Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
całkiem spoko, a myślałem że będzie gorzej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: żadne . Dostęp internetowy: okropny nie wiem do tej pory co gdzie i jak. Obsługa klienta w placówce: wszyscy bardzo mili żeby tylko złapać klienta i dostać za niego prowizje. Elastyczność oferty: dla nich tylko to jest. Wysokość opłat i prowizji: mówią przy okienku pierwsza transakcja gotówkowa za darmo a kolejna 4zł wszystkie bezgotówkowe też za darmo, A POTEM PRZYCHODZI WYCIĄG I PISZĄ W NIM TAK "WARTOŚĆ TRANSAKCJI ZREALIZOWANYCH, KTÓRE JESZCZE NIE OBCIĄŻYŁY KONTA KONTA RACHUNKU (-):500.00ZŁ" I WEŹ BĄDŹ SPOKOJNYM CZŁOWIEKIEM!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: To nie bank tylko banda niekompetentnych osób które w moim przekonaniu znalazły się tam z przypadku nie wspominając o analitykach (najpierw mają dokumenty i przyznają kredyt ,a gdy ma dojść do wypłaty przypomina im się że jeszcze potrzebują oświadczenia ,potwierdzenia). Odczułem to na własnej skórze(zaświadczenie o niezaleganiu z US to dokument świadczący według ustawy podatkowej że nie zalegamy z żadnymi podatkami wystawiany po sprawdzeniu klienta 5 lat wstecz WSZĘDZIE w US)dostarczony raz stracił swoją ważność (30 dni)dostarczony po raz drugi po czym paniusia stwierdza ,że na zeznaniu był podatek 2lata wstecz do zapłaty i ona chce potwierdzenie ,więc wstrzymuje wypłatę(decyzja o przyznaniu pozytywna).Wypłata kredytu trwała dwa i pół miesiąca (deweloper wściekły-30 dni umowy).ODRADZAM KATEGORYCZNIE SZKODA CZASU NIE KOMPETENTNE OSOBY,BRAK WIEDZY,LEKCEWAŻENIE KLIENTA NO I SZCZEGÓLNIE KOMPLETNY BRAK INFORMACJI----KPINA!!!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: konto zostało założone już 5 ( PIĘĆ !!!!! )dni temu i nadal trwa WERYFIKACJA. Solidna firma. W każdym innym banku założenie konta trwało 15 min, a w banku internetowym 24 h.I oni chcą być liderem na rynku detalicznym.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo tanio w porównaniu do konkurencji. szybka decyzja, bardzo miła obsługa. JESTEM ZADOWOLNY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: konto osobiste nie jest oprocentowane.... Dostęp internetowy: dobry na platformie inteligo - intuicyjny - OK. Obsługa klienta w placówce: Porażka - z tego banku można korzystać pod warunkiem że unika się placówek banku !!!!!!!!! Brak wiedzy nie miła obsługa. I mówię o placówkach banku nie o poczcie. Bo na poczcie to tylko można wpłacić i wypłacić.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: kiepskie warunki. tony dokumentów i zaświadczeń skutecznie utrudniają otrzymanie kredytu...!!!! Elastyczność oferty: brak elastyczności, w tym banku się nie negocjuje. Wysokość opłat i prowizji: do przyjęcia z wyjątkiem opłaty za kartę VISA i wypłaty w bankomatach 4 zł. Oferta kart płatniczych: nie do przyjęcia - ogólnie konto ROR jest fajne ale bez karty płatniczej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak profesjonalizmu! Harmonogram niezgodny z umową. Już przy pierwszej racie naliczyli odsetki pomimo właściwej daty oraz kwoty wpłaty. Czyli pierwsza reklamacja złożona już w pierwszym miesiącu obsługi. Nie polecam!!!. Możliwość negocjacji oferty: brak. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tylko w promocji jest w miarę ok. Dostęp internetowy: żaden. Wysokość opłat i prowizji: Dużo ukrytych kosztów trzeba dobrze wczytać się i o wszystko wypytywać by uniknąć przykrych niespodzianek. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: MASAKRA!!!!!. Możliwość negocjacji oferty: Można mówić jak do ściany zresztą tam nie ma z kim negocjować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: oferta kredytu hipotecznego wspaniała,ale tak wiele zależny od fachowej,rzetelnej obsługi personelu. A pani *moderacja* placówki w piotrkowie tryb.0 wiedzy,własny folwark,wprowadza ludzi w błąd,arogancka,nieprzyjemna.Nie wezmę tam kredytu,wolę zapłacić trochę więcej ale być mile obsłużona,. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jeśli chodzi o konta osobiste jest to naprawde świetne rozwiązanie. Prawie w każdej mieścinie znajduje się siedziba poczty polskiej gdzie możemy załatwić wszystkie formalności związane z naszym kontem. opłat praktycznie zero i co najlepsze można nie wychodząc z domu zamówić pieniądze listonosz nam dostarczy. gorąco polecam ten bank!!!. Dostęp internetowy: świetny dostęp przez internet 0 opłat za korzystanie z niego za przelewy i inne operacje. Poprostu świetnie!. Obsługa klienta w placówce: jeśli chodzi o zmiany jakiekolwiek w naszym koncie załatwimy to w każdej placówce poczty polskiej także tam wypłacimy pieniądze oczywiście bez opłat. Oferta kredytu/ debetu w koncie: jeśli chodzi o kredyty może inne banki mają lepsze warunki ale w porównaniu do banków z większa tradycją może jak PKO to naprawdę warunki są bardzo dobre. Wysokość opłat i prowizji: praktycznie zero opłat. Oferta kart płatniczych: karta jak karta chyba że ktoś lubi bardzo kolorowe niech sobie dokupi mazaki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Droga "ewi" z Gdyni. Ja zakładałem wczoraj 15 lokat w Banku Pocztowym, ale za pośrednictwem stanowiska finansowego na poczcie. Całość operacji, razem z podpisaniem wszystkich papierów i przekazaniem(przeliczeniem) pieniędzy ok.20 min. Byłem naprawdę mile obsłużony i zachęcony do skorzystania z innych usług Banku Pocztowego. Miała Pani po prostu miała Pani pecha,z tego co wiem, to od 28 listopada bank obniża % lokaty na poprzedni, czyli 4.81. Proszę nie zrażać się do całego Banku Pocztowego, na poczcie też można być bardzo dobrze obsłużonym i to bez kolejki. Klienci Banku Pocztowego są uprzywilejowani i nie muszą czekać w kolejce, tylko od razu podchodzą do okienka. POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwie placówki w Gdyni, obsługa to porażka. Chciałam zrobić lokatę i byłam w obu punktach ale zrezygnowałam, długi czas obsługi, po jednej pani w każdym oddziale do tego z pisaniem na komputerze mimo młodego wieku nie najlepiej. Obserwowałam starszą parę przede mną w kolejce.Po przyjęciu danych odsyłanie klienta do kolejki(!) do okienka pocztowego, żeby wpłacił, a reszta kolejki stoi czeka. Trafiłam w obu placówkach na taką samą sytuację, poddałam się i nigdy więcej załatwiani spraw w tym banku, choć lokata ma korzystny procent. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Stanowczo odradzam bank pocztowy jestem w trakcie załatwiania kredytu hipotecznego absolutne lekceważenie klienta, pani prowadząca naszą sprawę podała numer telefonu ale niestety go nie odbiera i nie oddzwania czekamy na decyzję już ponad dwa tygodnie i ciągle słyszę że decyzja będzie dnia następnego zbliża się termin podpisania umowy notarialnej a ja nadal nie mam umowy na kredyt który podobno został nam przyznany, kończy mi się umowa przedwstępna a sprzedający już znudzony jest czekaniem, stanowczo odradzam no chyba że ktoś ma bardzo dużo czasu i może czekać w niepewności z nadzieją, że ktoś go zawiadomi o losach jego pieniędzy. Korzystając z usług tego banku ma się wrażenie, że pracownicy robią wielką łaskę dając nam kredyt, a jeśli dobrze rozumiem działanie banku to ta instytucja egzystuje właśnie dzięki nam kredytobiorcom. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesli Rodzina na Swoim to tylko najlepsza oferta w Pocztowym, 1,25 marża i nie dajcie się zwieść innym pozornie lepszym ofertom w internecie lub u pani w okienku, bo rzeczywistość potem jest zupełnie inna. Starałem się o kredyt RnS w 4 bankach (z pozoru o lepszej ofercie) ale w żadnym tego nie dostałem co reklamują, tylko Pocztowy bezproblemowo przyznał kredyt (umowa na czas określony 6 miesięcy) i utrzymał marżę 1,25 i rata w graniach 503 zł przy kredycie 125 000 na 30 lat, aha byłbym zapomniał konto zero złotych, oszczędnościowe zero złotych, Pocztowy24 zero złotych, przelewy zero złotych, wypłata z wszystkich bankomatów i na każdej poczcie zero złotych i to bez żadnego Szymona Majewskiego :) POLECAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie oprocentowane. Dostęp internetowy: Nie mam dostępu i mi nie potrzebny. Obsługa klienta w placówce: Nie chodzę do placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie biorę kredytów.. Elastyczność oferty: Możliwa. Wysokość opłat i prowizji: Za mało wypłat kartą bez prowizji. Oferta kart płatniczych: Visa elektron wystarcza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Jedna wielka tragedia-oddziały w Warszawie.Nie odbierają telefonów,dodzwonienie graniczy z cudem.Po 30 minutach odzywa się oddział na Polnej,nagle czuję się jak w latach 80.Petent to INTRUZ(słyszę podniesiony głos-doradcy są zajęci,proszę zadzwonić za 2 godziny)Dzwonię na Świętokrzyską chcę się umówić na spotkanie z doradcą-słyszę mogę udzielić informacji przez telefon ale ja chcę umówić się na spotkanie-proszę pytać-ale ja chcę umówić się w oddziale-ostatecznie zostaje umówiony na audiencje z jego wysokością doradcą.To co przeszedłem to jakaś farsa.Wniosek odpuściłem sobie kredyt w pocztowym.ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Lokata internetowa to jakieś totalne nieporozumienie.Złożenie wniosku -odpowiedź automatycza na e-maila.Pieniądze przelane odrazu poprzez konto internetowe w piątek po 14.No i zaczęło się.Brak możliwości stworzenia konta w internetowym sklepie z lokatami.Pani z infolini nie była w stanie nic odpowiedzieć (ich rola kończy się po przelaniu gotówki).Jest poniedziałek - udało mi się stworzyć nowe konto w sklepie internetowym.Nadal brak lokat.W podglądzie mam tylko wnioski procesowane (Informacja o złożonych wnioskach o założenie lokaty, które są aktualnie przetwarzane przez Bank)Nic z tego nie wiem(czy moje pieniądze wpłynęły na ich konto?).Niby internetowe a tu jakaś manufaktura.Ciekawe ile to jeszcze potrwa i ile będę czekał na odzyskanie kasy po zakończeniu lokaty.A mogłem załozyć bezstresowo w innym banku lokaty . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo pozytywne wrażenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: czekam na pieniądze po zmarłym ojcu 2 tyg.gdzie byłem upoważniony i nie wiadomo jak długo jeszcze będę czekał.Odesłali moje papiery na mój adres i proszą o przesłanie tych samych dokumentów.Kto tam pracuje w tej siedzibie w Bydgoszczy?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Niestety bank pocztowy to duuuża pomyłka. odradzam wszystkim, klasyczna poczta z czasów socjalizmu - nic nie mogą zrobić, to nie oni, proszę dzwonić, nie mogę się połączyć, itd. jeżeli ktoś tak lubi to niech próbuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: a czy jest wogóle jakieś oprocentowanie ?? a niby dlaczego to bank emerytów i rencistów, bo są głusi i ślepi, więc po co oprocentowanie i tak by go nie zauważyli. Dostęp internetowy: współczucia dla emerytów którzy korzystają z tego banku poprzez internet, jest beznadzieja. Obsługa klienta w placówce: a jest w ogóle jakaś obsługa klienta, najczęściej są to zwykli pracownicy poczty nawet do tego nie przygotowani, na dodatek brak modułów do obsługi bankowej, tutaj to właściwie zero gwiazdek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tutaj to już zupełna beznadzieja, trzeba pisać podanie o debet do konta i to maksymalnie 500 zł, strasznie kłamliwe te reklamy o kredycie w tym banku . Elastyczność oferty: tu to nawet się nie będę wypowiadał. Wysokość opłat i prowizji: pozornie te konto jest za darmo, karta 4 zł/m-c do konta. Dałem się na to nabrać, że i dostęp łatwy do pieniędzy, bo poczta jest wszędzie, poczta jest .......... Oferta kart płatniczych: zero gwiazdek, bez komentarza. skomentuj opinię »
Dodaj opinię