Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Korzystałem z platformy handlowej Agricoltrade . \r\nMoja opinia jest krótka [Moderacja] nie radzę współpracy .\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żałosne podejście do klienta najdroższy bank jaki znam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowali mi rachunek na ponad 2 tygodnie, be, wyjasnienia i uprzedzenia. Moje reklam je, telefony i bezpośredni kontakt z bankiem ( rozmowy w oddziałach w Wwie) nic nie dały. Żaden doradca nawet nie miał uprawnień do odblokowania rachunku. Zrobiła to dopiero Pani Dyrektor, na własną odpowiedzialność, ale też nie chciała mi podać przyczyny blokady. Przypuszczam, że był błąd człowieka. Nie chcieli się przyznać. Nie chcieli przeprosić, wyjaśnić, zrekompensować. Zmieniłam bank!!!!!!! NIGDY NIE WRÓCĘ!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku trzeba sobie ZAWSZE rezerwować dzień urlopu bo zawsze mega kolejki.... brak precyzji, brak zwinnosci w obsłudze klienta. Przeniosłam konto do innego banku z powodu bardzo długiego kwitniecia w placówce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutny brak podstaw obsługi klienta. Do tego szanowna pani najzwyczajniej w świecie mnie okłamała. Straciłam godzinę czasu i nic nie załatwiłam, bo okazało się, że bank... nie przyjmuje wpłat gotówkową. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dbają o klientów. Przysłali mi pismo po ok. 10 Latach,że mam u nich dług 59 PLN ,Same wymijąjące odpowiedzi,brak konkretów. Krótko mówiąc winny klient, oni cacy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niesamowicie nieprofesjonalny bank, któremu brak rzetelności i jakości (jakiejkolwiek) w obsłudze klienta. Jeśli ktokolwiek chce założyć konto w tym banku niech się zastanowi pięciokrotnie. Brak dobrej komunikacji na linii klient-specjalista ds pomocy. Łatwość i przejrzystosc w obsłudze platformy internetowej pozostawia wiele do życzenia. Mogłabym wypisać wiele minusów, ale zabrakloby miejsca. Trzy razy NIE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] bank. Przy płatnościach kartą za granicą stosują bardzo wysoki kursy i do tego biorą opłatę za przewalutowanie. Zdecydowanie odradzam płacenie za granicą kartami tego banky skomentuj opinię »
Dodaj opinię