Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
od złożenia kompletu dok. na umowe czekałem 1,5 tygodnia. śliczna obsługa bardzo dobre warunki - obsługi:)i kredytu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wysoka.Miałam promocję z targów a bank tak kombinował aby nie dać promocji.. Dostęp internetowy: OK. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Kredyt ciężko dostać.Zaczęłam rozmowy w Sierpniu 2010r. A na k-c stycznia 2011r. otrzymałam pismo iż nie przyznano bo nie spełniłam warunków.Pismo wysłano w momencie gdy właśnie spełniłam ostatni warunek.To bank dlapocztowców.Reszta może tu mieć tylko lokaty.. Możliwość negocjacji oferty: Brak informacji , negocjacje nie znane.Wszstko daj,dostarcz a na k-c dostajesz kopa w d...... Różnorodność zabezpieczenia: Cesja całości wpłaty z własnymi środkami włącznie, hipoteka i podwyższone oprocentowanie1,2% od całości kredytu do czasu ustanowienia hipoteki.Wszystkich dokumentów do wypełnienia 100szt.Nigdzie tak nie ma żle na koniec odmowa.Ten bank chyba zbiera dane o kliencie.. Dostępność w różnych walutach: Tylko zł. polski. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Nie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niekorzystna,w moim przekonaniu zbyt wysoka,a kredyty na jak najdluzszy okres.Pod tym wzgledem jest bardzo zle. Dostęp internetowy: Fatalny,brak informacji o e-mailu. Obsługa klienta w placówce: Fatalna.Personel opryskliwy.niekompetentny,nie udzielajacy prostych informacji.Np:chcac uzyskac informacje z wczesniejsza splata kredytu,bedac w Radomiu,trzeba wystapic z pismem do tzw centrali,mieszczacej sie w Bydgoszczy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oj szczególnie odradzam ponad 3 miesiące zwodzenia klienta, ciagle dostarczanie nowych dokumentów, chaos, brak kompetenstnych osób które wogóle sie nie znają na kredytach. Tak więc dużo nerwów i słabe efekty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam miła obsługa szybko, zrozumiale wszystko wyjaśnione-Radom skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jestem klientem tego Banku jestem bardzo zadowolony konto 0 zł. Jedynie za kartę pobierają 4 zł.Opłaty przez int.0zł.przelewy 0zł. Polecam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Słabo wypada na tle innych banków. Dostęp internetowy: Karty zdrapki to już epoka lodowcowa. Obsługa klienta w placówce: Mam dostęp tylko do PP więc to już mówi samo za siebie. Co do obsługi przez telefon to totalny brak kompetencji ze strony pracowników.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Porównując do innych banków-słabiutko. Elastyczność oferty: Nie wiem. Wysokość opłat i prowizji: Miesięczna opłata za kartę płatniczą. . Oferta kart płatniczych: Kartą można robić zakupy tylko w sklepie. Miesięczna opłatan za korzystanie z karty płatniczej (nie debetowej). Powinna być za darmo i z pocałowaniem w dłoń,że człowiek z niej korzysta. Bardzo długi czas oczekiwania na kartę 2 miesiące. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Decyzja o kredyt na 100% w ciągu 5 dni. Minimalne formalności, miła obsługa, wypłata kredytu w ciągu 1 dnia od podpisania umowy kredytowej. Może nie jest to najlepiej rozwinięty i reklamowany bank ale mogę polecić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Inne banki proponują korzystniejsze oprocentowanie.... Nie wpadli jeszcze na to żeby obejść podatek Belki na kontach oszczędnościowych.... Dostęp internetowy: Dostęp poprzez internet jest dobry... powiedziałbym nawet bardzo dobry ale 01.01.2011 coś się im z serwerem stało i nie da się wejść na looging ;/ dziś daje 4 a w pn jak nie usuną awarii dam 1. Obsługa klienta w placówce: Obsługa klienta z pewnością lepsza przez internet:). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: korzystam z bankowy 24,jestem zadowolony,robię wszystkie przelewy przez internet,hasło na telefon s.m.s,wygoda.Płacę przeważnie kartą,wybieram gotówkę dwa razy za darmo,a jak trzeba to na poczcie też za darmo.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia,beznadziejny bank,kredyt dla konta firmowego praktycznie niemożliwy,mimo wpływów rzędu 12000 miesiecznie nadal trzeba sie nabiegać po US i ZUS by otrzymać marny kredyt konsolidacyjny,nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tragedia!!! czekałem na decyzje miesiac,i jak się okazało potem na całkiem innych warunkach niz składałem wniosek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
