Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Droga "ewi" z Gdyni. Ja zakładałem wczoraj 15 lokat w Banku Pocztowym, ale za pośrednictwem stanowiska finansowego na poczcie. Całość operacji, razem z podpisaniem wszystkich papierów i przekazaniem(przeliczeniem) pieniędzy ok.20 min. Byłem naprawdę mile obsłużony i zachęcony do skorzystania z innych usług Banku Pocztowego. Miała Pani po prostu miała Pani pecha,z tego co wiem, to od 28 listopada bank obniża % lokaty na poprzedni, czyli 4.81. Proszę nie zrażać się do całego Banku Pocztowego, na poczcie też można być bardzo dobrze obsłużonym i to bez kolejki. Klienci Banku Pocztowego są uprzywilejowani i nie muszą czekać w kolejce, tylko od razu podchodzą do okienka. POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwie placówki w Gdyni, obsługa to porażka. Chciałam zrobić lokatę i byłam w obu punktach ale zrezygnowałam, długi czas obsługi, po jednej pani w każdym oddziale do tego z pisaniem na komputerze mimo młodego wieku nie najlepiej. Obserwowałam starszą parę przede mną w kolejce.Po przyjęciu danych odsyłanie klienta do kolejki(!) do okienka pocztowego, żeby wpłacił, a reszta kolejki stoi czeka. Trafiłam w obu placówkach na taką samą sytuację, poddałam się i nigdy więcej załatwiani spraw w tym banku, choć lokata ma korzystny procent. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Stanowczo odradzam bank pocztowy jestem w trakcie załatwiania kredytu hipotecznego absolutne lekceważenie klienta, pani prowadząca naszą sprawę podała numer telefonu ale niestety go nie odbiera i nie oddzwania czekamy na decyzję już ponad dwa tygodnie i ciągle słyszę że decyzja będzie dnia następnego zbliża się termin podpisania umowy notarialnej a ja nadal nie mam umowy na kredyt który podobno został nam przyznany, kończy mi się umowa przedwstępna a sprzedający już znudzony jest czekaniem, stanowczo odradzam no chyba że ktoś ma bardzo dużo czasu i może czekać w niepewności z nadzieją, że ktoś go zawiadomi o losach jego pieniędzy. Korzystając z usług tego banku ma się wrażenie, że pracownicy robią wielką łaskę dając nam kredyt, a jeśli dobrze rozumiem działanie banku to ta instytucja egzystuje właśnie dzięki nam kredytobiorcom. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesli Rodzina na Swoim to tylko najlepsza oferta w Pocztowym, 1,25 marża i nie dajcie się zwieść innym pozornie lepszym ofertom w internecie lub u pani w okienku, bo rzeczywistość potem jest zupełnie inna. Starałem się o kredyt RnS w 4 bankach (z pozoru o lepszej ofercie) ale w żadnym tego nie dostałem co reklamują, tylko Pocztowy bezproblemowo przyznał kredyt (umowa na czas określony 6 miesięcy) i utrzymał marżę 1,25 i rata w graniach 503 zł przy kredycie 125 000 na 30 lat, aha byłbym zapomniał konto zero złotych, oszczędnościowe zero złotych, Pocztowy24 zero złotych, przelewy zero złotych, wypłata z wszystkich bankomatów i na każdej poczcie zero złotych i to bez żadnego Szymona Majewskiego :) POLECAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie oprocentowane. Dostęp internetowy: Nie mam dostępu i mi nie potrzebny. Obsługa klienta w placówce: Nie chodzę do placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie biorę kredytów.. Elastyczność oferty: Możliwa. Wysokość opłat i prowizji: Za mało wypłat kartą bez prowizji. Oferta kart płatniczych: Visa elektron wystarcza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Jedna wielka tragedia-oddziały w Warszawie.Nie odbierają telefonów,dodzwonienie graniczy z cudem.Po 30 minutach odzywa się oddział na Polnej,nagle czuję się jak w latach 80.Petent to INTRUZ(słyszę podniesiony głos-doradcy są zajęci,proszę zadzwonić za 2 godziny)Dzwonię na Świętokrzyską chcę się umówić na spotkanie z doradcą-słyszę mogę udzielić informacji przez telefon ale ja chcę umówić się na spotkanie-proszę pytać-ale ja chcę umówić się w oddziale-ostatecznie zostaje umówiony na audiencje z jego wysokością doradcą.To co przeszedłem to jakaś farsa.Wniosek odpuściłem sobie kredyt w pocztowym.ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Lokata internetowa to jakieś totalne nieporozumienie.Złożenie wniosku -odpowiedź automatycza na e-maila.Pieniądze przelane odrazu poprzez konto internetowe w piątek po 14.No i zaczęło się.Brak możliwości stworzenia konta w internetowym sklepie z lokatami.Pani z infolini nie była w stanie nic odpowiedzieć (ich rola kończy się po przelaniu gotówki).Jest poniedziałek - udało mi się stworzyć nowe konto w sklepie internetowym.Nadal brak lokat.W podglądzie mam tylko wnioski procesowane (Informacja o złożonych wnioskach o założenie lokaty, które są aktualnie przetwarzane przez Bank)Nic z tego nie wiem(czy moje pieniądze wpłynęły na ich konto?).Niby internetowe a tu jakaś manufaktura.Ciekawe ile to jeszcze potrwa i ile będę czekał na odzyskanie kasy po zakończeniu lokaty.A mogłem załozyć bezstresowo w innym banku lokaty . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo pozytywne wrażenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: czekam na pieniądze po zmarłym ojcu 2 tyg.gdzie byłem upoważniony i nie wiadomo jak długo jeszcze będę czekał.Odesłali moje papiery na mój adres i proszą o przesłanie tych samych dokumentów.Kto tam pracuje w tej siedzibie w Bydgoszczy?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Niestety bank pocztowy to duuuża pomyłka. odradzam wszystkim, klasyczna poczta z czasów socjalizmu - nic nie mogą zrobić, to nie oni, proszę dzwonić, nie mogę się połączyć, itd. jeżeli ktoś tak lubi to niech próbuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: a czy jest wogóle jakieś oprocentowanie ?? a niby dlaczego to bank emerytów i rencistów, bo są głusi i ślepi, więc po co oprocentowanie i tak by go nie zauważyli. Dostęp internetowy: współczucia dla emerytów którzy korzystają z tego banku poprzez internet, jest beznadzieja. Obsługa klienta w placówce: a jest w ogóle jakaś obsługa klienta, najczęściej są to zwykli pracownicy poczty nawet do tego nie przygotowani, na dodatek brak modułów do obsługi bankowej, tutaj to właściwie zero gwiazdek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tutaj to już zupełna beznadzieja, trzeba pisać podanie o debet do konta i to maksymalnie 500 zł, strasznie kłamliwe te reklamy o kredycie w tym banku . Elastyczność oferty: tu to nawet się nie będę wypowiadał. Wysokość opłat i prowizji: pozornie te konto jest za darmo, karta 4 zł/m-c do konta. Dałem się na to nabrać, że i dostęp łatwy do pieniędzy, bo poczta jest wszędzie, poczta jest .......... Oferta kart płatniczych: zero gwiazdek, bez komentarza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto oszczednosciowe, do zalozenia ktorego nie potrzeba RORa. Dla mnie bomba! I jeszcze brak oplat za prowadzenie i oprocentowanie 4%, genialnie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja bardzo chwalę sobie Bank Pocztowy. Mam w nim 2 kredyty, 4 lokaty, 1 ROR i 1 NKO, kartę kredytową i bezproblemowy dostęp do bankowości elektronicznej Pocztowy24. Nigdy nie spotkałem się z niefachowością. Naprawdę polecam Bank Pocztowy, a jeśli zdarzą się jakieś potknięcia pracowników, lub poślizgi w czasie, to nic nadzwyczajnego, pokażcie mi bank, który bezproblemowo i bezbłędnie wszystko i wszystkich załatwia. Pozdrawiam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Podobnie w innych bankach. Dostęp internetowy: Niby jest ale po napisaniu aneksu do umowy konta z automatu został zablokowany niemiłe zaskoczenie, jeśli się nie składa takiej dyspozycji. Wysokość opłat i prowizji: pozytywnie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Niekompetentna obsługa, ponizej krytyki. Dokumenty dostarczone do decyzji kredytowej,póżniej do podpisania umowy są dobre i wystarczające,co jeszcze potwierdza doradca przy dyspozycji uruchomienia kredytu.Po zapytaniu dlaczego kredyt nie został uruchomiony- odpowiedź,pomyliłem się, centrala odrzuciła ten dokument jest niewystarczający (na wystarczający trzeba poczekać dwa tygodnie).Mimo że był czas na dostarczenie odpowiednich dokumentów,po wprowadzeniu przez pracownika banku w błąd,mogę nie wywiązać się z umowy notarialnej.. Możliwość negocjacji oferty: Żadna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: A ja jestem bardzo zadowolony z oprocentowania kredytu. W ramach programu Rodzina na swoim, zaciąganym w najgorszym roku (początek 2009) mam marżę tylko 1.2% Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szybciej niż w PKO BP (składaliśmy wniosek w tym samym terminie). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Nie polecam.3 lata temu było tanio,4 zł za kartę.W 2010r.ograniczyli ilość darmowych pobrań gotówki z bankomatów do 2 razy,(4 zł.za następne),później dołożyli opłatę za wyciąg z konta-4 zł.I wtedy im podziękowałem.Ale to mściwe bestie,odgryźli się.22.04.2011 złożyłem wypowiedzenie umowy z dn.31.05.2011 które zostało przyjęte przez bank.1 maja tragedia na stacji benzynowej,mściciele zablokowali mi kartę,nie informując mnie o tym(na koncie było sporo grosza),wstyd i kłopot,następnie żonie bankomat połknął kartę i zostaliśmy na lodzie.Panienka z infolini powiedział,że taki mają regulamin i kropka,ja w swoim tego nie znalazłem.BEZCZELNY BANK-CHYBA DLATEGO,ŻE POCZTOWY.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp jest 24/h Wygodnie i szybko.Logując się wpisujemy numer identyfikacyjny /który nadał bank do funkcji POCZTOWY 24/ i hasło ,które sami ustalamy.Jestem zadowolony.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: To nie jest oprocentowanie,tylko lichwa. Bank Pocztowy,to złodziej pierwszej klasy.Radzę uważać przy podpisywaniu umowy kredytowej.Mają kruczki,które spowodują,że nie weżmiesz kredytu,a będziesz go spłacał,mimo odstąpienia od umowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Inne banki dają po prostu wiecęj;). Dostęp internetowy: jest wogóle coś takiego na poczcie polskiej?:). Wysokość opłat i prowizji: liczą sobie bardzo dużo w porównaniu do innych banków. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szybkość i poczta polska to dwa przeciwstawne słowa ale to wie chyba każdy;). Możliwość negocjacji oferty: negocjacje u pań z okienek? Dobre...:) Minimum formalności: jeśli byłoby maximum to dałbym 5 gwiazdek;). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Dno!!!! Jedna osoba na całą placówkę "pracująca" od 9 do 17 tylko że ciężko ją zastać przy stoliku!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Po prostu tragedia! strata czasu i pieniędzy,oferta kredytowa nie mająca żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
od złożenia kompletu dok. na umowe czekałem 1,5 tygodnia. śliczna obsługa bardzo dobre warunki - obsługi:)i kredytu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wysoka.Miałam promocję z targów a bank tak kombinował aby nie dać promocji.. Dostęp internetowy: OK. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Kredyt ciężko dostać.Zaczęłam rozmowy w Sierpniu 2010r. A na k-c stycznia 2011r. otrzymałam pismo iż nie przyznano bo nie spełniłam warunków.Pismo wysłano w momencie gdy właśnie spełniłam ostatni warunek.To bank dlapocztowców.Reszta może tu mieć tylko lokaty.. Możliwość negocjacji oferty: Brak informacji , negocjacje nie znane.Wszstko daj,dostarcz a na k-c dostajesz kopa w d...... Różnorodność zabezpieczenia: Cesja całości wpłaty z własnymi środkami włącznie, hipoteka i podwyższone oprocentowanie1,2% od całości kredytu do czasu ustanowienia hipoteki.Wszystkich dokumentów do wypełnienia 100szt.Nigdzie tak nie ma żle na koniec odmowa.Ten bank chyba zbiera dane o kliencie.. Dostępność w różnych walutach: Tylko zł. polski. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Nie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię