Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od 98 kiedy bank nazywał się "Handlobank". Konto założyłem w ostatniej klasie szkołe średniej nie mając żadnych dochodów. Opłaty były po prostu zero a sieć bankomatów i oddziałów spora. Dzisiaj płacę miesięcznie 12 zł za prowadzenie konta, 6 zł za kartę i 3 zł za wypłatę z Euronet. Całe szczęście, że mogłem zrezygnować z opłaty "CitiPhone" - kolejne pare zł/miesiąc. Oddziałów w Warszawie już prawie nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drogi i nieprzyjemna obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie PAZERNI sa, coraz to nowe oplaty, coraz to nowe prowizje, regulamin i tabele oplat zmieniaja co najmnie 2, 3 razy do roku, oprocentowanie lokat koszmarnie niskie, ja wiem takie czasy, nieskie stopy procentowe itp ale zeby dawac 0,70% na lokacie rocznej to jest jakas pomylka chyba...Konto GOLD 150 zl miesiecznie, konto PRORITY 25 a najzwyklejsze konto w ktorym nawet nie ma bankomatow za darmo to koszt 12 zl ale UWAGA, samemu trzeba zadbac o wylaczenie produktow dodatkowych bo jak nie to bank naliczy szereg prowizji dodatkowych jak np NOWA OPLATA za dostep do wplatomatow,ludzie po co to komu??!! I kolejne 3 zl leci, doadam tylko ze karta za 6 zl miesiecznie nie zwalnia z prowizji od wyplat z bankomatow innych niz Citi, kazda taka wyplata to dodatkowe 3 zl. Moze i sa mili, moze i maja suoer nowoczesne oddzialy SMART jak ten we Wroclawiu czy Warszawie ale CENY to maja z kosmosu, coraz drozej i drozej...non stop drozej...Nie wiem czemu nie zlikwiduja dzialanosci detalicznej, zwykli ludzie juz dawni zostali wykurzeni z tego banku a i bogatym nie jest latwo- POLECAM ZAPOZNAC SIE Z WARUNKAMI ZWOLNIENIA Z OPLATY ZA KONTO GOLD...posmiejecie sie ludzie! :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak. Dostęp internetowy: Całkiem nieźle. Obsługa klienta w placówce: Makabra, niby grzecznie, ale oferują cały czas na siłę swoje produkty.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Znośne, ale kosztowne. Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Było OK, ale będzie gorzej niż źle. Nieporozumienie to opłaty za wszystkie bankomaty poza swoimi, chyba, że się ma prestiżowe konto.. Oferta kart płatniczych: Niezła, ale kosztowna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem konto firmowe 5 lat od początku działalności-niestety bank jest zbyt pazerny i ciągle podnosi opłaty-najpierw warunkiem prowadzenia bezpłatnego konta było utrzymanie średniego salda 1 000 PLN, ale potem podnieśli na 5 000 a wczoraj dostałem list, że podnoszą saldo na 30 000 od 01.01.2015 a jak nie to opłata 20PLN. Zadzwoniłem na infolinię, żeby zamknąć konto ale pani z infolinii powiedziała, że i tak będę musiał zapłacić, bo bank ma na zamknięcie konta 30 dni więc za styczeń i tak zostanę obciążony-po prostu złodziejstwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W umiowie są nieprecyzyjnie określone uwarunkowania, w których bank może zmienić oprocentowanie kredytu. że oprocentowanie kredytu jedzie tylko w jedną stronę, bo jakiś artysta w banku postanowił maksymalizować zyski, traktując klientów jak ciemną masę frajerów, którzy będą grzecznie płacić, o nic nie pytać i przepraszać za to, że żyją. Czyżby przykład mBanku i "Nabitych" był niewystarczającym dowodem na to, że nadmierna pazerność potrafi się zemścić.Nie zawiadamiaja o niczym,a pózniej chcą by ktos po splacie kredytu dalej płacił pieniadze-jak najdalej od tego banku.Parabank-potocznie przez społeczeństwo zwany LICHWĄ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Można powiedzieć standard, jak w innych bankach, raz lepiej raz gorzej.. Dostęp internetowy: Tu jest Ok, bardzo łatwa w obsłudze i czytelna strona. Obsługa klienta w placówce: Grzecznie i to wszystko co można dobrego powiedzieć. Natomiast jeśli chodzi o poziom wiedzy to masakra, zero odpowiedzi na pytania które choć trochę wybiegają poza proste 2 x 2.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bez problemu, koszty raczej wyższe niż przeciętnie.. Elastyczność oferty: Tu krótko: MASAKRA, nie znają w tym banku słowa elastyczność.. Wysokość opłat i prowizji: Było dobrze, teraz już jest źle, a od 1 stycznia 2015 r. to będzie fatalnie.. Oferta kart płatniczych: Szeroka i bogata, ale kto teraz takiej nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od czasów kiedy był to bodajże Bank Handlowy i wtedy było super, a teraz zaczyna się robić nie miło. W skrócie powiem tak opłaty, opłaty i jeszcze raz opłaty. Nie wiem dla kogo jest ten bank ale napewno nie dla przeciętnego Polaka. A od 1 stycznia 2015 kolejne opłaty. No i ta piękna likwidacja placówek i bankomatów, u mnie mają duży minus, będę rezygnował z usług. Nikomu nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w Citi kredyt hipoteczny i z konieczności inne produkty. Nie życzę kontaktów z tym bankiem największemu mojemu wrogowi. Aby opisać historię dramatu związanego z kontaktami z tym bankiem musiałbym napisać książkę. Miałem kredyt w ING, korzystam też z usług mbanku i złego słowa nie powiem, natomiast Citi Handlowy to niewiarygodny brak kompetencji, dramatyczna obsługa, ciągłe błędy po ich stronie, którymi próbują obciążyć klienta. W kontaktach z klientem zachowują się jakby byli z Urzędu Skarbowego (oczywiście po upolowaniu klienta, bo przed są mili). Przepraszam pracowników US za to porównanie. Co chwile wysyłają pisma grożąc zerwaniem umowy kredytowej, bo rzekomo czegoś tam nie dopełniłem. Zawsze była to ich pomyłka, ale to ja musiałem interweniować, tracić czas, tłumaczyć, ponownie przesyłać zagubione przez nich dokumenty. Zaczęło się już od umowy kredytowej, kiedy treść przesłanej przez nich umowy była zupełnie inna od wynegocjowanych warunków. Choćby mieli najlepsze warunki na rynku, to nie dajcie się złapać, bo stracicie dużo nerwów. Dramat!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po kilkunastu latach likwidowałam kartę przez internet, obiecano, że dostanę potwierdzenie pocztą, nigdy nie dostałam. W tej sprawie poszłam do oddziału w Blue City, wydanie zaświadczenia , ze zamykam kartę trwało ponad godzinę, w trakcie informowano mnie, że na nic mi takie zaświadczenie sie nie przyda. Za zaświadczenie skasowano 37 zł. Mój dokument tożsamosci Pani w banku wychodząc na zaplecze, pozostawiała bezpańsko na stole. GIODO gdzie ty jesteś? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pełen blamaż i zacofanie techniczne. Nie można się dostać do konta internetowego, bo wyskakuje jakaś reklama z tabletem w nagrodę. Dzwonię na infolinie, żeby złożyć dyspozycje bankowe. Odbiera Pani i mówi, że teraz się nie da, bo bank wie, że nie działa bankowość internetowa i Pani jest przez to zajęta. No to chcę złożyć reklamację, na co Pani, że nie wiadomo kiedy zadziała i nie przyjmie reklamacji, bo przecież powiedziała, że wiedzą, że nie działa. No to proszę żeby wysłali SMS, jak zadziała, na co Pani przecież nie ma takiej usługi. Inaczej nie można korzystać z konta od kilku godzin i nie wiadomo kiedy naprawią i co się w tym czasie zadzieje na koncie. Nie polecam CITIBANKU!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię