Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pobieranie wyciągu za miesiąc: "Plik nie może zostać wygenerowany. Liczba operacji przekracza maksymalną ilość. Możliwe jest zamówienie wyciągu/historii w Banku." Ok, już zaprzęgam i jadę po wyciąg. Bankowość on line działa, ma jednak trochę niedociągnięć. Przejechałem się na wyszukiwaniu w historii: zaznaczyłem okres powyżej 3 miesięcy, wpisałem frazę do wyszukania, mielił, mielił długo, nic się nie znalazło, nie było komunikatu o błędzie. Stwierdziłem więc że nie było zapłacone, ale było. Można to ominąć uprzykrzając sobie życie i wyszukując w krótszych okresach. Jest tak od 2016 - odkąd mam rachunek. Nie rezygnuję bo mam blisko i prawie bez opłat. Zdarzały się uciążliwe awarie systemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto posiadam od czerwca. Przyciągnęła mnie możliwość wpłat i wypłat w Oddziałach Poczty Polskiej. Co do awarii Bankowości Internetowej, nie miałem żadnych w momencie korzystania ze strony. Nikt mi nic nie wciskał, tak jak tu co niektórzy piszą. Już wolę płacić 5 złotych miesięcznie i nie muszę mieć do tego karty. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ankieterzy tego banku wydzwaniają co chwilę ,mam już serdecznie dosyć To już zakrawa na bezczelność skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda złodziei i instytucja pełna niekompetentnych osób "z łapanki". Popełniają błędy po czym nie potrafią się do tego przyznać obarczając winą klienta. Konsultanci zbywają klientów posiłkując się wyuczonym zdaniem "nie jesteśmy uprawnieni do udzielania danych dotyczących Pani sprawy" - serio??? Jak proszę o połączenie z osobą uprawnioną do powyższego słyszę "proszę o kontakt drogą listowną bądź e-mail". Już raz czekałam 30 dni. Dziś musze czekać kolejny miesiąc!! Brak jakiejkolwiek znajomości polityki jakości i obsługi klienta, zero szacunku i działania mijające się z celem. NIGDY NIE ODWAŻE SIĘ POLECIĆ, WRĘCZ BĘDĘ ODRADZAĆ NAWET NAJGORSZYM WROGOM. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja. Ciągłe awarie a co za tym idzie brak dostępu do środków, infolinia udaje że nic nie wie, osoby w placówkach cały czas nowe a więc bez doświadczenia. Jedyne na czym im zależy to założyć każdemu rachunek - koniecznie z kartą, sprzedać możliwie drogo kredyt, a środki z tego kredytu najlepiej ulokować w fundusze (czyli uskutecznić golenie frajera). skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię