Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank SMART jest częścią FM Bank PBP S.A., banku działającego od wielu lat w Polsce. Największym akcjonariuszem banku jest fundusz private equity Abris Capital Partners, które…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

62 Opinie

użytkownik
Ocena:
fatalna infolinia czekałem godzinę dzwoniąc kilka razy zawsze byłem drugi, w końcu pierwszy wtedy rozłączyła się infolinia, po 50 minutach dodzwoniłem się i dowiedziałem, że zmianę nr tel. mogę (jeśli mam lokaty) złożyć przez potwierdzony przez notariusza dokument wysłany do banku. serwis beznadziejny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku!!! Ostrzegam wszystkich, nie wysyłają potwierdzenia otwarcia lokaty. Nie można się dodzwonić a bank pobiera wysokie opłaty za połączenie. Musiałam skomentować, bo nie chce by inni ludzie mieli kłopoty tak jak ja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym ostrzec wszystkich potencjalnych klientów przed tym bankiem. Oferta jeśli chodzi o oprocentowanie atrakcyjna jak na dzień dzisiejszy. Obsługa zaś jest fatalna - dodzwonienie się konsultanta zakrawa na cud. Pierwszym razem odczekałem blisko kwadrans "jako pierwszy w kolejce",po czym usłyszałem komunikat iż infolinia jest nieczynna. Po założeniu lokaty nie wysłali do dnia dzisiejszego żadnego maila potwierdzającego dokonanie wpłaty pomimo obietnic składanych w rozmowie telefonicznej - jednym słowem żenada całą gębą i pełna amatorszczyzna. Przełożeni niedouczonych konsultantów nie reagują na maile,ich dbałość o wizerunek banku jest wprost proporcjonalny do poziomu obsługi. W dniu jutrzejszym siadam do pisma z wypowiedzeniem lokaty oraz składam oficjalną skargę do Komisji Nadzoru Bankowego na niedotrzymanie umowy ze strony banku. Jednym słowem jeśli chcecie mieć nerwy we właściwym stanie omijajcie ten bank. Lokowałem już środki w różnych bankach,ale takiej chały jeszcze nie spotkałem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kontakt z biurem klienta tragiczny .... a raczej zerowy ponieważ kilkukrotne próby dodzwonienia się do konsultanta owocują długim czasem oczekiwania aby w końcu dowiedzieć się ,że infolinia jest nieczynna . Chociaż wcześniej automat informował o tym że jesteśmy trzeci w kolejce i wszyscy konsultanci są zajęci :) . Więc po kilku takich próbach i stwierdzeniu że stan naszego konta w telefonie jest dużo mniejszy w moim wypadku 10 zł dałem sobie spokój . Dodoam że chodziło o aktywację karty gdyż bank właśnie w ten sposób każe to zrobić . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank miał konkurencyjne oprocentowanie 4%, ale szybko obniżył do 2,56% skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fajny bank. Dobre i tanie konto. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię