Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bankowość elektroniczna na niskim poziomie. Częste błędy i niemożność zalogowania się, czy wykonania przelewu, to w BP normalność. Do tego spadające na łeb na szyję oprocentowania lokat. Jeszcze niedawno były na 3%, po 3 miesiącach jak chciałem założyć nową, wyskoczyło mi 1,75%. Dziękuję. Nie skorzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Banku Pocztowym niestety od września 2013 ponownie wprowadzają opłatę za prowadzenia konta Nestor i Standard której przez długi czas nie było .Poobniżali też drastycznie oprocentowanie na lokatach . Jeszcze może wprowadzą opłaty za przelewy do innych banków? Trzeba sobie chyba dać spokój z tym bankiem . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kiepskie oprocentowanie KO, ale teraz taka tendencja. Generalnie zadowolony klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niepoważna instytucja. Totalny bałagan - naliczanie opłat, za usługi które nie zostały zamówione. Przy zmianach adresowych klienta potwierdzanych zgodnie z procedurami zawartymi w umowie o kredyt, nie wprowadzają zmian. A poruzumieć się i skorzystać z ich pomocy na infolinii - makabra. Szczerze odradzam - błędu takiego już nie popełnię. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niepoważna instytucja. Totalny bałagan - naliczanie opłat, za usługi które nie zostały zamówione. Przy zmianach adresowych klienta potwierdzanych zgodnie z procedurami zawartymi w umowie o kredyt, nie wprowadzają zmian. A poruzumieć się i skorzystać z ich pomocy na infolinii - makabra. Szczerze odradzam - błędu takiego już nie popełnię skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w Banku Pocztowym Konto Oszczędnościowe i jest to w tej chwili jedno z najwyżej oprocentowanych KO. Od pierwszej złotówki 3.5%. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wzięłam kredyt w tym banku, na razie jest w porządku. Oferta była jedną z lepszych w tamtym czasie. Za to często zawiesza się bankowość elektroniczna. Lokaty nie mam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest poprostu kpina,a nie bank.Pani w oddziale pocztowym zapewnila nas iz mimo braku kompletu dokumentow konto jest aktywne.Poinformowala rowniez,ze mozna dokonywac wplat i wyplat na dowod w kazdej chwili.Przelew przyjeli,a pieniadze zablokowali.Nie moge w zaden sposob wyplacic moich pieniedzy(dodam jeszcze raz-mimo zapewnien pracownika,ze bedzie to mozliwe )Mam czekac na dokumenty,potem zostana odeslane,nastepnie wprowadzone do systemu i dopiero odblokowane.Jak dobrze pojdzie to za tydzien albo dwa odzyskam MOJE PIENIADZE.Jeszcze raz KPINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
i po raz kolejny brak dostępu do konta przez internet , nie mówiąc o wypłatach na poczcie gdzie system się zawiesza, do kitu z takim bankiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Jestem pracownikiem Strefy Finansowej BP w średniej wielkości miejscwosci.Czasem mimo moich starań i kompetencji usługi które swiadczymy nie są do końca takie jakich uczą nas na szkoleniach.Produkty są dobrej jakosci natomiast wszysto zależy od pracownika który je przedstawia.Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku i to załatwia wszystko.Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam 2 konta oszczędnościowe i jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank jestem zadowolony, jest bardzo oszczędny skomentuj opinię »
Dodaj opinię