Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jakiś czas temu brałam właśnie w tym banku pożyczkę Witam, jestem badzro zadowolona z usług Citibanku. Jakiś czas temu brałam właśnie w tym banku pożyczkę na remont kuchni. Pożyczkę dostałam niemalże od ręki na moim koncie była już przed południem następnego dnia. Wystarczyło dostarczyć do Banku zaświadczenie o zarobkach, wylegitymować się dowodem i na tym koniec żadnego biegania po zaświadczenia o niezaleganiu czy donoszenia innych dokumentów. Co prawda konto w Citibank mam od 2010 r., ale nie ma na nim oszałamiających wpływów. Owszem co miesiąc wpływa tam moja pensja (nadmienię, iż pensja nieco przekracza najniższą krajową). Do tego wszystkiego w moim oddziale Banku pracownicy są kompetentni i do tego bardzo mili. Można rzec : pożyczka błyskawiczna i załatwiona bezstresowo. Polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Banku Citi Handlowy mam konto od ponad roku i jak dotąd jeszcze się nie zawiodłam. Jestem bardzo zadowolona z usług.Konto w 100% spełnia moje oczekiwania. Opłaty za prowadzenie konta są korzystne.Wszystko zgodnie z zawartą umową i bezproblemowo. Ostatnio brałam pożyczkę, po kilku formalnościach dostałam środki pieniężne od ręki błyskawicznie, na następny dzień mogłam już wypłacić z konta. Obsługa banku jest bardzo kompetentna i bardzo sympatyczna. Udzielają każdemu niezbędnych informacji. Ten bank poleciłam wielu moim znajomym. Bardzo sobie chwalą założone konto. Szczerze polecam, bank rzetelny, pełen profesjonalizmu.Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem jak najbardziej zadowolona z usług Citibanku. Kilka miesięcy temu wzięłam pożyczkę na kupno samochodu. Kredyt dostałam błyskawicznie. Kilka dni później pieniądze miałam w kieszeni. Do banku musiałam tylko dostarczyć zaświadczenie o moich aktualnych zarobkach. Oczywiście sprawdzono jeszcze mój dowód osobisty. Od znajomych wiem, że w innym bankach wymagają ogromnej ilości dokumentów. Na całe szczęście Citibank jest całkiem inny. Nie wymagali żadnych zaświadczeń. Obsługa jest miła i bardzo profesjonalna. Konto mam otwarte od kilku lat. Namówiłam także moich znajomych. Również oni nie mieli nigdy żadnych kłopotów z tym bankiem. Oby nigdy się nie zmienił. Polecam wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie jestem na tak. Konto zakłada się całkowicie za darmo. Wielu moich znajomych podpisuje z nimi umowę i nie narzeka. Wokół mnie słychać same dobre opinie na ich temat. Co do kredytów to moja siostra, a zarazem sąsiadka wzięła u nich kredyt w wysokości 10 000 zł i płaci niskie raty miesięczne - około 500 zł. Można się z nimi bez problemu dogadać w każdej sytuacji. Osobiście bardzo polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Klientem tego banku jestem od niedawna, mam zaciągniętą pożyczkę oraz posiadam konto osobiste i póki co żadnych niemiłych doświadczeń. Spłacam wszystko regularnie. Przed zdecydowaniem się na pożyczkę właśnie w tym banku poczytałam co i jak i wiedziałam, na co się porywam. Jeśli chodzi o formalności z nią związane to szybko, łatwo i bezproblemowo. Na pracowników też nie mogę narzekać. Fachowo wytłumaczą wszelkie wątpliwości. I w dobie tak dużej konkurencji na rynku dbają o klientów. Banki muszą zarabiać i dlatego są opłaty, to jest całkiem normalne. Ale jeśli potrafię czytać, decyduję się, że będę płacić, to w czym problem? Umowy są czytelne, a jak czegoś nie zrozumiem to po prostu pytam. Osobiście polecam Citi bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto osobiste jest bardzo dobre, ale dla osób zarabiających więcej niż najniższą krajową ? tylko przy takich zarobkach można spełnić wszystkie warunki, które gwarantują jego bezpłatność. Miałam okazje korzystać usług kilku innych banków i w porównaniu z nimi Citi wypada bardzo dobrze ? brak ukrytych opłat, brak problemów, koszty niskie, nawet jeśli nie spełni się wszystkich warunków do darmowego konta. Duży plus za CitiPhone ? w końcu można dowiedzieć się czegoś od profesjonalisty, który rzeczywiście zna się na tym, co robi, a nie udaje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Parę lat temu przeszłam do Citibanku i nie żałuję. W porównaniu do innych konkurencyjnych banków ten moim zdaniem wypada najlepiej. Oprocentowanie niespłaconego kredytu można powiedzieć, że z miesiąca na miesiąc tanieje. Z karty także korzystam bardzo często i jeszcze nigdy mnie na zawiodła. Nawet za granicą nie ma z nią żadnego problemu. Moja rodzina ma konta także konta w innych bankach, ale powoli chyba zacznę ich przekonywać do przejścia bo ja jestem szczerze zadowolona. Obsługa też niczego sobie. Zawsze jak miałam jakiś problem wystarczyło udać się do najbliższego oddziału albo zadzwonić na infolinię i problem był z głowy. Polecam ten bank dla każdego, kto nie chce się martwić o swoje pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Muszę przyznać, że jestem zadowolony - bardzo elastycznie podejście przy negocjacji marzy ( miałem