Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem a rzaczej bylam klienem banku pocztowego,wzialam kredyt ktory wlanie splacam i nigdy nie bede ich klientem ,nawet gdyby oferowali najtanszy kredyt na swiecie, poniewaz obsluga przez infolinie i czat ponizej wszelkiej krytyki, beznadziejna obsluga z takimi pracownikami powodzenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: odradzam!! . Minimum formalności: minmun formalności ze strony banku jeśli chodzi o wyjaśnienie zablokowania karty bez przyczyny i nie powiadomienie o tym klienta. kartę posiadam 3 miesiące ,spłacam regularnie , trzeci dzień dzwonie na infolinie i proszę o wyjaśnienie powodu zablokowania ale nikt nie zna odpowiedzi, czas jaki podali na odpowiedz to 30 dni to pytam za co ja mam płacić 4 zł skoro nie mogę używać karty ani środków na niej?? bezczelność!!!! nie polecam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pewnie ten ktory pisał te opinie dzis juz ma inne zdanie o tym banku,mam w nim jeden kredyt wziety na preferencyjnych warunkach.....splacilem 19 z 72 raz i juz dwukrotnie zmieniono wysokosc oprocentowania...dzis z takim oprocentowaniem dostane kredyt w kazdym banku....oczywiscie zamiast info o zmianie wysyłaja ci tylko nowy harmonogram spłat...żenada.ROR to kolejna porażka..wplacam swoja kas na swoje konto na poczcie stojąc w zajeb...tej kolejce.Kasa na koncie pojawia sie po 4 dniach...śmiech na sali.Z wypłata tak samo..wypisywanie druków ,czekanie 18 wiek.Nie piszcie tu o bezplatnym koncie Standart bo to kpina...konto bezplatne ale za karte płacisz 4 zl mcznie,do tego po dwoch wyplatach z bankomatu za kazde nastepne 4 zł,polecenie zaplaty 4 zł......Ktoś dalej mnie bedzie przekonywal jaki to super bank???konta zakladaja pracownicy poczty i ich rodziny,albo ci ktorrzy dostaja preferencyjne kredyty(warunek),ktore po kilku ratach okazuja sie juz nie preferencyjne.Tkich banków nie powinnno byc wogóle w tym kraju.OSTRZEGAM I ODRADZAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wystawiam 5 gwiazdek, bo bardzo szybko rozpatrują reklamacje - nie dłużej niż 5 miesięcy. A przecież w innych bankach na rozpatrzenie reklamacji trzeba czekać kilka lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam korzystania z usług Banku Pocztowego.Obsługa jest niekompetentna i nieuprzejma.Zawarłem z tym bankiem umowę kredytową i należne raty spłacałem w oddziale tego banku w moim mieście,jednak kiedy okres kredytu się kończył i według moich obliczeń powinienem płacić ostatnią ratę poprosiłem panią w okienku o naliczenie wysokości należnej raty w celu całkowitej spłaty kredytu i wskazaną kwotę zapłaciłem.Po około 3 tygodniach przysłano mi pismo z banku pocztowego z informacją iż zalegam ze spłatą ostatniej raty i naliczono mi dodatkowe koszty w wysokości 30 zł.Pojechałem do oddziału banku pocztowego w moim mieście w celu wyjaśnienia tej sytuacji i pani po sprawdzeniu w komputerze zapewniała mnie że kredyt jest zamknięty i że to musi być jakaś pomyłka ze strony banku.Uspokojony wróciłem do domu jednak po kolejnych dwóch tygodniach przysłano mi następny monit z wezwaniem do zapłaty tym razem jednak koszty dodatkowe wzrosły o 60 zł.Zadzwoniłem do biura obsługi klienta w siedzibie głównej banku pocztowego i pani przez telefon powiedziała mi że należność za ostatnią ratę nie wpłynęła do ich banku i muszę zapłacić należność wraz z kosztami dodatkowymi a wszelkie niejasności wyjaśnić w oddziale banku w moim mieście.Szczerze mówiąc nie mam ochoty więcej jeździć do oddziału banku pocztowego i wykłócać się z osobą tam pracującą więc zamierzam zapłacić należną kwotę jednak zażądałem od pani w biurze obsługi klienta pisemnego potwierdzenia o całkowitej spłacie kredytu.Pani ta powiedziała mi że owszem potwierdzenie takie może mi przysłać jednakże kosztować to będzie kolejne 50 zł.Mając powyższe na uwadze twierdzę że jest to normalne naciąganie klienta na dodatkowe koszty i przestrzegam przed korzystaniem z usług Banku Pocztowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank Pocztowy nie dba o swoich klientów. Wszelkie sprawy, które w innych instytucjach załatwia się błyskawicznie w BP załatwia się tygodniami a nawet miesiącami. Zgłoszenie śmierci współwłaściciela konta (zgłoszone osobiście przez żyjącego współwłaściciela po przedłożeniu aktu zgonu w "Placówce Banku Pocztowego") wcale nie powoduje natychmiastowej zmiany rachunku na indywidualny tak jak to jest w ich regulaminie. Konto nadal funkcjonuje jako rachunek wspólny z pełnym funkcjonowaniem płatności (polecenie zapłaty) ustanowionych za życia przez zmarłego. Poza tym hasło dostępu do usług telefonicznych również działa mimo, że od śmierci upłynęło więcej niż miesiąc. Chciałbym dodać, że hasło to ustanawiane jest przez bank a nie klienta i trudno jest zapamiętać taką liczbę. Dlatego hasło jest noszone z dokumentami. Strach pomyśleć co by się mogło stać gdyby zmarły współwłaściciel posiadał kartę płatniczą. Włos się jeży. Dlatego radzę, szczególnie emerytom i rencistom: "zastanówcie się dobrze zanim podejmiecie decyzję o zawarciu jakiejkolwiek umowy z Bankiem Pocztowym-instytucją, która ma w nosie dobro i bezpieczeństwo klienta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nic nadzwyczajnego. Dostęp internetowy: ciągłe problemy z dostępem do konta 4razy prosiłem o nowe hasło. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: 2 miesiące czekania i nikt nic nie wie-koszmar. Możliwość negocjacji oferty: po udzieleniu kredytu jakiekolwiek aneksy tragedia od ponad poł roku próbuję zmienić przedmiot zabezpieczenia hipoteki i jeszcze nie udało mi się tego zrobić. Analitycy bankowi ciągle nie mają na to czasu gdybym mógł przyznałbym 0 gwiazdek. Dostępność w różnych walutach: nie mama zdania. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nie mam zdania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 0%. Dostęp internetowy: bezpłatny. Obsługa klienta w placówce: niekompetentna- wymiana kadry 3 razy w roku (100%). Oferta kredytu/ debetu w koncie: nieciekawa. Elastyczność oferty: 2 rodzaje kont, 3 różne kredyty, 1 lokata - dno. Wysokość opłat i prowizji: 4 zł z kartę, 4 zł za każdą wypłatę z bankomatu. Oferta kart płatniczych: nieciekawa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiedyś dobre, teraz marniutko... Poza tym - sprzeniewierzyli moje środki i teraz walczę o ich odzyskanie(!) Omijajcie ten twór.... Dostęp internetowy: symboliczny... mają w ofercie, co nie znaczy że to działa. Elastyczność oferty: bez rewelacji. Możliwość negocjacji oferty: nie negocjowałem. Minimum formalności: na dowód osobisty - dość prosto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam kredyt hipoteczny, dobre oprocentowanie, decyzja w trzy tygodnie, bez zbędnych dokumentów, tylko trzeba założyć konto a z tym jest problem bo tylko w wybranych placówkach, ale pod uwagę wszystkie za i przeciw jestem za!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM, SAME PROBLEMY Z TYM BANKIEM, RODZICE CHCĄ PRZEPISAĆ MI MIESZKANIE, BANK ZAŻĄDAŁ 400 ZŁ ZA ANEKS ZĘBY SPRAWDZIĆ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ I DOPISAĆ DO KREDYTU. WYMYŚLAJĄ!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar Wypłaty w placówkach pocztowych według powinny być za darmo . A kosztują 4 złote jeżeli wypłaca się kartą. Dzisiaj rozmawiałem na ten temat z pracownikiem banku w Opolu na poczcie głównej. Dowiedziałem się tylko że inteligencja obsługi pozostaje poniżej przedszkola i zero zainteresowania tematem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: wystraszone pracownice poczty, nie banku, starają się, ale załatwienie każdej sprawy to masakra. Miałem konto przez miesiąc i podziękowałem dwie wypłaty w miesiącu z bankomatu darmowe, średniowiecze jakieś, telefoniczne akceptacje z centrali pod warunkiem, że ktoś odbierze tam telefon.Nigdy więcej takich wynalazków . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też mam ROR w BP i nie narzekam. Przelewy wykonują terminowo i wg moich zleceń. Pocztowy24 działa bez zastrzeżeń, z niego ciągle korzystam wnosząc opłaty wobec moich wierzycieli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o lokaty to załapałam się na 6% bez podatku Belki, w tym przypadku jestem b. zadowolona z odsetek. A teraz przejdę do spraw przyziemnych: obsługa klienta na poziomie zerowym, czekanie na wypłatę ponad godzinę, duża gotówka wypłacona w okienku, choć prosiłam o jakieś anonimowe miejsce no i szczyt żenady: bank, a nie mają tak maszyny do liczenia kasy!!! Pani w okienku ślini palec i przelicza pieniądze i gotówkę ściska gumką recepturką !!! A kiedy uparłam się na osobiste sprawdzenie gotówki, to nade mną stały 4 obce osoby... Zero intymności, odpowiedzialności i komfortu; odradzam:P skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zanim podpiszesz umowę roztaczane wizje i obliczenia - rewelacja. Po podpisaniu umowy przyślą ci takie naliczenia, że można dostać zawału. Jedno wielkie naciąganie klienta, szczególnie przy kredycie hipotecznym. Trzeba uważać na kredyt wspierający, który dają wirtualnie, a musisz go spłacać, a także na obowiązkowe ubezpieczenie nieruchomości.Zapłaciłam składkę, miałam zdarzenie losowe, a wypłatę odszkodowania wstrzymał bank.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Czekałam trzy miesiące, bo ciągle im się przypominało, że brak jakiegoś dokumentu, papierka, podpisu itd.Mnóstwo formalności.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W porównaniu do innych banków zapowiadało sie naprawde nieźle przy kredycie 180000zł na 30 lat rata mniejsza od 100-250zł miesięcznie. Obsługa klienta w placówce: Nikt nic nie wie zasłaniają sie procedurami i analitykami. Wysokość opłat i prowizji: przyzwoita. Minimum formalności: I tu się zaczyna. Czas trwania analizy ponad dwa i pół miesiąca. kredyt zacząłem załatwiać w połowie marca dziś 29.05 dostałem odpowiedź. Zaczęło sie od prośby o raport z Zusu o wysokości wynagrodzenia. Stwierdziłem ok trwało to tydzień wszystko zgodnie z moim zaświadczeniem o zarobkach po tygodniu informacja że nie zgadza się w Biku ilość kredytów z deklarowaną. Trafiłem na długi weekend napisałem prośbę do BIK o Raport Plus. Co się później okazało również wszystko było w porządku po prostu analityk źle podliczył dane:/ kolejna prośba banku po tygodniu o dostarczenie wszystkich umów z innymi bankami razem z harmonogramem spłat moim zdaniem zbędne ponieważ wszystko było opisane w raportach z BIK. wszystko było na dobrej drodze zostałem przeciągnięty przez kolejny tydzień w piątek dostałem info że właśnie przeterminował sie wniosek i zaświadczenia z pracy prośba o dostarczenie nowych. Umowę przedwstępną ze sprzedającym miałem do wczoraj dziś dostałem info odmowy powód: Koniec umowy przedwstępnej ze sprzedającym. Szlak mnie trafił dwa i pól miesiąca czasu stracone mnóstwo nerwów i pieniędzy które poświeciłem nigdy więcej banku pocztowego!!!!!!!!!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam lokowanie pieniędzy w tym banku-warunki mało atrakcyjne, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Gdy chciałem zrobić w placówce banku /Warszawa/ przelew-paniom obsługującym zajęło to ok. 1,5h. Strata mojego czasu. Nie polecam skomentuj opinię »
Dodaj opinię