BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to jedna wielka tragedia. Próbuję dziś dowiedzieć się na jaki adres mailowy mam wysłać kopię dokumentu do zawartego kredytu (chodzi o skan polisy) Konsultantka z ogólnej infolinii nie wie!?? Przełączyła mnie do innego działu, ale oczywiście jak to w paribas połączenie zostało zerwane. Próbowałem dodzwonić się bezpośrednio do oddziału w Rzeszowie na ul Piłsudskiego, ale tam chyba już nikt nie pracuje, bo przez 20 min nikt nie odebrał moich telefonów. Mam konta w kilku bankach, ale takiej niekompetencji i olewania klienta jeszcze nie spotkałem. Szczerze nie polecam tego banku!!! Nie szanuję :(. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia nie istnieje w praktyce , zero informacji na jaki kolwiek temat naprawdę najgorszy bank o ile można go tak nazwać z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam! Od przejęcia Raiffeisen Bank same problemy Wysyłają korespondencję na nieaktualny adres i nie chcą go uaktualnić bo mieszkam za granicą. Napisałem skargę do rzecznika finansowego który przyznał mi rację. W oddziale chciałem upoważnić żonę do konta, niemożliwe bo pracownicy nie mają odpowiedniego wyszkolenia. Porażka omijać z daleka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim miałem kredyt, nic nie wiedzą, telefony i internet dla nich chyba nie istnieją. Z każdym drobiazgiem trzeba jechać fizycznie do oddziału. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, jestem klientem od czasu jak bank nazywał się jeszcze Dominet czyli kilkanaście lat. Dzisiaj decyzja o likwidacji konta i wszystkiego co z nim związane. Bank po przelewie na kwotę 4000zł zabrał z konta 5000zł i nie potrafi wytłumaczyć dlaczego tak się stało. To dyskwalifikuje w moich oczach tą instytucje która nie powinna nazywać się Bankiem. Wcześniejsze incydenty: -podwójne blokowanie środków, brak odpowiedzi na składane reklamacje. Konsultanci z infolini nic nie mogą dodatkowo są obcokrajowcami i czasami ciężko ich zrozumieć ;) -bank nie odpowiada na reklamacje w wyznaczonym terminie dochodzenie jakichkolwiek roszczeń tylko poprzez drogę sądową. -bardzo częste braki w dostępie systemu online -System nie intuicyjny w aplikacji mobilnej do dzisiaj nie da się wyszukać transakcji po nazwie. -Brak możliwości ponowienia przelewu. To co w innych bankach jest normalne tutaj będzie za 3 lata. Omijajcie szerokim łukiem !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialem (w sumie nadal mam) kredyt na telewizor. Nastepnie wzialem kredyt konsodalizacyjny w innym banku (bank nr 2). W ramach umowy kredytowej bank nr 2 mial splacic krdyt za TV. Po tygodniu od zacignieciu drugiego kredytu dostalem pismna informacje z banku nr 2, ze dokonali splaty krdytu w banku nr 1 ale zalecaja, abym dokonal samodzielnej weryfikacji w banku nr 1, co tez uczynilem. Okazalo sie ze kredyt zostal splacony na bledny rachunek tj. rachunek do wplaty rat a nie splaty calego kredytu. Zlozylem wniosek o przeksiegowanie kwoty. Poinfomrowano mnie ze do 2 dni roboczych kwota zostanie przeksiegowana. Zadzownilem po 5 dniach. Okzalo sie ze wplata nie zostala przeksiegowana ale wniosek jest zlozony. Konsultant zlozyl "ponaglenie" i zasugerowal telefon po 5 dniach. Dalem mu 7 dni i dzwonie ponownie dzisiaj czyli 14 dni po zlozeniu wnisoku. Konsultant informuje mnie ze kredyt nie jest splacony jeszcze tzn. kwoty nie przeksiegowano. Infomruje mnie z ebank ma 14 dni na przeksiegowanie. Odpowiadam ze dzisiaj mija 14 dni a informowano mnie juz dwukrotnie o innych terminach. Zatem czekamy dalej... A tak powaznie ILE MOZE TRWAC ZAKSIEGOWANIE WPLACONYCH PIENIEDZY!? zAZWYCZAJ KILKA GODZIN A MIEDZY INNYMI BANKAMI NA DRUGI DZIEN ROBOCZY! a TU MOWIMY O TYM SAMYM BANKU KTORY MIEDZY DWOMA RACHUNKAMI OBOMA NA MOJE NAZWISKO nie potrafi przeksiegowac pieniedzy od 14 dni! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ponad sześć miesięcy rozliczam kredyt samochodowy i nic. Pracownicy sami się mylą na jakie konta wpłacać dopłaty bo są różne konta normalnej spłaty kredytu, wcześniejszej spłaty, techniczne itd. Po tych sześciu miesiącach jestem na etapie: Bank twierdzi że konto zamknięte i rozliczone z dniem 24 mają 2017 r. a automat wysyła mi do spłaty raty na 6 lat po 0.58 zł. Ponadto przez dwa tygodnie bank nie uporał się że złożoną reklamacjá przeze mnie. I bank ten prowadzi w TOP 10. Gdzie ja żyję. MASAKRA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialam konto kredytowe w tym banku ,ktore zlikwidowalam ale zanim to nastapilo udalam sie do oddzialu po informacje jakie mam zadluzenie i po uzyskaniu informacji zadluzenie splacilam w calosci,jakie bylo moje zdziwienie jak po trzech tygodniach dostalam pismo z banku ,ze konto nie moze byc zamkniete poniewaz na moim koncie jest zaleglosc wprawdzie mniejsza od kwoty ktora wplacilam niestety na infolinii ottzymalam wiadomosc ,ze istotnie zalegam,wiec tlumacze iz dwa razy pytalam dwoch roznych pracownikow i otrzymywalam taks sama odpowiedz to mi odpowiefziano ,ze oni za pracownikow nie odpowisdaja i musieli sie pomylic,czujr die oszuksns nigdy eiecej z ty bankiem ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysyłają listy do zmarłych. Ileż to chodziłem składałem papiery że nie żyją a tu nadal przychodzą do nich listy. Nazwanie banku dnem to dla nich pochwała. Odradzam byća w tym banku. Nawet nie mieszczą się w dostępnej tutaj skali i zapewne tego nieprzeczytają jak i innych opinii które są podobne do tej. skomentuj opinię »
Dodaj opinię