Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pełen blamaż i zacofanie techniczne. Nie można się dostać do konta internetowego, bo wyskakuje jakaś reklama z tabletem w nagrodę. Dzwonię na infolinie, żeby złożyć dyspozycje bankowe. Odbiera Pani i mówi, że teraz się nie da, bo bank wie, że nie działa bankowość internetowa i Pani jest przez to zajęta. No to chcę złożyć reklamację, na co Pani, że nie wiadomo kiedy zadziała i nie przyjmie reklamacji, bo przecież powiedziała, że wiedzą, że nie działa. No to proszę żeby wysłali SMS, jak zadziała, na co Pani przecież nie ma takiej usługi. Inaczej nie można korzystać z konta od kilku godzin i nie wiadomo kiedy naprawią i co się w tym czasie zadzieje na koncie. Nie polecam CITIBANKU!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
przestrzegam .moja ostatnia rata WYROWNUJACA przy kredycie 120 tyś spłacanych w 84 ratach wynosi UWAGA prawie 30 tysięcy-sprawę kieruję do sądu bo to zakrawa na kpinę skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niemiła obsługa podczas anulowania karty. Chamy i naciągacze. Nie rozumieją prostego przekazu: " proszę anulować mi kartę". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TOTALNA ŻENADA !!!! Nie dajcie się nabrać na ŻADNĄ KARTĘ KREDYTOWĄ za bilet do Multikina !!!!!!!!!!!!! Przecież ten bank jest nienormalny, kartę dają bez problemu, ale później tylko biorą kasę za nic. Zamknięcie karty też graniczy z cudem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA TO ZŁODZIEJE!!! Oszukali mnie i moją żonę na niby darmowy bilet do kina (Multikino Gdańsk). W sumie kino kosztowało nas sporo nerwów oraz 84 zł. Mądry Polak po szkodzie. Z DALEKA OD TEGO BANKU!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dal mnie to oszuści i krętacze wniosek o kredyt hipoteczny obiecywali rozpatrzyć w terminie 3 tyg a z ich przedstawicielem panem Damianem z Wrocławia nie można się skontaktować cały czas sekretarka się włącza. Od złożenia wniosku już 6 tygodni mija i dalej cisza dla mnie to . niesolidny bank nie skorzystam z ich usług. szkoda czasu i nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Popieram wszystkich niezadowolonych z banku city handlowy. Uważam że oszukują co innego mówią a co innego wychodzi. Nigdy więcej nic wspólnego z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona z usług tego banku. Nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko jest ok. Przelewy są wykonywane bardzo szybko, wszelkie sprawy wykonywane z dużą dokładnością. Nigdy nie natrafiłam na jakiekolwiek kłopoty. Mogę go wszystkim szczerze polecić. Na prawdę warto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowoloną użytkowniczką banku Citi Handlowy już od dłuższego czasu. Póki co nie zawiodłam się na nich. Operacje które przeprowadzam są za darmo. Nie płacę za kartę również. Są darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów, ale i tak przeważnie płace kartą, bo tak wygodniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w CitiBanku mam już jakiś czas, więc mogę co nieco o nim się wypowiedzieć. Ogólnie tak, bank jak bank, pytanie do czego służy nam konto, ja posiadam zwykłe konto, bez możliwości pobrania kredytu (na tą chwilę tego nie planuję). Z przelewami nie było problemu, zawsze dochodziły o tych terminach, na jaki zakładałem. Raz musiałem skorzystać z pomocy i obsługa była na dobrym poziomie, szybko rozwiązaliśmy problem, więc można uznać to za plus. Ogólnie mogę polecić, po prostu tez kwestia, kto czego oczekuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którym miałam kiedykolwiek do czynienia. Zaświadczenia z banku przychodzą z błędami, nie dotrzymują się terminów. Mieli przesłać komplet dokumentów o rozliczeniu z kredytem i wykreślenie z hipoteki, połowę dokumentów nie przesłali, a na jednym zaświadczeniu był ten sam błąd co poprzednio. Później dosłali pełnomocnictwa, i się okazało że nie są to oryginały. Ciężki jest kontakt z pracownikami, którzy zachowują się nieprofesjonalnie i wyraźnie czuć brak doświadczenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto mam od kilku miesięcy. Poleciła mi znajoma, która również brała kredyt. Jak do tej pory nie mam problemów. Nie narzekam na płatności, a wykonuje wiele przelewów. Poza tym właściwie non stop płacę kartą, rzadko posługuje się gotówką. Nigdy się nie zawiodłam, nawet za granicą. Żadnych opłat, a do tego jeszcze payback. Szczerze polecam :) skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię