Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank SMART jest częścią FM Bank PBP S.A., banku działającego od wielu lat w Polsce. Największym akcjonariuszem banku jest fundusz private equity Abris Capital Partners, które…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

62 Opinie

użytkownik
Ocena:
niby ok. jestem zadowlony z oferty i funkcji, ale jednak trochę brakuje. wpłat, lokat w bankowści i kilku pomniejszych. będzie dobrze, ale jeszcze chwilę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mega szybko i przejrzyście. plus za brak opłat. jedyni! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W SMART Banku znikają pieniądze z konta. W dniu 24.03.2014r. za przelewy wewnętrzne bank pobiera odsetki karne niezależnie od kwoty przelewu. Odsetki Karne to w moim i żony przypadku po - 2,76 zł. Błąd systemu, czy zaplanowana kradzież pieniędzy z Konta? Był to przelew wewnętrzny z KO (Smart Procent) na ROR, więc środki były. Odsetki karne zostały automatycznie pobrane już po przelewie z Konta ROR. Tak było w moim przypadku. Następnie dokonałem przelewu ze swojego Konta osobistego na osobiste konto żony, w tym samym Smart Banku. I co się okazało, że po zaksięgowaniu kwoty przelewu, również z żony konta pobrane zostały karne odsetki w tej samej kwocie co u mnie, czyli drugi raz 2,76 zł. Oskarżenia nie są bezpodstawne. Informuję w sprawie reklamacji odsetek karnych z dnia 24.03.2015r. w kwocie 2x 2,76 zł. Otrzymałem z żoną pisemną informację od Bank Smart w dniu 30.04.2015r treść Cyt: "Uprzejmie informujemy, iż z uwagi na konieczność podjęcia przez Bank dodatkowych czynności wyjaśniających termin rozpatrzenia reklamacji uległ wydłużeniu do 90 dni, za co serdecznie przepraszamy. Informujemy również, że Bank dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sprawy w najszybszym z możliwym terminie." W tak prostej sprawie Bank nie potrafi w miarę szybko rozpatrzyć reklamacji. Chyba, że takich reklamacji jest mnóstwo. Dziś 08.07.2015r. dalej nie ma odpowiedzi na moją i żony reklamację. Stanowczo nie polecam banku. Po wyjaśnieniu sprawy żegnam się z tym Bankiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na Ten Bank, posiadam tam (jeszcze ale wypowiadam) EU konto pare dni temu wybralem z bankomatu Euro(wczesniej zostalem poinformowany ze wyplaty sa bezplatne) i doznalem szoku naliczono mi 37,07 euro prowizji po polaczeniu sie z info linia i oczekiwaniu okolo 30 minut na polaczenie z zostalem mile poinformowany ze oni nie posiadaja w kraju bankomatow do euro i nie ponosza odpowiedzialnosci za inne bankomaty , rozboj w bialy dzien, odradzam ten bank skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię