BIZ Bank

Adres siedziby:
BIZ Bank
ul. Domaniewska 39A
02-672 Warszawa

Siedziba linii biznesowej:
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia BIZ Banku:
801 500 600
+48 (22) 438 40 40 (również z zagranicy)

(127 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

BIZ Bank jest częścią FM Bank PBP SA, banku działającego od wielu lat w Polsce. Właścicielem większościowym FM Banku PBP jest fundu…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

127 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki istnieje. Przelewy nie wychodza, nie da zaplanować przelewów , bo cały czas wyskakuje błąd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam jak najbardziej, może i nie najtańszy posiadają produkt ale 60 tyś dostałem w ciagu jednego dnia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten lichwiarski bank. Przed podpisaniem umowy wszystko pieknie, ladnie. Ale pozniej duzo dodatkowych oplat przez co moja rata jest dwukrotnie wieksza niz uzgodniona. Oczywiscie za wczesniejsza splate nie mialo byc kary, pytalem sie bo wiedzialem ze kredyt splace wczesniej, a tu kiedy doszlo do splaty kara za wczesniejsza splate. Nie wolno ufac dla pracownikow tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dołączam się do głosu niezadowolonych. Niestety zdarzyło się mi spóźnić kilka razy z ratą. Otrzymałem od razu telefony, w któych jestem określany jako oszust, defraudant. Windykatorzy przyjeźdźaja bez zapowiedzneie apoo 2 tygodniach opóźnienia - po prostu tragedia, a koszty to lepiej nie mówić od razu koszt kredytu został podwyższony o 65% prowizje ubezpieczenia etc... skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Kilka faktów: Konto dla spółki zoo Lipiec 2014 nie działa funkcjonalność przelewów do US. Koniec lipca 2014 zgłoszona reklamacja. Koniec sierpnia 2014, pismo z treścią "termin rozpatrywania reklamacji uległ wydłużeniu". Połowa września 2014, wyjaśnienie "właściwie, to miało charakter jednorazowy, więc bardzo przepraszamy i proponujemy żebyś poskarżył się do KNF". Funkcjonalności bankowości elektronicznej (TYLKO): Przelew krajowy, przelew do US i ZUS (ale nie wiem czy działa), pogląd karty, historia (ale bez dnia dzisiejszego, chyba, że już coś zmienili), dane mojej firmy. Wyciągi bankowe wysyłane są papierowo. Zmiana PINu do karty przez telefon. Nie w tym banku. Mogą wysłać ponownie druczek na adres firmy i pobiorą opłatę. Wymaganie, że jestem przy bankomacie i chcę zmienić PIN, bo nie pamiętam, to stanowczo za dużo. Większość spraw załatwisz w oddziale zgodnie z reprezentacją. Zapomnij o telefonie i internecie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
fatalny bank. niekompetentni pracownicy, przeciąganie spłaty kredytu, namawianie do dalszej wspólpracy. Błędne informacje o opłatach za wcześniejszą spłatę kredytu. Poza tym bardzo drogie wszystkie usługi i brak zapisu o prowizji dla pośrednika w umowie co nadaje się do sądu. Szkoda gadać skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »