Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank SMART jest częścią FM Bank PBP S.A., banku działającego od wielu lat w Polsce. Największym akcjonariuszem banku jest fundusz private equity Abris Capital Partners, które…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

62 Opinie

użytkownik
Ocena:
To miało być moje główne konto rozliczeniowe. Oprocentowanie rachunku oszczędnościowego na tle konkurencji- zadawalające. Lecz po aktywacji karty chciałem tak jak w innych bankach zmienić limity- i "kicha". Brak możliwości zmiany przez Internet, a co gorsze także nie można tego zrobić przez BOK ( jak stwierdziła panienka brak możliwości edytowania danych). I tym samym, że względów bezpieczeństwa na rachunku bieżącym będzie mała kwota i konto rozliczeniowe w Bank Smart na ten moment będzie kontem pomocniczym zamiast głównym. Już abstrahuję od braku możliwości pierwszej bezpłatnej zmiany PIN karty przez Internet jak w innych bankach. Daję dwie (a i to chyba na wyrost w tym momencie) gwiazdki- wyłącznie za brak opłat i oprocentowanie konta oszczędnościowego. Komunikacja i funkcjonalność- dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
10.03.2015 wpłaciłam pieniądze na lokatę- minęły 3 tygodnie i nadal brak potwierdzenia. Bank nie odpowiada na moje maile- wysłałam już około 10 maili na 3 różne oficjalne konta mailowe banku. Na infolinię nie mogę się dodzwonić. Jeśli przez kolejny tydzień się to nie zmieni to chyba muszę się udać na policję:( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 23.03 przelałam z rachunku pieniądze na poczet tejże lokaty, w środę zadzwoniłam zdziwiona że jeszcze nie dostałam potwierdzenia założenia lokaty,OK moja wina wpisałam zły tytuł przelewu, ale Pan konsultant żywo zapewniał, że jeszcze dzisiaj otrzymam potwierdzenie, bez skutku. W sobotę dzwonię do Pani z działu lokat, aby ta anulowała lokatę i zwróciła mi pieniądze na konto, kolejne zapewnienie. Dzisiaj tj. 30.03 otrzymuję e-maila, że nie dokonano przelewu i anulowano lokatę. Dzwonię kolejny raz do Biura Obsługi, Pan się musi skontaktować i oddzwoni... czy to aż taki wielki problem zwrócić pieniądze na moje konto ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomimo upływu ponad dwóch tygodni nadal brak potwierdzenie otwarcia lokaty. Nikt nie odpowiada na maile, dodzwonienie się na infolinię zajmuje ponad 10 minut i nawet po dodzwonieniu się nie można się doprosić o wysłanie potwierdzenia. Jak na razie bank SMART robi antyreklamę bankowości internetowej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Czy ktoś w ogóle od tego banku dostał potwierdzenie założenia lokaty? Co to za dziwny bank??? W innych bankach niezwłocznie przysyłają potwierdzenia po otrzymaniu środków pieniężnych na lokatę. Tutaj 2 tygodnie czekam bez skutku. Próbowałam do nich dzwonić, lecz dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Straciłam ponad 10 zł. Przez kilkanaście minut słyszałam, że jestem 3 w kolejce, a potem usłyszałam, że infolinia jest już nieczynna, chociaż teoretycznie powinna w tych godzinach być czynna. Wysłałam kilkanaście e-maili, lecz na żaden bank nie raczył odpowiedzieć. NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA!!!! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię