Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank SMART jest częścią FM Bank PBP S.A., banku działającego od wielu lat w Polsce. Największym akcjonariuszem banku jest fundusz private equity Abris Capital Partners, które…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

62 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dla mnie DRAMAT ! Oto dlaczego: - 3 tygodniowe oczekiwanie na kartę, - pomimo trzech interwencji telefonicznych od 10 dni czekam na uwolnienie 101 zablokowanych euro, pomimo, że transakcja została rozliczona 5 dni temu (dobrze, że te 101 euro nie brało mi na paliwo na porów z wakacji do Polski) - brak możliwości wykonania przelewu przez serwis transakcyjny. System doczepił się np. do tytułu przelewu "Wpłata" (bez polskich znaków "Wplata", przelew też nie został wykonany). Zleciłem przelew przez teleserwis. Konsultant po uzgodnieniach z przełożonymi zapewnił mnie, że opłata 1 euro za zlecenie nie zostanie pobrana, jednak po 5 minutach zadzwonił, że ostatecznie bank pobrał 1 euro opłaty, zaś on przygotował reklamację na zwrot 1 euro. - rozpatrywanie reklamacji trwa do 30 dni, kiedy to bank bezprawnie zatrzymuje moje pieniądze ! Po niespełna miesiącu nadeszła odpowiedź na reklamację:" "Szanowny Panie, W odpowiedzi na przesłane do Banku wiadomości oraz w nawiązaniu do rozmów telefonicznych przeprowadzonych w dniach 19.09.2016 r. i 20.09.2016 r., uprzejmie informuję, iż blokada środków w kwocie 101,00 EUR, która została ustanowiona w dniu 10.09.2016 r. na rachunku o numerze xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, została anulowana. Za wydłużony czas oczekiwania na anulowanie blokady środków proszę przyjąć przeprosiny. Jednocześnie informuję, że przelewy na kwoty 101,00 PLN oraz 76,77 PLN, zlecone w dniu 20.09.2016 r. z rachunku o numerze xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, zostały zrealizowane z autoryzowaną przez Pana walutą i w zaakceptowanym przez Pana trybie. Zaznaczam, iż przed autoryzacją przelewu każdorazowo należy zweryfikować dane formularza przelewu, bowiem zgodnie z Regulaminem rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych, autoryzacja jest wyrażeniem zgody na dokonanie transakcji płatniczej zgodnie z danymi zawartymi w formularzu. Mając na uwadze powyższe, Bank nie przychylił się do Pana wniosku o zwrot kwoty 3,47 EUR." Olewają klientów Inne banki z uwagi na swój dobry wizerunek bez problemu zwracają takie kwoty. p.s. Pomimo zapewnień banku sprzed ponad miesiąca, że usunięcie awarii systemu transakcyjnego polegającej na umożliwieniu wykonywania przelewów SEPA jest priorytetem do dnia dzisiejszego niczego nie poprawiono ! NIE POLECAM ! ! ! skomentuj opinię »
Dodaj opinię