BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank [Moderacja] jak przez pomyłkę wypłacił bankomat mi pieniądze Pani na infolini poinformowała mnie że bankomat działał w trybie ofline i to pomyłka iż mam oddać pieniądze. Bank do 24 godzin przekazał sprawę komornikowi bez próby normalnego odzyskania pieniędzy ponieważ błąd był po ich stronie.najgorszy bank mają bur... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja już na przelew czekam 4 dzień, to jest jakaś kpina... Nie mówiąc że przelewy między swoimi powinny być odrazu... A trzeba czekać kilka godzin... Godziny podane księgowania nijak się maja do rzeczywistości, bank wysyła kiedy mu się chce. Pozatym informacje od pani w banku, a informacje np. Na czacie banku z konsultantem różnią się, czasem są to tak rozbieżne informacje ze człowiek już później nie wie czy pani w banku ma rację czy na infolinii. Żałuję, że mój Raiffeisen połączyli z bgz... Teraz to jest jedna wielka tragedia. Pozatym panie w banku nie bardzo wiedzą co odpowiadać jak pytam o konto w Raiffeisen, na jakiekolwiek pytanie odpowiadają 'możliwe, one nie wiedza'... Szukam innego banku... Bo to przypomina średniowiecze... Mamy 21 wiek a ten bank to jedna wielka porażka. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia ,obsługa beznadziejna niczego nie zrobisz samemu bez Pani z infolinii,która wie teoretycznie nawet mniej od Ciebie.Chcąc nadać PIN do karty bankomatowej przez komórkę jest nie do zrealizowania . Chcą opłaty 25 zł. za nadanie PINU do karty.Szok !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jako stowarzyszenie postanowiliśmy skorzystać z banku Reiffaisen bank,i... było wszystko OK. \r\nKtóregoś dnia ze zdumieniem stwierdziliśmy , że to już nie Raiffaisen tylko Paribas. Potrzebowaliśmy zaświadczenie o stanie konta. Problem (dla Paribas) bo trwało to cały tydzień.Trzeba było uzgodnić z centralą by nam wydać.\r\nOd kilku dni z nieznanych przyczyn mamy zablokowane konto. Mamy pilne terminowe płatności. \r\nBez problemu załatwimy to telefonicznie. No i okazuje się, że NIE.Nie zgadzają się jakieś dane.Trzeba do oddziału.Skarbniczka nasza poszła , wyjaśniła,otrzymała jakieś nowe kody do logowania się, ale konto dalej nie otwiera się. Rozmowy, rozmowy. Dowiadujemy się, że być może uruchomią dostęp za 2 - 3 dni. \r\nZnów rozmowy, reklamacje. W końcu informacja,że skarbniczka ma zadzwonić i będzie OK. [Moderacja] PRAWDA. \r\nBędziemy musieli świecić oczami, za naszą (?) nieterminowość i nierzetelność. Pytam gdzie mogę złożyć skargę? odpowiedź \" wszędzie!!! U proboszcza też? zapytałem. - Pan żartuje odpowiedzieli. Uciekam z tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W trakcie pobytu za granicą duet bank BNP i karta otwarta na świat sprawdził się wyjątkowo słabo - zgłaszane problemy z kartą płatniczą pozostawały bez odpowiedzi, na pytania przesyłane innymi kanałami otrzymywałem odpowiedzi z zachęcaniem do zadzwonienia na infolinię (brak zrozumienia przez Bank, że roaming potrafi sporo kosztować), czas oczekiwania na rozmowę telefoniczną również spory. W trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że zgłoszenie zostało przyjęte natomiast dział zajmujący się kartami pracuje do godziny 16 lub 17, w związku z czym weryfikacja problemu będzie mogła nastąpić najprawdopodobniej dopiero w następnym dniu roboczym... Po kilku przypomnieniach się z problemem otrzymałem odpowiedź, że zarejestrowano moją reklamację (pytanie dlaczego dopiero po kilku moich kontaktach z Bankiem w jednej i tej samej sprawie) i Bank odpowie na nią w ustawowym terminie (tj. 30 dni). Zgodzę się z opiniami, że jak przychodzi do założenia konta, to wszystko super. Jednakże w przypadku problemów opisany Bank sprawdza się bardzo słabo - w porównaniu z innymi bankami, w których posiadam konto jest to najgorsza obsługa, z jaką miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna obsługa. Trudno się dodzwonić, a jak już się uda, to nie można uzyskać żadnych informacji. W ogóle nie potrafią rozmawiać z ludźmi, zwłaszcza starszymi. Zamiast jasno odpowiedzieć na proste pytanie, obsługa zadaje jak automat stos pytań nibu w celu weryfikacji konta, czym potrafi wyprowadzić z równowagi nawet zdrowe osoby, a co dopiero starsze i chore. Zamiast wytłumaczyć najpierw krok po kroku starszej osobie po co to wszystko i jak to będzie przebiegać, żeby mogła uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, to lepiej kogoś zdenerwować i odesłać do placówki chorą i starszą osobę. Beznadzieja. Nie polecam. Tak jak inni pisali. Miła obsługa jak chcesz wziąć kredyt, ale potem mają gdzieś swoich klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam uciekajcie od tego Banku, \r\nzrobiłem nadpłatę kredytu , trzymają już kase 40 dni chociaż maja obowiązek zaksięgowania do 31 dni\r\n\r\nreklamacje, telefony nic to nIe daje maja Klienta głęboko w [Moderacja] .\r\nJĘZELI MACIE MOŻLIWOŚC TO NIE IDZIE DO TEGO BANKU ALBO UCIEKAJCIE Z NIEGO skomentuj opinię »
Dodaj opinię