Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Na takie miasto jak BYDGOSZCZ tylko jeden bankomat? To wstyd, lepiej by i tego jednego nie było. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Strona internetowa nie działa od kilku dni. Telefony z kontaktów są nie odbierane. Nie ma się komu poskarżyć czy po prostu poradzić. W tej chwili boję się o moje środki własne na koncie. W takim banku jak np PKO to byłoby nie do pomyślenia. A tu??? Całkowite lekceważenie klienta, zero informacji, brak czytelnych kontaktów. Uciekam z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: początkowo nie jest drastyczna ale podczas spłaty przychodzą zmiany. Dostęp internetowy: tego nie sprawdzałem . Wysokość opłat i prowizji: tabela opłat i prowizji to prawdziwy zysk tego banku, nie przebierają w środkach uwaga na początkowo darmowe konta oferowane jako niby takie do przelania gotówki z pożyczki, po pewnym czasie przechodzi na płatne . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: bardzo szybko tylko w ostatniej chwili się okazuje że bez wzięcia ubezpieczenia od wszystkiego i niczego nie da się tego zrealizować. ubezpieczenie zupełnie bezwartościowe w porównaniu ze zwykłym pracowniczym PZU . Możliwość negocjacji oferty: pewnie istnieje ale nie przy normalnej kwocie . Minimum formalności: o tak i żyrant bez ubezpieczenia . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobra promocja na Pocztowym Koncie Oszczędnościowym dla nowych środków aż 3.5% w skali roku. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada. 2 lata temu założyłem lokatę, która jak zostałem poinformowany połączono jest z bezpłatnym kontem. Właśnie otrzymałem wezwanie do zapłaty kary za niepłacenie za konto ponieważ okazało się, że w międzyczasie bank nie informując wprowadził opłaty za konto. Poszedłem do banku i poprosiłem o zamknięcie tego konta, na co usłyszałem, że nie mogę tego uczynić bo automatycznie zlikwidują mi lokatę i stracę wszystkie dotychczasowe odsetki, zaś informacja o wprowadzeniu opłat została do klientów wysłana - zwykłym listem więc mogła nie dotrzeć (co ciekawe wezwanie do zapłaty przyszło listem poleconym). I tak zamiast radości z lokaty bank potraktował klientów (bo jest ich dużo więcej) jak łatwy zarobek. A że nieuczciwie to kogo to obchodzi. Co tam, że mając pieniądze na lokacie otrzymuje się list, z którego wynika, że jest się ich dłużnikiem, któremu już przyznano kary finansowe za zadłużenie... NIGDY WIĘCEJ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści!! Naciągacze! Na potrzeby lokaty otworzyłam konto, po upływie roku, czyli terminu na jaki byla założona lokata wycofalam pieniądze i chciałam zamknąć konto. Pani z ww banku powiedziała, ze nie trzeba konta zamykać bo jest bezpłatne. Po ponad dwóch latach dostałam pismo upominające jakiś niezapłacone pieniądze z prowizją i upomnieniem za prowadzenie owego konta!!! Kwota niemała. Po próbie odwołania się i złożenia reklamacji, powiedziano mi, że od wrzesnia 2013 weszła opłata 5zł za miesiąc za prowadzenie konta a podobno do każdego klienta wysłano list z informacją, że taka opłata wchodzi. O dziwo ani do mnie ani do współwłaściciela tego konta ( miałam je wraz z ojcem) żadna informacja nie dotarła, co najśmieszniejsze nie dostałam upomnienia po miesiącu czy dwóch ale dopiero po 8 miesiącach gdzie już nazbierała się niemała suma + koszty upomnienia, żenujące! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po śmierci bliskiej mi osoby dostałam w spadku kredyt w Banku Pocztowym, było miło do chwili kiedy został spłacony, ale w związku z tym iż kredyt był ubezpieczony kiedy zaczęłam domagać się zwrotu należności za skrócony okres ubezpieczenia to pracownicy banku skutecznie ignorowali moje żądania, pomimo tego, że wynikały one z umowy i polisy ubezpieczeniowej kredytu. POLECAM POINFORMOWANIE PRACOWNIKÓW BANKU LUB ICH KIEROWNICTWO ŻE W PRZYPADKU GDY NIE WYWIĄŻĄ SIE ZE SWOICH OBOWIĄZKÓW O BEZPRAWNYCH PRAKTYKACH BANKU ZOSTANIE POINFORMOWANA KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO. Po takiej wiadomości pracownicy banku załatwili sprawą pozytywnie a tak stosowali wszelkie możliwe uniki. Kochani nie poddawajcie się i walczcie o swoje prawa bo to leży w waszym interesie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobry polski Bank. Polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten bank szerokim łukiem dla waszego bezpieczeństwa!!! Ja miałam sytuację, iż po śmierci bliskiej osoby dostałam też w spadku kredyt w banku pocztowym. Miłą współpraca trwała do momentu gdy kredyt został spłacony a później zaczęły się wszystkie możliwe problemy!!! Kredyt był ubezpieczony jednak babcia skończyła 75 lat i ubezpieczyciel pokrywał tylko 10% po spłaceniu reszty kredytu i skróceniu okresu kredytowania bank nie chciał zwrócić różnicy ubezpieczenia za skrócony okres kredytowania, pomimo zapisów które były w umowie kredytowej!!! Walka była nierówna ale walczyłam z bankiem 6 tygodni, wszystko stanęło na tym że jak nie wypłacą należnych pieniędzy sprawa zostanie zgłoszona do Komisji Nadzoru Finansowego wraz z skargą na bank, i to pomogło!!! Moi Kochani bank wypłacił pieniądze, więc nie poddawajcie się nawet jak momentami jest wam pod górkę i nie dajcie się wprowadzać w błąd niekompetentnym konsultantom na infolinii banku! Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Banku Pocztowego największemu wrogowi, pracuje tam banda niekompetentnych osób, którzy nie potrafią rozwiązać prostych spraw klienta i unikają wszelkiej odpowiedzialności!!!\r\nZawierane umowy działają dwustronnie ale osobom pracującym w tym banku wydaje się że bank zawsze jest górą a klient to debil...Przykre ale prawdziwe... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRODUKTY MAJĄ DOBRE, WYSTARCZY TYLKO SIĘ PRZEKONAĆ I PORÓWNAĆ Z INNYMI BANKAMI. skomentuj opinię »
Dodaj opinię