BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dramat. 35 lat, Zarobki +8k netto, zero dlugow, miesieczne obciazenia kredytowe ok 1k, do tego 1k za rachunki. Brak dzieci, zony. Zero problemow z KRD czy BIK. Przy takiej sytuacji bank odmawia udzielenia rat 0% bez podania przyczyny, spotkalo mnie to juz dwukrotnie w bgz. wplywaja negatywnie na historie kredytowa i nie chca nic wytlumaczyc zaslaniajac sie przepisem, ze decyzja jest podjeta wewnetrznie wiec nie musza. nie polecam, omijac szerokim lukiem to moze kiedys zrozumieja kim jest klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kalisz Placówka na rynku Jedyny wpłatomat nie działa!!! Przechodząca Pani z obsługi widząc że chce o to zapytać syknęła niecenzuralne słowo Pomyślałem że wejdę dalej i zapytam a tam kolejki jak za komuny, żenada. Najwyraźniej pracownicy nie radzą sobie z obsługą systemu Nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta na tak tragicznym poziomie, że w życiu nie polecę nikomu tego banku. Mam kredyt samochodowy na motocykl w tym banku i w tym roku przedstawić musiałem potwierdzenie nowego ubezpieczenia OC/AC. Od miesiąca nie mogę tego zrobić bo ciągle coś jest nie tak, a odpowiedź od banku jest w tempie "wiadomość/2tygodnie". Moim zdaniem bank robi tak specjalnie, bo póki nie przedstawię zabezpieczenia to rata do spłaty jest dużo większa. Do tego kontakt telefoniczny z bankiem jest płatny. Telefonicznie się potwierdzić ubezpieczenia też nie da, jedyne co mi dało dzwonienie do tego, pożal się, banku, to rachunek telefoniczny na 30zł... ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!! omijajcie szerokim łukiem, chyba że lubicie jak ktoś Wam ciśnienie podnosi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zostalem [Moderacja] przez kasjerke jednego z oddzialow BNP Paribas przy wyplacie gotowki. kompetencje banku, obslugi i dyrektora ZEROWE. Jako BGZ jeszcze to funkcjonowalo, teraz dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z gorszych banków pod względem obsługi klienta. Nie byłam w stanie doprosic sie o przesłanie informacji na temat aktualnego stanu spłaty rat. Po kilku próbach konataktu przez formularz kontaktowy i drogą emalową okazało sie że nie jest to droga kotaktu z której powinnam skorzystać w celu uzyskania akurat takich informacji. Nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem Raiffeisen, po połączeniu lokaty spadły do 0,55% , 1,0% i 1,4%/6 mcy/ a kredyty.... ? Nożyce się rozwierają , totalna pomyłka. Szukam innego banku !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny kontakt z infolinią. Trzeba trafić, inaczej czekasz w nieskończoność. Problemy z dodaniem karty do Apple Pay skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Krótko mam ROR w tym banku, ale już wiem, że to straszna pomyłka. Dobrze, ze nie zleciłem zakładowi pracy przelewu mojego wynagrodzenia, bo to byłaby katastrofa. Strasznie długo "idą" przelewu z innych banków. Wersja Go mobile to porażka. Poza wykonaniem przelewu, niewiele więcej można zrobić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetencja pracowników , Panie na infolinii maja wyuczone regułki . zadaję konkretne pytanie -odpowiedz nie na temat . Musi pani spłacic , raty kredytu samowolnie podwyższają do kwot , które trudno spłacić. Jest to kilkakrotnie wyższe od wymagalnej kwoty . Ubezpieczenie kredytu nic nie znaczy dla banku . karty kredytowe mają jakiś błąd w wydruku i wszystko może sie zdażyć z kartą .Zapytanie o zabezpieczenie kart przez bank. Temat tabu . System wygenerował na karcie przekroczenie limitu o kilkaset zl. Bank nie ma problemu tylko ja , wg banku to moja karta i widocznie ja spowodowałam przekroczenie limitu. Czy tylko spawa w sadzie może zakończyć ten horror . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam . Miałem konto w banku BGŻ przez 21 lat , w tym różne kredyty i produkty, bank znam bardzo dobrze. Po zmianie właścicielskiej zakupie banku BGŻ przez francuski BNP Paribas teraz to jest ZŁY bank zarówno dla klientów jak i pracowników, kiedyś BYŁ według mojej opinii jeden z lepszych w Kraju. Aktualnie nie polecam obecnie próbuje zmienić na inny bank. Niestety Francuzi chcą pracować jak najmniej a zarabiać jak najwięcej -no i efekt już jest wyraźnie bardzo zły dla klienta. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Kompetencje pracownikow banku BGŻ są poniżej wszelkiej krytyki.Zamknąłem przedterminowo kredyt w oddziale w Wejherowie a po 3 miesiącach otrzymałem inormację, że zamknięcie nie zostało zrealizowane gdyż pracownica zapomniała wysłać odpowiednie dokumenty do centrali i MUSZĘ sie stawić do placówki w celu ponownego podpisania. Złożyłem reklamację przez infolinię, która i tak nie została rozpatrzona. DLA MNIE WIELKIE DNO-NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj w Raiffeisenie słyszę jak pracownice mówią o fuzji z BGŻ Paribas. [Moderacja] Ciekawe co je czeka w nowym banku ? Po minach raczej sądzę że inna praca niż ta do której przywykły. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o infolinię... Zero pomocy z ich strony tylko odsyła nie z miejsca w miejsce. skomentuj opinię »
Dodaj opinię