Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowy serwis zablokował mi dostęp do konta, 2 h oczekiwania na odbiór telefonu i nic, jest możliwość odblokowania konta z automatem ale tutaj automat daje 5s na wprowadzenie 24 cyfrowego numeru rachunku i w trakcie wprowadzania informuje, że jest niepoprawny... czy ktoś kto to tworzył jest normalny? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słabo działający serwis telefoniczny. Tak szczerze to od 2 dni staram się skontaktować z doradcą , ale bez szans. Traktuje go jako bank bez serwisu telefonicznego. Chyba ma jakieś poważne problemy albo zbliża się jakaś katastrofa z tą instytucją? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Otwarte od 10,00 rano. Chyba w trosce o pracowników żeby się wyspali. Obsługa super. Jedna osoba przyjmuje klienta i zawsze ma czas. Najwspanialej jak jakaś babcia otwiera konto. Przez najbliższe 45 minut panienka z okienka zajęta. Czas klienta jest głęboko umiejscowiony w pewnej części ciała pracownika banku. Przelewy po 14.00 wychodzą następnego dnia. Jak chcesz wcześniej... zapłać 7.00 zł. Bank zszedł na psy. Klient jest jak intruz przeszkadzający w pracy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Masakra Nie polecam. Internetowe konto to jakas porazka. Majac numer zagraniczny nic nie zalatwisz nesli zablokujesz konto. Logowanie graniczy z cudem. Hasel wiecej nie mogli wymyslec i do tego token,ktory musisz ze soba nosisc. Sory ale nie. Zlikwidowalem konto i ulga. Inny bank nie ma problemu z numerem z zagranicy ,a aplikacja dziala jak powinna. skomentuj opinię »
Dodaj opinię