Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki może być!!!!! Żenada, gorąco odradzam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA, OSZUŚCI, NACIĄGACZE, FIKCYJNE PROWIZJE NAJGORSZE TO WZIASC KARTE KREDYTOWĄ U NICH ODRADZAM ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Konto internetowe słabo chronione - system z epoki kamienia łupanego. Obsługa klienta w placówce: Przyłączam się do opinii NIEB.O ile obsługa w placówce Banku OK - to przepływ dokumentów /umowy/między Placówką BP-->Pocztą Polską-->do Centrali BP KOSZMARNY.Konto nadal zablokowane mimo upływu przeszło dwu tygodni od podpisania umowy w Placówce BP. Konsultantki bezsilne - Poczta Polska nie nadesłała umowy.Wynika z tego,że BP ma denny system informatyczny.Umowa o kartę debetową nadeszła z centrali bez koperty zwrotnej - ganiaj bratku do placówki bankowej,żeby przesłali podpisany egzemplarz.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgoszy bank z jakim miałem do czynienia !!! Pani w oddziale w Świdwinie, to przykład wyjatkowego chamstwa i arogancji wobec klientów. Tam klient po prostu "Łazi i przeszkadza..." prosząc o długopis aby sporządzić przelew skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałem kredyt od ręki.Wystarczyło zaświadczenie z pracy. Za jedną wizytą na poczcie w Bydgoszczy na Szancera. Wszedłem z zaświadczeniem, wyszedłem z pieniędzmi w ciągu pół godziny. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry Bank, proste i dostępne produkty dla wszystkich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra !!! Gdybym mógł cofnąć rozważanie na temat kredytu hipotecznego to bym na chwilę się nie zastanawiał nad tym bankiem. Porażka i nic więcej tu pisać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: minly 3 tygodnie od podpisania umowy w urzędzie pocztowym, dostęp www do konta jest zablokowany - informacja, iż dokumenty nie dotarły z urzędu pocztowego do banku. Wysyłany monit mailem, próba rozmowy z konsultantem - brak zainteresowania problemem. ŻENADA NIEEEEEE POLECAM. Obsługa klienta w placówce: pomimo starań Miłej Pani na poczcie system obsługi nie nadąża za postępem technicznym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam parę produktów w Banku Pocztowym i jestem naprawdę zadowolony. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam sie przerabialam podobna sytaucje,ale to wina nie kompetentnych pracownikow, na infolini. po to jest ta infolinia zeby z niej korzystac,skoro wszyscy pracujemy,ale dzwoniac na infolinie spotykamy sie z ,,olewctwem,, pracownikow, w zyciu czegos takjiego nie doswiadczylam\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem a rzaczej bylam klienem banku pocztowego,wzialam kredyt ktory wlanie splacam i nigdy nie bede ich klientem ,nawet gdyby oferowali najtanszy kredyt na swiecie, poniewaz obsluga przez infolinie i czat ponizej wszelkiej krytyki, beznadziejna obsluga z takimi pracownikami powodzenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: odradzam!! . Minimum formalności: minmun formalności ze strony banku jeśli chodzi o wyjaśnienie zablokowania karty bez przyczyny i nie powiadomienie o tym klienta. kartę posiadam 3 miesiące ,spłacam regularnie , trzeci dzień dzwonie na infolinie i proszę o wyjaśnienie powodu zablokowania ale nikt nie zna odpowiedzi, czas jaki podali na odpowiedz to 30 dni to pytam za co ja mam płacić 4 zł skoro nie mogę używać karty ani środków na niej?? bezczelność!!!! nie polecam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pewnie ten ktory pisał te opinie dzis juz ma inne zdanie o tym banku,mam w nim jeden kredyt wziety na preferencyjnych warunkach.....splacilem 19 z 72 raz i juz dwukrotnie zmieniono wysokosc oprocentowania...dzis z takim oprocentowaniem dostane kredyt w kazdym banku....oczywiscie zamiast info o zmianie wysyłaja ci tylko nowy harmonogram spłat...żenada.ROR to kolejna porażka..wplacam swoja kas na swoje konto na poczcie stojąc w zajeb...tej kolejce.Kasa na koncie pojawia sie po 4 dniach...śmiech na sali.Z wypłata tak samo..wypisywanie druków ,czekanie 18 wiek.Nie piszcie tu o bezplatnym koncie Standart bo to kpina...konto bezplatne ale za karte płacisz 4 zl mcznie,do tego po dwoch wyplatach z bankomatu za kazde nastepne 4 zł,polecenie zaplaty 4 zł......Ktoś dalej mnie bedzie przekonywal jaki to super bank???konta zakladaja pracownicy poczty i ich rodziny,albo ci ktorrzy dostaja preferencyjne kredyty(warunek),ktore po kilku ratach okazuja sie juz nie preferencyjne.Tkich banków nie powinnno byc wogóle w tym kraju.OSTRZEGAM I ODRADZAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wystawiam 5 gwiazdek, bo bardzo szybko rozpatrują reklamacje - nie dłużej niż 5 miesięcy. A przecież w innych bankach na rozpatrzenie reklamacji trzeba czekać kilka lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam korzystania z usług Banku Pocztowego.Obsługa jest niekompetentna i nieuprzejma.Zawarłem z tym bankiem umowę kredytową i należne raty spłacałem w oddziale tego banku w moim mieście,jednak kiedy okres kredytu się kończył i według moich obliczeń powinienem płacić ostatnią ratę poprosiłem panią w okienku o naliczenie wysokości należnej raty w celu całkowitej spłaty kredytu i wskazaną kwotę zapłaciłem.Po około 3 tygodniach przysłano mi pismo z banku pocztowego z informacją iż zalegam ze spłatą ostatniej raty i naliczono mi dodatkowe koszty w wysokości 30 zł.Pojechałem do oddziału banku pocztowego w moim mieście w celu wyjaśnienia tej sytuacji i pani po sprawdzeniu w komputerze zapewniała mnie że kredyt jest zamknięty i że to musi być jakaś pomyłka ze strony banku.Uspokojony wróciłem do domu jednak po kolejnych dwóch tygodniach przysłano mi następny monit z wezwaniem do zapłaty tym razem jednak koszty dodatkowe wzrosły o 60 zł.Zadzwoniłem do biura obsługi klienta w siedzibie głównej banku pocztowego i pani przez telefon powiedziała mi że należność za ostatnią ratę nie wpłynęła do ich banku i muszę zapłacić należność wraz z kosztami dodatkowymi a wszelkie niejasności wyjaśnić w oddziale banku w moim mieście.Szczerze mówiąc nie mam ochoty więcej jeździć do oddziału banku pocztowego i wykłócać się z osobą tam pracującą więc zamierzam zapłacić należną kwotę jednak zażądałem od pani w biurze obsługi klienta pisemnego potwierdzenia o całkowitej spłacie kredytu.Pani ta powiedziała mi że owszem potwierdzenie takie może mi przysłać jednakże kosztować to będzie kolejne 50 zł.Mając powyższe na uwadze twierdzę że jest to normalne naciąganie klienta na dodatkowe koszty i przestrzegam przed korzystaniem z usług Banku Pocztowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank Pocztowy nie dba o swoich klientów. Wszelkie sprawy, które w innych instytucjach załatwia się błyskawicznie w BP załatwia się tygodniami a nawet miesiącami. Zgłoszenie śmierci współwłaściciela konta (zgłoszone osobiście przez żyjącego współwłaściciela po przedłożeniu aktu zgonu w "Placówce Banku Pocztowego") wcale nie powoduje natychmiastowej zmiany rachunku na indywidualny tak jak to jest w ich regulaminie. Konto nadal funkcjonuje jako rachunek wspólny z pełnym funkcjonowaniem płatności (polecenie zapłaty) ustanowionych za życia przez zmarłego. Poza tym hasło dostępu do usług telefonicznych również działa mimo, że od śmierci upłynęło więcej niż miesiąc. Chciałbym dodać, że hasło to ustanawiane jest przez bank a nie klienta i trudno jest zapamiętać taką liczbę. Dlatego hasło jest noszone z dokumentami. Strach pomyśleć co by się mogło stać gdyby zmarły współwłaściciel posiadał kartę płatniczą. Włos się jeży. Dlatego radzę, szczególnie emerytom i rencistom: "zastanówcie się dobrze zanim podejmiecie decyzję o zawarciu jakiejkolwiek umowy z Bankiem Pocztowym-instytucją, która ma w nosie dobro i bezpieczeństwo klienta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nic nadzwyczajnego. Dostęp internetowy: ciągłe problemy z dostępem do konta 4razy prosiłem o nowe hasło. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: 2 miesiące czekania i nikt nic nie wie-koszmar. Możliwość negocjacji oferty: po udzieleniu kredytu jakiekolwiek aneksy tragedia od ponad poł roku próbuję zmienić przedmiot zabezpieczenia hipoteki i jeszcze nie udało mi się tego zrobić. Analitycy bankowi ciągle nie mają na to czasu gdybym mógł przyznałbym 0 gwiazdek. Dostępność w różnych walutach: nie mama zdania. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nie mam zdania. skomentuj opinię »
Dodaj opinię