profesjonalna obsługa , szybko , najtaniej na rynku jesli chodzi rodzine na swoim przynajmiej w bydgoszczy kupujac mieszkanie w Budlexie ( specjalne warunki 1,75 marzy dla klientow budlexu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
staraliśmy się z żoną 2 tyg.dużo wymagań i brak poszanowania klienta .chcieli nas naciągnąć na 100%spłaty i rzekomo promocja dla pracowników poczty....KRĘTACZE I NACIĄGACZE !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałam niższe oprocentowanie, gdyż pracuję w "wiarygodnym" zakładzie pracy. Musiałam otworzyć ROR, ale jest całkowicie darmowy. Ogólnie jestem bardzo zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szybko i sprawnie. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: konto oprocentowane 5%. Dostęp internetowy: tylko taki dostęp mnie interesuje i narazie nie sprawiał kłopotów,poza tym mozna sprawdzić stan konta przez darmowe smsy. Obsługa klienta w placówce: nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Wysokość opłat i prowizji: bez opłat. Oferta kart płatniczych: karta visa,płacę nia i wypłacam w bankomatach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: przykro, ale czas obsługi klienta w placówce pocztowej pozostawia wiele do życzenia czekanie w kolejce, a wiadomo jakie są kolejki na pocztach, to chyba pomyłka. nie każdy ma dostęp do internetu a co mają zrobić seniorzy - stać w długiej kolejce przy okienku gdzie nie można usiąść to jest żenujące tu Bank Pocztowy nie popisał się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ogólnie dostęp fajny. Autoryzacja przez sms lub kody z karty zdrapki.. Elastyczność oferty: Na niekorzyść oferty konta Banku pocztowego przemawiają zapisy w regulaminie. Bank w przyszłości może zażądać od posiadacza wpłat na rachunek o określonej wysokości. Jeśli saldo na rachunku jest mniejsze niż 100 zł Bank Pocztowy może zerwać umowę. Na pewno nie są to zapisy prokonsumenckie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super! Szybko i bez żadnych formalności! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: No tu jest tragedia - czasem na poczcie trzeba wystac nawet i pol godziny, aby wyplacic swoja gotowke. Wysokość opłat i prowizji: Od poczatku miesiaca obnizyli oplaty za prowadzenie rachunku, takze plus (maly bo maly, ale daje. Oferta kart płatniczych: standard. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 0%. Czyli nie za dużo :) Tyle i tylko tyle wynosi oprocentowanie standardowego konta w banku pocztowym. Ale z tego co widziałem na stronie www w Banku Pocztowym, . Dostęp internetowy: Nie sprawdzałem. Obsługa klienta w placówce: W Krakowie jest chyba tylko jedna placówka - no i oczywiście urzędy pocztowe. Niestety chcąc np. wypłacić gotówkę w placówce bankowej, należy złożyć dyspozycję wypłaty, z papierkiem przejść (nie wychodząc z budynku) do sąsiadującej poczty, wydrukować sobie karnecik z nr i czekać w kolejce. Po kilku/kilkunastu minutach oczekiwania, gdy wyświetli się nasz numerek, można już wypłacić swoją gotóweczkę :) Zapomniałbym - przy kasie jest informacja, że klienci banku pocztowego obsługiwani są poza kolejnością. Ale to info jest dopiero przy kasie (niezbyt widoczne zresztą). No cóż - przecież klient robi wypłaty codziennie z banku pocztowego :P. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie skorzystałem. Elastyczność oferty: Nic nie próbowałem negocjować, więc nie wiem. Brałem kredyt hipoteczny w ramach programu rodzina na swoim, to mieli wtedy najlepszą ofertę (ale musiałem założyć konto). . Wysokość opłat i prowizji: 5zł miesięcznie za prowadzenie konta, z którego praktycznie nie korzystałem. Nie wiem co jest/było w cenie, gdyż zrezygnowałem z tego konta. Aha, 0,5zł za przelew internetowy (ale nie korzystałem). Oferta kart płatniczych: Z kartą miałem niezły ubaw. Składałem wniosek przy podpisywaniu umowy kredytu (rodzina na swoim) w okolicach marca/kwietnia. Na przełomie października i listopada wypowiedziałem konto osobiste w banku pocztowym. Jakież było moje zdziwienie, gdy po ok. 2 tygodniach od wypowiedzenia, przyszła mi moja karta (o której praktycznie zapomniałem). Czyli praktycznie pół roku. Odnośnie teo co oferuje karta - niestety już nie zdążyłem sprawdzić :) Podsumowując - z konta za bardzo nie byłem zadowolony, więc zrezygnowałem.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybko i bez zbędnych formalności - w urzędzie pocztwym przy Łukasiewicza w Słupsku. Miła i fajna babeczka. Polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Pocztowy jest ok. Blisko,szybko i fachowo. Polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię