Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam nikomu. Zupełnie niekompetencja obsługa, niemilo pracownicy i duże odsetki przy kredytacg. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pracują tam [Moderacja] . ubezpieczyłem kredyt, nie przeczytałem sterty drobno pisanej umowy i nic nie warte te ubezpieczenie. ciągle jakieś prowizje. w tym miesiącu zamykam wszystkie sprawy z tym bankiem i do niego nie wracam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce. Pobrali mi 300zł na spłatę zajęcia( mandat) i chyba nigdzie nie odnotowali ze spłacone, bo później jeszcze co najmniej co miesiąc blokowali mi środki na spłate tego samego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drugi raz w tym miesiącu nie działa mi karta... ja rozumiem że może się zdarzyć jakaś usterka czy coś ale to już któryś raz! Jakieś dwa tygodnie temu nie mogłam zapłacić na paliwo na stacji A dzisiaj to samo przy kasie w sklepie... No przecież wstyd jakich mało skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ile to ja juz ubezpieczeń miałem przez 14 lat, prawie bez mojej wiedzy wciśnietych - nie zlicze. Ten bank jest wieki za murzynami. Apple Pay wprowadził ponad rok pozniej niz konkurencja, kiedys bylo poodbnie z kartami zblizeniowymi. System elektorniczny jest tak badziewny, ze mozesz miec ustawiony tylko jeden automatyczny przelew na 1 konto oszczedniosciowe. Masz dwa rachunki oszczedniosciowe. Wtedy przelewy musisz robic recznie. PORAZKA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który zarabia na [Moderacja] klientów , poprzez naliczanie opłat od usług których nie zamawiałem. Ponadto rachunek który miał być bezpłatny oczywiście był płatny. Szczególną niekompetencją wykazała się pani z oddziału na ul. Traktorowej w Łodzi. Najlepiej co jej wychodziło to naliczanie niezamawianych usług. Ponadto opłaciłem pełnomocnictwo z którego i tak nie można było korzystać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam opinie jeżeli chcesz nad płacić kredyt hipoteczny to jest nie możliwe bo każą czekać na dzień spłaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TO bank [Moderacja] i bałaganu W 2014 miałam umowe na zakuop usług. Zapłącicłam wszystko 12 rat.\r\nBank doszukał sie teraz ,że niby nie zapłącone jest 8,53 zł za nieterminowe wpłaty.Podobno wywysyłął wezwania koszt 30 zł wizyta by ła pracowanika banku 100 zł inne dodatkowe koszty 220.00 zł to kpina Nie wysyłałi innych wezwań aby mi opgranicdzyc koszty.Nie wdrozyli procedur prawnych tylko oddali sprawe do jakieś firmy windykacyjnej Pozywe ich do Sądu i oddam sprawe o wyłudzenie do prokuratury skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] naliczyli mi opłatę za bankomat zagraniczny ,gdzie [Moderacja] z polski nie ruszałem ! skomentuj opinię »
Dodaj opinię