Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Moja mama zapisała mi konto w spadku zapisując mi 100 % wartości rachunku miałem na to papier wystawiony przez sam bank ze po śmierci mamy pieniądze 100 % rachunku jest dla mnie. Po kilku miesiącach po śmierci mamy poszedłem z owym kwitem do oddziału w którym było konto.Zaczęły się problemy musiałem chodzić tam kilka razy a myślałem ze załatwię to od ręki heh niestety nie . Bank nagle zaczął się martwić o mojego ojca ze mogą wypłacić tylko 50 % bo 50 % należy się mojemu ojcu bo mama była zamężna , przecież gdy mama zapisała na mnie pieniądze tez była zamężna i wtedy nikt tego nie zakwestionował ze nie może heh zresztą jak by chciala to by zapisała ojcu a nie mi. Do tego czekałem prawie miesiąc na wypłatę pieniedzy . Jaki z tego wniosek a no taki ze bank się nie wywiązał z tego za co wziął pieniądze a do tego przetrzymali kasę maksymalnie ile mogli . Wplacic można w pięc minut, ale wypłacić w miesiac ? Kpina i dno nie chce miec z nimi nic wiecej do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam zakładania konta w tym banku, zwłaszcza podczas jakichkolwiek eventów, dałam się namówić i bardzo tego żałuję. Same problemy. Źle wpisano moje dane, w systemie widniało, że potwierdzenie prawdziwości podanych danych nie przebiegło pomyślnie, ale pomimo to karta z pinem została wysłana na nieistniejący adres... W trakcie jak się o tym dowiedziałam i musiałam w oddziale blokować kartę to okazało się, że nie była to nawet karta jaką miałam mieć, zwykła Visa, zamiast Mastercard z wybranym wizerunkiem karty. Było to konto na przetestowanie i miałam dostać na to 100zł, 50 za założenie i 50 za to, że z mojego polecenia inna osoba również założyła sobie konto. Mija miesiąc i nadal nic, ciągle czekam na nową kartę. A co by było przy braniu pożyczki lub czymkolwiek poważniejszym. Poza tym przy zakładaniu konta trzeba też dokładnie przeczytać warunki bo same informacje pań były na początku bardzo wymijające... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jakich mało a właściwie to parabank kontrolujący każdą transakcję i blokujący dostęp do pieniędzy. Mimo że mam stałe wpływy od dłuższego czasu i środki na koncie, nie mogę wykonać przelewu w wysokości powyżej 500 zł mimo zmiany kwoty limitu. Zamówiłam kartę kredytową i płaciłam nią za wakacje. Pierwsza płatność przeszła, druga została odrzucona, choć wydałam w sumie mniej niż 1000 zł. Inna historia. Na stronie internetowej jest opcja zmiany limitu na karcie, dostałam smsa i go zmieniłam, w w sklepie meblowym przeżyłam szok. Płatność odrzucona. Pani w placówce wytłumaczyła mi, że nie można zmienić przez internet. To na co sms ? Totalna porażka, rozwiążę umowę, bo tylko niepotrzebny stres i frustracja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry bank , czysciutko , obsługa miła i uczynna i dodatkowo profesjonalna.Polecam placówkę q Walczu ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to porażka, 20 minut oczekiwania na połączenie i nagle zostaję podłączony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza obsluga!!!!masakra pani zamiast przyjmowac wplaty aktualizuje od pol godziny dane!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Ciągle problemy z kartą pobieranie pieniędzy za transakcję mimo odmowy na terminalu. Co z tego, że po czasie odsyłacie pieniądze! Kto mi zrekonpensuje stres idąc na zakupy czy akurat w tym dniu przejdzie karta czy nie zostanę okradziona. Jak można w dzisiejszych czasach mieć taki zacofany system i wiecznie zganiać na niego wszystkie problemy. Jest połowa maja ja już dwukrotnie miałam problem. Najgorszy bank nigdy już nie założę u Was konta ani nie wezmę żadnego kredytu. Bo to co wyprawiacie się w głowach nie mieści. Ludzie uważajcie jeśli nie chcecie mieć takich problemów jak ja to nawet nie bierzcie go pod uwagę. Nie wspomnę o wpłacaniu pieniędzy tu też zabrało pieniądze zamiast rozwiązać w miarę szybko ten problem to jeszcze mi wmawiano, że wsadziłam mokre pieniądze, potem że jestem idiotka i użyłam do wpłaty pieniędzy inną kartę, a na koniec wymyślili że pieniądze były pomięte. skomentuj opinię »
Dodaj opinię