdroższy bank na rynku. Korzystam z usług kilku banków i oceniam, że Citi po prostu wyłudza pieniądze od klientów. Płatne jest tam wszystko. Na infolinii kłamią lub nie mówią wszystkiego. Nie można się niczego dowiedzieć, bo osoba niezorientowana (czyli każdy zwykły konsument) nie zna kruczków i metod pobierania pieniędzy, jakie stosuje bank. Zasady są bardzo niejasne. Jeśli mam to do czegoś porównać, to do metod TP w początkach naszego wieku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najlepszych obecnie banków. Korzystam z karty kredytowej od 4 lat. Nigdzie mnie nie zawiodła, nawet za granicą. Żadnych opłat a do tego jeszcze payback. Oprocentowanie dla niespłaconego kredytu praktycznie z miesiąca na miesiąc tańsze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z polskich banków, a posiadałem konta lub karty kredytowe w ING, BZ WBK, PKO, mBank, Eurobank. Bardzo nieprofesjonalna obsługa i dział marketingu. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie zarówno kont bieżących jak i lokat bardzo słabe. Dostęp internetowy: system internetowy ma wiele niedociągnięć, a po ostatniej "modernizacji" wręcz ubyło w nim kilka funkcji, np. samodzielne zarządzanie kartą debetową. Obsługa klienta w placówce: często w kolejce czeka sporo osób i nawet złote konto nie stanowi przepustki do krótszego czekania. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dobre oprocentoewanie, 7 dni w miesiącu bez odsetek, rozsądna prowizja za prolongatę. Elastyczność oferty: kiedyś oferta była bardzo elastyczna, obecnie wywlaczenie czegokolwiek wymaga wiele wysiłku. Wysokość opłat i prowizji: średnia krajowa. Oferta kart płatniczych: kiedyś znakomite, dziś karty Citi coraz mniej wyróżniają się na rynku, a jeśli już, to bardzo niekorzystnymi przelicznikami walut. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ich bank internetowy Citibank Online to porażka!!! Ciągle jakieś problemy. Ostatnio po "modernizacji systemu" kompletnie przestała działać wyszukiwarka transakcji. Cokolwiek się nie wybierze to pokazuje jakieś losowe dane. Poprzednio nie działało wyszukiwanie po słowach kluczowych ale można było chociaż przefiltrować dane na przelewy wychodzące i przychodzące a teraz nic nie działa. Tragedia, żeby w XXI wieku, podstawowe funkcjonalności banków internetowych tak szwankowały! Infolinia nie potrafi nawet podać jakichkolwiek informacji. Już dwa miesiące czekam na rozwiązanie tego problemu i nawet nie wiem czy w ogóle zostanie rozwiązany. Zaczynam już szukać nowego banku dla swojej firmy. Odradzam Citi!!!. Obsługa klienta w placówce: Kolejki! Jedno z pięciu okienek czynne a klientów cała masa!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam. Oszukują na każdym kroku żeby tylko wydębić pieniądze. Na infolinii tracę po 20 minut żeby się z kimś połączyć a i tak nie zawsze odbiera. Co chwile nie mam dostępu do moich pieniędzy bo system bankowości internetowej nie działa!! Muszę jechać do oddziału żeby zrobić przelew - patologia!! Pomimo, że bankowość online 3 dni nie działa (z winy ich błędu), maszynka do przelewów w oddziale nie działa muszę jeszcze im płacić karę za przelew u doradcy w oddziale. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Namawiają do skorzystania z karty kredytowej nieodpłatnie, a potem znienacka wprowadzają opłaty i dzwonią z działu windykacji do nieświadomego i naiwnego klienta po trzech okresach płatności, jak się uzbiera odpowiednia kwota i żądają zapłaty. To naciągacze i cwaniaki. Są lepsze i uczciwsze banki, które takich sztuczek nie stosują. Ja skreślam Citi Bank Handlowy z listy moich banków. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank absolutnie niegodny zaufania. Wziąłem kredyt w tym banku. Zaproponowano mi wzięcie nieco wyższego kredytu niż planowałem, a w zamian otrzymałem niższe oprocentowanie. Oczywiście oprocentowanie zmienne. W dwa miesiące po wzięciu kredytu oprocentowanie znacząco podniesiono. Zostałem zatem przez bank oszukany, choć w zgodzie w umową. Przez cały okres kredytowania, oprocentowanie wzrastało, a nigdy nie było obniżone (nawet wówczas, gdy gdy stopy procentowe były przez Radę Polityki Pieniężnej obniżane). Dlatego do tego Banku nie mam zaufania i odradzam korzystanie z jego usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karta kredytowa nigdy mnie nie zawiodla rowniez za granica gdzie często nie akceptują naszych kart, kata bez oplat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak słow, nie polecam i ostrzegam, mam w tym banku rachunek od 20 lat, a traktują mnie jak śmiecia, bo spoznilem się ze splatą pożyczki 2 dni. skomentuj opinię »
Dodaj opinię