do wyboru milenium , nordea i wbk i w cti najlepsza oferta - polecam ( są nastawienie na klientów z wyższymi dochodami i wtedy jest naprawdę ok) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, jestem zadowolona z usług Citibanku. Jakiś czas temu brałam właśnie w tym banku pożyczkę na remont mieszkania. Pożyczkę dostałam niemalże od ręki na moim koncie była już przed południem następnego dnia. Wystarczyło dostarczyć do Banku zaświadczenie o zarobkach, wylegitymować się dowodem i na tym koniec żadnego biegania po zaświadczenia o niezaleganiu czy donoszenia innych dokumentf3w. Co prawda konto w Citi mam otwarte od 2005 r., ale nie ma na nim oszałamiających wpływy owszem co miesiąc wpływa tam moja pensja (nadmienie, iż pensja nieco przekracza najniższą krajową). Do tego wszystkiego w moim oddziale Banku pracownicy są kompetentni i do tego bardzo mili. Można rzec : pożyczka błyskawiczna i załatwiona bezstresowo. Polecam! Marta, Kielce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W banku Citi mam konto od 9 lat. Miałem też możliwość porównania z innymi bankami np konto żony w PKO, BGŻ, plus prowadzenie konta teściowej w Raiffeisen, również długoletnie. Produkty bankowe bardzo dobre i konkurencyjne z innymi podobnymi. Obsługa miła i wysoce profesjonalna na miarę XXI wieku.Karty zabezpieczone bardzo dobrze - nigdy nie miałem problemów.Byłem klientem BZ WBK prawie 20 lat i przeszedłem do Citibanku bo według mnie jest lepszy pod każdym względem. Do korzystania Citi namówiłem moja rodzinę i znajomych i są tez zadowoleni.Polecam ten bank ale solidnym klientom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: To jest akwizytorstwo, a nie bankowość. Stoją na stacjach benzynowych i wprowadzają ludzi w błąd, mówiąc, że chcą im zaoferować nową, "lepszą" kartę PayBack (oczywiście na koszulkach mają właśnie to logo). Okazuje się później, że jest to nic innego jak karta kredytowa Citybank. Wmawiają, że ta rzekoma karta PayBack jest bezpłatna. Bzdura - kosztuje 96 zł rocznie, obojętnie czy się ją aktywuje, czy nie. W przypadku listownego odstąpienia od "umowy", wysłanego tego samego dnia, ignorują listy i wysyłają najpierw kartę kredytową, aby jakiś naiwny ludek aktywował, a dopiero potem kopię umowy, gdzie jest napisane, że karta kosztuje 96 zł rocznie. Przestrzegam przed nimi, bo są "mistrzami" akwizycji i łatwo się nabrać. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wcale nie oprocentowane. Dostęp internetowy: Niezbyt łatwa nawicacja, ukryte, nieintuicyjne opcje, mało bezpieczny system logowania. Obsługa klienta w placówce: Kulturalni i dobrze wyszkoleni, ale nie potrafiący wyjść poza schemat pracownicy. Przy załatwianiu spraw zawsze próbują coś jeszcze wcisnąć - kartę, kretyt - bardzo irytujące.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: duże oprocentowanie. Elastyczność oferty: Oferta nastawiona na złowienia klienta, a nastepnie wyciśnięcie tylu prowicji ile się da - trzymać się z daleka!. Oferta kart płatniczych: Dziadostwo, nie da się uniknąć paypassa, niebezpieczne!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UWAGA!!! ogromne oprocentowanie, do dziś tonę w długach, ponieważ spłacam na raty i z kilku tysięcy zrobiło się kilkanaście!!!. Wysokość opłat i prowizji: ogromna!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to są zwykli naciągacze!!! Dzisiaj w Katowicach w centrum handlowym silesia podeszła do mnie pani i namiawiała na różne rabaty w sklepach i mówiła że mogą mnie wylosować i że jedną osobę na 10 losują na takie coś. Wiec podszedłem z nią do stolika a ona poprosiła mnie o dowód osobisty żeby spisać moje dane i nawijała cały czas o rabatach w sklepach. Ona poprostu chciała żebym nieświadomi podpisał z nią umowe na karte kredytową w Citibanku. Ja do niej mówie że chce przeczytac najpierw tą ulotkę i okazało sie żę to była umowa o karte kredytową. Jak jej o tym powiedziałem to sie zamkła a ja poszedłem. NIE ZNALAZŁA FRAJERA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z daleka od tego banku! Mam u nich kredyt 21 tys na 72 raty spłacany regularnie. W lutym 2014 przypada ostatnia wyrównująca rata, która będzie wynosiła prawie 3200 pln (normalna 450)!!! Czyste oszustwo i naciągactwo!!! Jak oni to wyliczają??? Przy podpisaniu umowy wszystko ładnie, pięknie, przejrzysty harmonogram spłat, który ma się nijak do rzeczywistości. Trudno dodzwonić się na infolinię. Raz czekałam nawet 37 min. Nawet jeśli się dodzwonisz, obsługa udziela błędne informacje. Dwa lata temu założyłam u nich bezpłatne konto, by nie płacić opłaty za kartę kredytową. Niedawno zorientowałam, że została mi naliczona, co prawda śmieszna kwota, ale zawsze - 4 zł. Po dłuuuugim oczekiwaniu na połączenie z infolinią, przyznali się do pomyłki. Zresztą to nie jedyna pomyłka, jaką przez te kilka lat współpracy udało mi się zauważyć. Będę rezygnować z usług tego banku, bo nie jest godny zaufania. Niestety. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię