Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Pocztowy to uniwersalny Bank świadczący bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe w Urzędach Pocztowych i własnych oddziałach w ca…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank który się dynamicznie rozwija! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja po prostu lubię Bank Pocztowy za całokształt:))) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
uwaga na rachunki oszczędnościowe Pracownicy nie potrafią nawet otworzyć prawidłowo rachunku Byłam aż w 3 placówkach, bo ciągle coś nie działało w placówce , aby mogli wydać dokumenty I zrobiłam to niepotrzebnie tzw korzystne oprocentowanie środków już po miesiącu zostało na praktycznie żadne , Mało tego każdy przelew kosztuje 10 zł, Odsetki nie zostały doliczone od razu na dzień wypowiedzenia Ale skandalem jest, że wypłacono gotówką odsetki, a potem bank żąda prowizji SKANDAL < SKANDAL SKANDALCzyli oprocentowanie od środków Bank zabrał przy przelewach i wypłatach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytając negatywne opinie o Banku Pocztowym chcę zadać pytanie, czy Państwo czytaliście dokładnie instrukcję użytkownika systemu bankowości internetowej Banku Pocztowego (strona www. 68 stron) oraz czy oglądaliście instruktażowe filmiki.\r\nTam jest wszystko dokładnie opisane i pokazane.\r\nPrzechodziłem z konta internetowego innego banku i też napotkałem na trudności. Po przeczytaniu instrukcji i obejrzeniu filmików wszystko stało się proste i jasne. Dziś jestem bardzo zadowolony czego i Państwu życzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalnie beznadziejny bank. załozyłam poprzez listonosza konto dla babci . nie dosc, ze pieniadze przynoszone sa opoznione, listonosz niczemu winien mowi, ze system sie zawiesił itd, itp. jak ta instytucja ma racje bytu na rynku bankowym to nie wiem. operacje ksiegowane sa po kilku dniach, nie mozna sie zorientowac jaka kwota obecnie dysponujemy. OMIJAC Z DALEKA.\r\n skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Osoby pracujące w banku w Lublinie nie mogą sprawdzić numeru telefonu do swojej centrali w Bydgoszczy. Klient chcąc się czegokolwiek dowiedzieć musi sam o to się postarać. Jestem bardzo zawiedziona tą placówką.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
My nie możemy, już 2 miesiąc, doprosić się aby uaktualnili wpis w BIKu. To nie jest bank to jest żenada. Każdy, który spędzi trochę czasu w kolejce do okienka zorientuje się, że na 6 osób cztery wychodzą niezadowolone z obsługi: a to zapomnieli czegoś dopisać, a to nie wypłacą tylu pieniędzy a to ich jeszcze nie mają itd. a bo błąd w komputerze ..... Porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadziejny bank ciężko się dodzwonić niekompetentna obsługa i okropna strona internetowa bardzo nieczytelna cały czas się psuje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowali bankowość elektroniczną i mają klientów gdzieś Nie wiadomo nic o stanie konta, nie można zrobić przelewu , nie mam dostępu do historii rachunku .Dają hasła które niczemu nie służą . Nie ma możliwości dodzwonienia się , można dzwonić godzinami bez skutku . Już ponad tydzień nie mam dostępu do konta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadzieja ,,najgorszy bank na rynku,dodzwonić sie aby zablokowac skradziona kartę 4 dni i nic ,,wszystkie linie sa zajete przepraszamy,,,nie życze nikomu\r\n skomentuj opinię »
Dodaj opinię