Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam, po 100-kroć odradzam. Po założeniu lokaty, czekam już 20 dni aż łaskawie zaksięgują moje pieniądze na koncie. Kiedy chcę zerwać lokatę, okazuje się, że pieniądze się rozpłynęły i nie mogę ich wypłacić, bo pani z centrali banku ? pocztowego musi je najpierw zaksięgować. Ale za to mogę wziąć pożyczke!!! SKANDAL !!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TO NAJGORSZY BANK, Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. BLOKUJĄ WASZE PIENIĄDZE, PO OK. 3 TYGODNIACH PO ZAŁOŻENIU LOKATY, OKAZUJE SIĘ Z PIENIEDZY NIE MA NA KONCIE. NIE MOŻNA ZERWAĆ LOKATY I PO PROSTU SWOICH PIENIĘDZY WYPŁACIĆ. NIEUPRZEJMA PANI Z BANKU POCZTOWEGO (NIE PRACOWNIK POCZTY)INFORMUJE PRZEZ TELEFON,ŻE ONA MA 7 !!!! DNI ROBOCZYCH NA ZAKSIĘGOWANIE MOICH PIENIĘDZY. NIE INTERESUJE JEJ ŻE OWE 7 DNI (CZEMU TAK DLUGO-CO TO ZA PRZEPISY)DAWNO JUŻ MINĘŁY. MOICH PIENIĘDZY DO DZIŚ NIE ODZYSKAŁEM. WZIĄŁEM POŻYCZKE, TYLKO TERAZ POWINIEN MI BAK POCZTOWY ZWRÓCIĆ ODSETKI, BO JA PIENIĄDZE MAM I CO Z TEGO, JAK JE SZANOWNY BANK POCZTOWY PRZETRZYMUJE!!!! NAZWAŁBYM TO PO IMIENIU, ALE CHYBA WSZYSCY WIEDZĄ, JAK SIE TAKIE POSTĘPOWANIE NAZYWA...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zalozylem lokate ale po 16 dniach sytuacja zmusila mnie i musialem swoje pieniadze podjac z powrotem. OKAZALO SIE ZE MOICH PIENIEDZY NIE MA NA KONCIE!!! Nigdy, nigdy wiecej zadnych kontaktow z bankiem pocztowym. PANIENKA W CENTRALI OWEGO "BANKU " STWIERDZILA ZE MA 7 DNI NA ZAKSIEGOWANIE MOICH PIENIEDZY I UPARCIE MNIE POUCZALA ZE TE 7 DNI JESZCZE NIE MINELY. NAWET LICZYC NIE UMIEJA! DO TEJ PORY MOICH!!! PIENIEDZY NIE ODZYSKALEM!!! BEZ KOMENTARZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata jest bardzo przyzwoita i bez ściemniania marketingowego, jakiś m-c temu byłem na poczcie odebrac list i pani w okienku dała mi ulotkę... szok nawet nie wiedziałem,że coś takiego można zrobić na poczcie, fajnie!!! Teraz kasa jest na lokacie a mój syn będzie miał w maju komunię to jak znalazł wypłaci się i jeszcze pare groszy z tego leżenia będzie. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Polecam konto, jest bezpłatne z możliwością solidnego jasnego oszczędzania, mam dwa rodzaje tzw. NKO i nowe PKO. NKO ma 3% stałe i w każdej chwili dopłacam sobie na nie na "emeryture" - jakieś grosze, zawsze stan salda moge sprawdzić elektronicznie. Drugie teraz założyłem bo działa jak lokata tylko lepiej bo jak się ją wypłaci nie traci się odsetek na 4.4 % :-) Mam zaufanie do Poczty jest to stara solidna Polska firma.. Wysokość oprocentowania: stały procent!!! 3% i 4.4% :-). Obsługa klienta w placówce: miła i z uśmiechem, pozdrawiam pocztówki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: polecam, warto i nie ma ściemy jak w innych bankach. Dostęp internetowy: rewela. Elastyczność oferty: dobra elastyczność . Wysokość opłat i prowizji: do 55 dni trzeba spłacić to nic się nie płaci . Jasność oferty: oferta przejrzysta nie ma tzw. haczyków. Minimum formalności: szybko i sprawnie u mnie na poczcie załatwiłem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mam konto, jestem bardzo zadowolony, korzystam z online i opłacam rachunki elektronicznie za darmo, kasę mam we wszystkich bankomatach w kraju i zagranicą i bez prowizji!!! A nawet tam, gdzie nie ma bankomatu- na wsiach też mam dostęp bo na każdym "za*moderacja*" jest poczta. Konto przyzwoite, stan salda sprawdzam telefonicznie - to jest wygodne. Wyciągi mi przychodzą na pocztę elektroniczną i to jest gratis. . Dostęp internetowy: syper!!!. Obsługa klienta w placówce: nie miałem problemu. Oferta kart płatniczych: w ror mam tylko Visae, ale wiem,że mogę mieć kredyt w koncie - ale chyba zdecyduję się na kartę kredytową bo do 55 dni spłata jest bez odsetek.