Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam przed kontaktem z tym Bankiem, a zwłaszcza coś co nazywają "promocjami". W konsekwencji okazuje się bowiem,że w ramach tych "promocji" koszty korzystania np. z karty kredytowej stają się wyższe! Nie mają chyba własnej sieci bankomatów, a twierdza że jest inaczej. Szybko zrezygnowałem z ich usług a zaświadczenie o spłacie zobowiązań kosztuje "tylko" 50 zł. Dodam że jak inne małe banki - nie informują o wszystkich aspektach i konsekwencjach swych usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosty kredyt w wys. 1000zł na sprzęt AGD w sklepie internetowym, inne banki decyzję podejmują do godziny czasu a tutaj : TYDZIEŃ, i to trzeba było wydzwaniać do nich żeby ruszyli wniosek. Omijajcie ten bank szerokim łukiem, szkoda nerwów ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest w tym banku od niedawna dokładnie od maja 2014 ale takiego fenomenu jakiego doznałam jeszcze nie było do opracowania świstka papieru gdzie wyliczona jest rata kredytu bank zatrudnił jednego głupiego posła z naszego rządu lub fizyka jądrowego.Zaraz tłumaczę o co chodzi.Brałam w maju kredyt w Media Mark w Czeladzi i czekałam na pierwszą ratę.Otrzymałam pismo i wyliczono : rata kredytu +kredyt na kartę w kwocie 8.88 + ubezpieczenie o czym Pani Szanowna w Media zapomniała powiedzieć .Okazuje się,że policzyli ratę kredytu+ ubezpieczenie + kredyt( z kartę ale go nie wliczyli tylko wykazali) a odsetki naliczyli.Mało tego podkreślili czarną strzałką,że mogę tyle zapłacić,czyli ratę plus ubezpieczenie. Natomiast na pierwszej stronie w jednej pozycji do raty kredytu dodali ubezpieczenie + 8,88 za kartę kredytową. Chodzi o to by wprowadzić w błąd kredytobiorce Jak się ktoś nie połapie to będzie kredyt za kartę płacić co raz wyższy w następnych miesiącach do zakończenia rat. A przecież kredyt prosto liczony to rata + ubezpieczenie+ kredyt za kartę. Wtedy ten Bank były uczciwym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pani od kredytów hipotecznych na piotrkowskiej 172 w łodzi poniżej jakiegokolwiek poziomu, wiedzy brak tylko oczami przewraca skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank jest do niczego, z czekającego klienta w tym banku sobie nic nie robią panie tam pracujące chodzą sobie na papieroska ,wchodzą i wychodzą ze swoich biur , a obsługuje tylko 1 osoba a mogły by 2 osoby - ale po co przecież klient ma czas i sobie poczeka tak jest w banku w Swarzedzu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy w placówce chojnickiej beznadziejni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ten Bank.Jestem klientem od dobrych kilku lat, jeszcze za lukas bank było ok od od czasu przejęcia przez credit-agricole jakość usług zdecydowanie pogorszyła się. Moim zdaniem jest to instytucja nastawiona wyłącznie na własne zyski nie licząc się z klientem (tylko reklamy w TV obiecują naiwnym przysłowiowe złote góry).Jako przykład podam mój ostatni dylemat. Przed świętami chciałem pobrać pewną kwotę gotówki z bankomatu na zakupy świąteczne w centrum Rzeszowa. Najbliższy i jedyny w bezpośredniej odległości był bankomat skoku (zgodnie z zapewnieniem banku pobieranie z wszystkich bankomatów na terenie kraju jest bezpłatne), więc przeprowadziłem transakcję pobrania gotówki. Trannsakcja przebiegła prawidłowo z tym że bankomat nie informował o braku gotówki a jedynie wysunął pustą kieszeń. O zaistniałym fakcie poinformowałem natychmiast telefonicznnie credit-agricol. W odpowiedzi usłyszałem że reklamację mogę złożyć po ewentualnym zaksięgowaniu tj. około 7 dni. Nie mając wyboru po ok. 2 godzinach dokonałem wypłaty z innego bankomatu. Druga wypłata zaksięowana była dwa dni wcześniej niż nieszczęsna pierwsza. Po 7 dniach mogłem wraszcie złożyć reklamację, zgłoszenie przyjęto i potwierdzenie miałem otrzymać pocztą w ciągu 14 dni.Tak też się stało. Otwierając list doznałem szoku. Reklamację przyjęto i zobowiązano się rozpatrzeć w terminie do 28 czerwca dobrze jeszcze że pisało 2014r. Wskażcie mi czy istnieje w Polsce bank, któremu rozpatrzennie prostej reklamacji zajęłoby bagatela ponad 2,5 miesiąca.Przekonajcie mnie, że nie jest to podyktowane celowym osiągnięciem kożyści własnnych. Kontaktując się z Federacją Konsumenta dowiedziałem się że jest to paradoksem ale chcąc postąpić zgodnie z zaleceniami federacji procedury potrwałyby mniej więcej do tego samego czasu.Największą kpiną był w dniu dzisiejszym tj 09.06.2014 telefon z credit-agricol z propozycją specjalnie przygotowanego dla mnie kredytu. Po odzyskaniu środków zamierzam zmienić bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
biore kredyt hipoteczny i teraz zaluje ze w tym banku czekam na decyzje od 28 lutego a jest 30 maj i nic tylko donieść trzeba to i tamto mój wkład to 130 tys a od banku chce 250 tys co chwila mowia ze odpowiedz będzie wiec nie polecam obsluga nie doksztalcona bank miesci się nowobramska 2 słupsk nic nie mogą doradzić i kłamia ze 2tyg ze dziś ze jutro itd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
splacilem w tym banku kredyt w calosci i juz miesiac czekam na oddanie 850 zl co przyjde do banku slysze ze sie zamyka i miesiac zamknac sie nie moze obsluga do niczego kazda pani co tam siedzi gada co innego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Zgłosiłem się do ich placówki aby dokonać wcześniejszej spłaty kredytu. Dokonano symulacji całkowitej spłaty. Wyliczoną kwotę wpłaciłem z dwudniowym wyprzedzeniem od daty, na którą zrobiono symulację. Pracownica poprosiła abym ponownie zgłosił się za miesiąc aby sprawdzić czy wszystko jest OK. Po miesiącu nie było OK. Musiałem dokonać kolejnej wpłaty i ponownie prośba o odwiedzenie placówki za jakiś czas. W sumie zamykanie konta kredytowego trwało 2 m-ce. Pani przepraszała i mruczała coś o błędach w systemie. Informacja na piśmie o spłacie kredytu to koszt 50zł (powinno to się dziać automatycznie i za darmo). Harmonogram spłat w ich wydaniu to zbędny świstek papieru. Jeżeli wysokość rat jest stała, dzień do którego należy spłacać raty jest też w tym samym dniu m-ca to po co mi drukować to samo za okres kredytowania. Gdyby w tym harmonogramie było przynajmniej wykazane i dla danej raty stanowi koszt kredytu a ile odsetki to rozumiem ale wykazywanie tylko kwoty raty (zawsze takiej samej)? Podobnie miałem z zamykaniem karty kredytowej w tym banku. Zamkniecie rachunku karty - 2 m-ce. Ogólnie - TRAGEDIA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie bank Credit Agricole szerokim łukiem. Pomimo wcześniejszej obietnicy kierowniczki placówki, że sprawa dostępu do monitoringu będzie możliwa w ciągu 3 tygodni tj. od 13 marca do dzisiaj, nie mam jasnej odpowiedzi. Bank mami mnie absurdalnymi pismami nie mającymi nic wspólnego z prośbą o przejrzenie monitoringu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku! Pobierają opłaty nie wiadomo za co. Pomimo tego że ze wszystkim pakietów rezygnowałam a są jednak dalej + inne pojedyńcze opłaty nie wiem za co gdyż jestem za granicą, z karty nie korzystam, jedynie wpłacam pieniądze na to konto. Miało być konto całkowicie darmowe, a jest inaczej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze nigdy nie trafiłam na gorszy bank,żeruje na moich pieniądzach ile się da.Ten sam zakład pracy,przelew w tym samym dniu mąż ma pieniądze z samego rana,ja czekam do późnych godzin popołudniowych,robię przelew na inne konto i znowu czekam do następnego dnia aż CA wypuści mój przelew.Serwis internetowy wiecznie nie działa.Za wszystko kasują,przysyłają wiadomości że tu opłata nowa,tu zmiana oprocentowania.Przed wybraniem się do placówki polecam potężną dawkę relanium,nie dość że trzeba się naczekać to pracownicy nigdy nic nie wiedzą.Konto likwiduje już 3miesiac i ciągle coś mi każą płacić bo tutaj niedopatrzenie pracownika a tutaj znowu jakiś krasnoludek.Czekam na dzień kiedy się od nich uwolnię. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drogo i kiepsko skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie najgorszy bank obecnie. Nie będę pisać więcej, podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami, bo to prawda. Nie polecam tego banku nikomu. Ocena: poza wszelkimi kryteriami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo niemiła obsługa, brak profesjonalizmu,bardzo drogi kredyt skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Za czasów Lukas Banku polecałem innym otwarcie konta. E-konto i jedna tylko opłata za token. W tej chwili płaci się za wszystko. W poniedziałek przelałem pieniądze na spłatę kredytu gotówkowego. Po dwóch dniach dzwonię i okazuje sie że kredyt się jeszcze nie zamknął-mimo 2 tys wpłaconych wiecej niz wyliczone przez infolinie. System ma dwie doby by rozliczyc kredyt ( wiadomo kwota to 50 tys) wiec odsetki policza sie i zwrot ubezpieczenia sie zmniejszy, a najlepsze jest to ze jak chce potwierdzenie na pismie to po 21 dniach otrzymam ale 50 zł opłata.Uciekam od nich po 10 latach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tam kredyt. Koszmar. Nikt nic nie wie, nic nie działa. Wizyty i wizyty w banku i ciągle jest nie tak. Pragne już tylko szybko spłacić i zapomnieć o tym banku. Oddział Wieliczka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio byłam, w biurze kredytowym Credit Agricole w Mysłowicach Brzeczkowicach na Ziętka 59A, mogę polecić to miejsce. Ludzie, którzy tam pracują potrafią dobrze dobrać kredyt. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
użytkownik
Ocena:
Wstyd!!! W Gdyni przy ulicy Unruga, wpłatomat i bankomat czynne tylko godzinach pracy banku, mimo osobnego wejścia z czytnikiem na kartę. Gratulacje dla Dyrektora tej placówki, tak trzymać, w końcu klient to tylko natręt prawda? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten Bank to porażka. Dla firm nie mają żadnych produktów. Są wyłącznie detalistami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku obsługa w Wrocłwiu to totalne zero sprawe zalatwiają ponad 70 dni i jeszce się nie doczekałam odpowiedzi skomentuj opinię »
Dodaj opinię