Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam. Ciągłe awarie. Nie można normalnie korzystać z konta. Bardzo długi czas oczekiwania na usuniecie awarii. Nie uznają reklamacji mimo ewidentnej winy banku. 08.11.2017 r. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Pocztowy- szczerze odradzam jakiekolwiek wiązanie się z tym bankiem. Są nierzetelni, wprowadzają po czasie opłaty (ja otrzymałem opłatę 162 zł, którą bank wprowadził nie informując mnie o tym a po 1,5 roku przysłali nakaz zapłacenia ). Na moją reklamacje napisali, że będzie informacja do 30 dni i po 33 dniach nie ma żadnej informacji a właśnie mija termin płatności tej sumy. Pytają o ocenę : "O " bezwzględne (gwiazdki samoistnie oceniają ) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja tez zostalem naciagniety przez bank pocztowy i wezwany do zaplaty za prowadzenie konta , ktore do tej pory bylo bezplatne, ponoc od roku prowadzenie konta jest platne o czym nie zostalem poinformowany, posiadam konto w innym banku i o jakichkowiek zmianach jestem na biezaco informowany. czuje sie oszukany przez ten bank i nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank Pocztowy to najgorszy bank w jakim miałem konto. Amatorszczyzna! Oddziały zamknięte przed końcem urzędowania (Cieszyn, Rynek 13) niekompetencja pracowników, pobieranie opłat za ustanowienie poleceń zapłaty, za kartę zbliżak!!! Przez wiele dni nie można się było zalogować do serwisu internetowego bo nieudolnie próbowali coś tam uruchomić. Ta koszmarna baba automat na infolinii. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem aż do rozłączenia połączenia. Brak BLIKa. Brak aplikacji mobilnej, choć zapowiadają ją od 2015r. Archaiczna bankowość internetowa. Jaki ja jestem szczęśliwy, że się wyniosłem z tego banku!!! I serdecznie gratuluję Bankowi Pocztowemu takich pracowników jak p. A. To Ona swoją niekompetencją i przede wszystkim nieobecnością w godzinach pracy w oddziale sprawiła, że mam taką opinię o tym parabanku.\ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bareja miałby z czego się śmiać w filmach, obsługa nieuprzejma, każda wizyta w placowce to kolejki, fachowość obsługi na tak wysokim poziomie, że jednego interesanta obslugują dwie panie i nie daja rady, bankowość elektroniczna to chory żart, zrobienie przelewu graniczy z cudem, samo wypelnianie okienek zajmuje 10 minut po czym gdy dajemy ok dane się usuwaja i trzeba pisać od poczatku. Założenie konta w tym banku to pomyłka, nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
czekać 2 dni na przelew?? porażka skomentuj opinię »
Dodaj opinię