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: poniżej 10 000 lepiej nie korzystaj. Dostęp internetowy: standard. Obsługa klienta w placówce: nie kompetentna obsługa albo *moderacja* mówiąc darmowe konto a w cenniku rezygnacja z konta 50zł. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tylko dla rencistów. Elastyczność oferty: nie polecam ze względu na co 14 dniowe zmiany. Wysokość opłat i prowizji: w zwykłym koncie niezbyt. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank w którym klient liczy sie tylko wtedy gdy jest potrzebny do podpisania umowy a później jest wciągany w biurokracje zwłaszcza gdy chodzi o konto 'nestor' .pracownice są niekompetentne zmieniają się co miesiąc tak jest w bp w INOWROCŁAWIU .Żona jest współwłaścicielem konta może pobrać z konta całą emeryture ale wydać polecenie by pieniądze były przesyłane na adres domowy i dostarczane do rąk własnych emeryta juz nie może bo dziadek musi sie podpisać w obecności listonosza i podpis musi być ten sam ,osoba która ma ponad 83lata praktycznie juz nie wie co to pismo{4lata szkoły podstawowej przed wojną )to jest paranoja . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank jako bank ok (opłaty prowizje itp.). Ale obsługa klienta mizerna, głównie chodzi mi o dyskrecję (przy tym samym okienku obsługiwane są wszyscy klienci poczty), wydzielone stanowisko do obsługi (wpłaty, wypłaty) myślę żeby załatwiło sprawę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
całkiem spoko, a myślałem że będzie gorzej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: żadne . Dostęp internetowy: okropny nie wiem do tej pory co gdzie i jak. Obsługa klienta w placówce: wszyscy bardzo mili żeby tylko złapać klienta i dostać za niego prowizje. Elastyczność oferty: dla nich tylko to jest. Wysokość opłat i prowizji: mówią przy okienku pierwsza transakcja gotówkowa za darmo a kolejna 4zł wszystkie bezgotówkowe też za darmo, A POTEM PRZYCHODZI WYCIĄG I PISZĄ W NIM TAK "WARTOŚĆ TRANSAKCJI ZREALIZOWANYCH, KTÓRE JESZCZE NIE OBCIĄŻYŁY KONTA KONTA RACHUNKU (-):500.00ZŁ" I WEŹ BĄDŹ SPOKOJNYM CZŁOWIEKIEM!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !!!!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: To nie bank tylko banda niekompetentnych osób które w moim przekonaniu znalazły się tam z przypadku nie wspominając o analitykach (najpierw mają dokumenty i przyznają kredyt ,a gdy ma dojść do wypłaty przypomina im się że jeszcze potrzebują oświadczenia ,potwierdzenia). Odczułem to na własnej skórze(zaświadczenie o niezaleganiu z US to dokument świadczący według ustawy podatkowej że nie zalegamy z żadnymi podatkami wystawiany po sprawdzeniu klienta 5 lat wstecz WSZĘDZIE w US)dostarczony raz stracił swoją ważność (30 dni)dostarczony po raz drugi po czym paniusia stwierdza ,że na zeznaniu był podatek 2lata wstecz do zapłaty i ona chce potwierdzenie ,więc wstrzymuje wypłatę(decyzja o przyznaniu pozytywna).Wypłata kredytu trwała dwa i pół miesiąca (deweloper wściekły-30 dni umowy).ODRADZAM KATEGORYCZNIE SZKODA CZASU NIE KOMPETENTNE OSOBY,BRAK WIEDZY,LEKCEWAŻENIE KLIENTA NO I SZCZEGÓLNIE KOMPLETNY BRAK INFORMACJI----KPINA!!!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: konto zostało założone już 5 ( PIĘĆ !!!!! )dni temu i nadal trwa WERYFIKACJA. Solidna firma. W każdym innym banku założenie konta trwało 15 min, a w banku internetowym 24 h.I oni chcą być liderem na rynku detalicznym.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo tanio w porównaniu do konkurencji. szybka decyzja, bardzo miła obsługa. JESTEM ZADOWOLNY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: konto osobiste nie jest oprocentowane.... Dostęp internetowy: dobry na platformie inteligo - intuicyjny - OK. Obsługa klienta w placówce: Porażka - z tego banku można korzystać pod warunkiem że unika się placówek banku !!!!!!!!! Brak wiedzy nie miła obsługa. I mówię o placówkach banku nie o poczcie. Bo na poczcie to tylko można wpłacić i wypłacić.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: kiepskie warunki. tony dokumentów i zaświadczeń skutecznie utrudniają otrzymanie kredytu...!!!! Elastyczność oferty: brak elastyczności, w tym banku się nie negocjuje. Wysokość opłat i prowizji: do przyjęcia z wyjątkiem opłaty za kartę VISA i wypłaty w bankomatach 4 zł. Oferta kart płatniczych: nie do przyjęcia - ogólnie konto ROR jest fajne ale bez karty płatniczej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak profesjonalizmu! Harmonogram niezgodny z umową. Już przy pierwszej racie naliczyli odsetki pomimo właściwej daty oraz kwoty wpłaty. Czyli pierwsza reklamacja złożona już w pierwszym miesiącu obsługi. Nie polecam!!!. Możliwość negocjacji oferty: brak. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tylko w promocji jest w miarę ok. Dostęp internetowy: żaden. Wysokość opłat i prowizji: Dużo ukrytych kosztów trzeba dobrze wczytać się i o wszystko wypytywać by uniknąć przykrych niespodzianek. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: MASAKRA!!!!!. Możliwość negocjacji oferty: Można mówić jak do ściany zresztą tam nie ma z kim negocjować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: oferta kredytu hipotecznego wspaniała,ale tak wiele zależny od fachowej,rzetelnej obsługi personelu. A pani *moderacja* placówki w piotrkowie tryb.0 wiedzy,własny folwark,wprowadza ludzi w błąd,arogancka,nieprzyjemna.Nie wezmę tam kredytu,wolę zapłacić trochę więcej ale być mile obsłużona,. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jeśli chodzi o konta osobiste jest to naprawde świetne rozwiązanie. Prawie w każdej mieścinie znajduje się siedziba poczty polskiej gdzie możemy załatwić wszystkie formalności związane z naszym kontem. opłat praktycznie zero i co najlepsze można nie wychodząc z domu zamówić pieniądze listonosz nam dostarczy. gorąco polecam ten bank!!!. Dostęp internetowy: świetny dostęp przez internet 0 opłat za korzystanie z niego za przelewy i inne operacje. Poprostu świetnie!. Obsługa klienta w placówce: jeśli chodzi o zmiany jakiekolwiek w naszym koncie załatwimy to w każdej placówce poczty polskiej także tam wypłacimy pieniądze oczywiście bez opłat. Oferta kredytu/ debetu w koncie: jeśli chodzi o kredyty może inne banki mają lepsze warunki ale w porównaniu do banków z większa tradycją może jak PKO to naprawdę warunki są bardzo dobre. Wysokość opłat i prowizji: praktycznie zero opłat. Oferta kart płatniczych: karta jak karta chyba że ktoś lubi bardzo kolorowe niech sobie dokupi mazaki. skomentuj opinię »
Dodaj opinię