Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którym miałam kiedykolwiek do czynienia. Zaświadczenia z banku przychodzą z błędami, nie dotrzymują się terminów. Mieli przesłać komplet dokumentów o rozliczeniu z kredytem i wykreślenie z hipoteki, połowę dokumentów nie przesłali, a na jednym zaświadczeniu był ten sam błąd co poprzednio. Później dosłali pełnomocnictwa, i się okazało że nie są to oryginały. Ciężki jest kontakt z pracownikami, którzy zachowują się nieprofesjonalnie i wyraźnie czuć brak doświadczenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto mam od kilku miesięcy. Poleciła mi znajoma, która również brała kredyt. Jak do tej pory nie mam problemów. Nie narzekam na płatności, a wykonuje wiele przelewów. Poza tym właściwie non stop płacę kartą, rzadko posługuje się gotówką. Nigdy się nie zawiodłam, nawet za granicą. Żadnych opłat, a do tego jeszcze payback. Szczerze polecam :) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Według mnie jest to najlepszy bank, w którym podchodzi się bardzo rzetelnie do każdej sprawy, a w szczególności do klienta. Przelewy są realizowane w bardzo szybkim czasie, za prowadzenie konta nic się nie płaci, tak jak za przelewy. Infolinia działa bez zarzutu - każdy problem jest rozwiązywany. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie najgorszy możliwy bank! Niemiła i niekompetentna obsługa w placówkach, opłaty z kosmosu, natarczywy marketing produktów. Zachęcają do otwarcia konta, a potem po cichu podnoszą opłaty o kilkaset procent! Jakikolwiek inny wybór jest lepszy, niż citibank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja również polecam wszystkim ten bank. Co prawda konto założyłam stosunkowo niedawno, ale Citi handlowy poleciła mi rodzina, która już dłuzej z nimi wspolpracuje. Przelewy realizowane na czas, obsługa profesjonalna i jasne przejrzyste zasady prowadzenia rachunku - ogólnie nie mam się do czego przyczepić. Niedługo będziemy z meżem brali kredyt, po wstępnej orientacji warunki wydają nam się korzystne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałam żadnych problemów. Od Citi Handlowego zawsze otrzymuję to czego potrzebuję. Jestem klientką już od kilku lat. Podoba mi się, że są darmowe wypłaty z bankomatów. Nie narzekam na opłaty, pomimo, że dokonuję wielu przelewów, nawet kilka dziennie. Wszystko przebiega bardzo sprawnie. Nie zdarzyły się jeszcze żadne awarie. Kilka razy potrzebowałam rady i zawsze ją otrzymywałam. Obsługa zawsze jest przyjazna dla klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Citihandlowy to najgorszy bank jaki może być! Gdyby można tu było używać wulgaryzmów z pewnością bym ich użyła pod tytułem tego banku!\r\nNa początku powiem, że są mega cfani. Miałam u nich kartę kredytową i był to największy błąd jaki mogłam zrobić. Zarobili na mnie kokosy, bo powiem sczzerze- nie pilnowałam spraw związanych z kartą, dopiero jak parę razy zorietnowałam się jak obchodzą własny regulamin , żeby wyciągnąc ode mnie opłaty za monity listowne i telefoniczne zaczęłam robić borutę.Obchodzą regulaminy, jak ma się natomiast do nich sprawę nie dokańczają jej (zmieniałam dane w banku po przeprowadzce, nie zrobili tego rzetelnie, przez co oczywiście skutecznie uniedogodnili mi życie). Facet w banku nie zmineił mi adresu- specjalnie pofatygowałam się osobiście do banku. telefonicznie NIC się nie da zrobić. Robią wszystko, żebym karty kredytowej nie zamknęła. Jak to jest, że w ING jak dzownię i podaję dane weryfikujące bez problemu podają mi wszystkie informacje i pomagają mi, w \"cudownym\" citihnadlowym tylko mówiac, że chcę zamknąc kartę kredytową bylo czuć zle nastawienie do mojej osoby. baby w infolinii niemile, niepomocne. Kiedy dzowni dzial windykacji- bez problemu data urodzenia i inne rzeczy przechodzily i rozmowa byla nada prowadzona, w wypadku zamknięcia karty stwarzają trudnosci. Mam wszystko uregulowane, natomiast zamknięcie karty przeciągają nadal. Mam konto także w WBK. Z tych 3 banków- citihandlowy to dno!\r\nPrzestrzegam przed tym bankiem!! Nie traktują klientów należycie, a przede wszystkim naginają przepisy na swoją korzyść, nadużywają zaufania!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dłuższy czas mam już konto w City Handlowy i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolony. nie są nachalni, zawsze miła, sprawna i konkretna obsługa zarówno w placówkach banku jak i telefonicznie. zawsze można uzyskać informacje na temat najnowszych ofert. prowadzenie konta oraz płatności są za darmo, przelewy robione są w sposób błyskawiczny. Dlatego wszystkim swoim znajomym będę polecał ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja na przekór wszystkim polecam ten bank. Mam w nim konto od dłuższego już czasu i nie mam się do czego przyczepić. Brak utajonych opłat, wszystko jasne i proste. W przypadku wątpliwości sprawny kontakt z obsługą, która chętnie doradzi i pomoże. Dodatkowo niskie opłaty za wypłacanie pieniędzy i przelewy. POLECAM i wystawiam mocne 4+. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak słów. Dno. Czuję się oszukana i okradziona. Rata balonowa (ostatnia rata kredytu gotówkowego) wyższa o 600% od zwykłej miesięcznej. Nie zostawię tego tak, a bank CITI radzę omijać baaaardzo szerokim łukiem. 05 punkta daję tylko dlatego, że nie można dać zera. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zupełnie nie rozumiem tych negatywnych opinii. Ja konto w citi handlowym mam od jakichś 5 lat i jestem zadowolona. O każdej zmianie w opłatach jestem na bieżąco informowana telefonicznie i pisemnie, zasady prowadzenia konta są jasne i przejrzyste. W razie czego zawsze można zadzwonić na infolinię albo do oddziału, na pewno ktoś pomoże wam z każdym problemem. Przynajmniej tak zawsze było w moim przypadku. Najwidoczniej ci, którzy narzekają niedokładnie czytają umowy, które podpisują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już od kilku dobrych lat mam konto w banku Citi Handlowy i jak na razie nie mam na co narzekać. Nie bardzo rozumiem te negatywne komentarze. Chyba, że w ciągu tych kilku lat jeszcze nie było mi dane poznać prawdziwego tego banku. Zawsze trafiałam na profesjonalną obsługę, zarówno przez telefon i bezpośrednio w oddziale w Poznaniu. W praktyce opłaty za prowadzenie konta mam raczej niewielkie, a możliwości takie jak dostęp do konta przez Internet okazują się być bardzo przydatne. Wiadomo, że inne banki też dają taką możliwość, ale jakoś przyzwyczaiłam się do swojego banku i z pewnością jak na razie nie planuję żadnych zmian. Jestem na prawdę zadowoloną klientką i sądzę, iż Citi Handlowy jest godny polecenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karty kredytowej Citi używam od 12 lat. To w zasadzie jedyna karta kredytowa, która nigdy mnie nie zawiodła. Działa w każdej sytuacji, na każdym terminalu, nie ma problemow z autoryzacja i płatnością. Mam tez karty w innych bankach i nie mogę tego o nich powiedzieć zwykle co 2-3 miesiące mam odmowę autoryzacji z niewiadomi jakiego powodu. Duży plus także za możliwość kupowania na tę kartę przez Internet ze sklepów z USA. Karty z dopiskiem "World" przedstawiają sie jak karty amerykańskie wiec nie ma problemow z płatnościami w sklepach normalnie dostępnych tylko dla obywateli USA. Oprocentowanie i opląty dosyć wysokie, ale dla wierni klienci mogą otrzymać rożne znizki i bonusy :) Nie wiem jak inne produkty ale karty kredyt. polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię