Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam 2 konta oszczędnościowe i jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank jestem zadowolony, jest bardzo oszczędny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobrą mają ofertę depozytową w porównaniu do innych banków skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo, że spada % na lokatach, to jestem zadowolony z oferty depozytowej Banku Pocztowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nawiązując do opinii Pani Teresy co do obsługi w UP Zambrów, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Może nie załatwiam dużo spraw Banku przy okienku, ponieważ korzystam z Pocztowy24, ale do tej pory wszystko załatwiałem od ręki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM , PRACOWNICY PRACUJĄCY W MNIEJSZYCH URZĘDACH PO 12 GODZIN ROBIĄCYCH WSZYSTKIE USŁUGI POCZTOWE NA DANYM STANOWISKU , NIE MOGA ZNAC CAŁEJ BANKOWOŚCI -URZĄD POCZTOWY ZAMBRÓW NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry Bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeżyłam koszmar ; nie mogłam zlikwidować lokaty , bo ta nie była widoczna w systemie, a pieniądze były bardzo potrzebne . Pięć dni nerwówki , stracony czas bo codziennie przez 2 - 3 godziny próbowałam odzyskać pieniądze.Nie polecam ; wycofałam zaraz konto oszczędnościowe bo po tym incydencie nie mam zaufania do tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Baznadziejny dostęp do konta przez pocztowy24. Od kilku dni zgłaszane na infolinie problem z logowaniem,że ..."Wystąpił błąd komunikacyjny. Szczegółowy opis błędu jest niedostępny"... Na infolini niby zgłaszają problem informatykom do rozwiązania, ale nic nie robią z tym.Problem ten występuje na niektórych kontach okresowo a na niektórych cały czas od kilku dni. Porażka . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem nowym klientem banku. Na dzień dzisiejszy posiadam konto oraz produkt kredytowy. Muszę przyznać , że jak na razie jestem bardzo zadowolony. Nie korzystałem jeszcze z bankowości w oddziałach pocztowych ale w oddziałach banku w Warszawie pracownicy sa kompetentni , życzliwi i przede wszystkim nie oceniają klienta z pozycji siły. Tu o wszystko można zapytać bez problemu. Kryteria przyznawania kredytów też są dla normalnych ludzi zarabiających polskie pensje a nie dla lemingów, dla których blichtr i kawa na powitanie są ważniejsze niż sendo sprawy. Ciekawa oferta ROR z obsługa internetową. Poza tym kontakty z infolinia są merytoryczne i zawsze udało mi się dowiedzieć , albo załatwić to co trzeba. Poza tym jest to bank obecny wszędzie. Nie ma miasteczka czy większej wsi bez poczty -a to znaczy , że jest możliwość wypłaty środków. Zdecydowanie jedynym mankamentem na dziś do poprawy jest kata debetowa do konta. Jest za nią opłata no i tylko 2 bezpłatne wypłaty na miesiąc z bankomatów To stanowczo poniżej standardów konkurencji. Z drugiej strony , żadnych ukrytych "kruczków" w umowie , bo naprawdę konto bez opłat. Gorąco polecam !!!! skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym podziękować przemiłym Paniom w załatwieniu sprawy z oddziału Banku Pocztowego w Bydgoszczy. Wcześniej byłem klientem PKO BP, ale przeniosłem konto do Banku Pocztowego i w tym pomogły mi pracownice w/w oddziału. Dziękuję i pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fataln komunikacja z klientem. założyłem odnawialną lokate na 10 dni i bank się z tego wycofał nie informując o tym. Nie ma żadnej informacji o oprocentowaniu lokat, które odnawiają sie automatycznie i oprocentowanie z 5,8 potem 4 spadło do 1% skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank Pocztowy, jeden z 5 banków w których przedstawiłem identyczne kryteria kredytu przedstawił najlepsze warunki. Pieniądze miałem w ciągu trzech dni (musiałem dostarczyć zaświadczenie z pracy), dlatego wypłata po 3 dniach. Jestem naprawdę zadowolony skomentuj opinię »
Dodaj opinię