Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwaga na Credit Agricole potwierdzenie spłaty kredytu 50 zł . Nie spotkałem się z tym w innych bankach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam klientką tego Banku od 11 lat , zawsze wszystko spłacałam na czas , jestem tzw dobrym uczciwym człowiekiem i kiedy chciałam dostać kredyt na mieszkanie to bank który mnie zna od 11 lat i wie że jestem słownym człowiekiem i uczciwym i pracowitym to NIE DAŁ MI KREDYTU a dał mi inny Bank z Polskim Kapitałem Getin . Jest mi przykro , że firma w którą wierzyłam tak mnie potraktowała i tydzień temu zamknęłam konto - myślę że powinnam dostać ten kredyt skoro inne banki chciały mi dać . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w banku mam od wielu lat.Korzystam z karty płatniczej oraz kredytowej.Sama robię przelewy ,zakładam lokaty,spłacam kartę kredytową .Spóźniłam się 1 dzień ze spłatą karty kredytowej i były naliczone odsetki , kogo mam winić bank?. Polecam bank . Panie miłe kompetentne oddział ul.Krzywoustego /Kupiec/ Szczecin. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowali mi konto mimo że wpisywałem poprawne dane. Dzwoniłem pod ich infolinię to powiedzieli mi że odblokować się nie da bo trzeba znać jakiś telekod. Tego telekodu nie dostałem przy umowie i nawet jeśli po peselu chcieli by mi go przypomnieć to takiej możliwości neima. Trzeba więc się udać osobiscie do banku aby to zrobili. :/ skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
ja pytałam o kredyt gotówkowy zaproponowano mi 12000 taka była oferta pani uprzejmie wpisała wszystko poprosiła o zaświadczenie o zarobkach przyniosłam za 20 minut a jestem w 7 miesiącu ciązy znów musiałam wrócić do pracy bo personalna nie napisała na zaświadczeniu ze jest personalna ok zalatwilam.pani wymusiła na mnie założenie konta bo to taniej i wogóle kredyt tam wpłynie beda inaczej patrzyli, założyłam po czy okazało sie ze juz kredytu nie dostane .ide wiec odstapic od umowy założenia konta i do dyrektor banku o naciaganie niezetelna prace wprowadzanie klienta w błada i nie dotrzymanie warunkow umowy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
trzymam w tym banku pieniądze już ladnych pare lat. Prowadzenie konta jest naprawdę minimalne. Duzym plusem od niedawna jest usluga sms gdzie wszystkie transakcje jestem poinformowany w telefonie. Niestety sporym minusem jest oprocentowanie. Mimo ze pieniazki sa tam, to niestety nie rosna :( Jeszcze jeden szczegol: Kiedys klientom podawano kawe, lub herbate w poczekalni (szczegol do którego LUKAS mnie przyzwyczail) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, kilka razy składałem reklamację na działanie e-konta brak odpowiedzi z banku kompletne lekceważenie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku panuje straszny nieporządek. Mimo mojego przepisowego odstąpienia od umowy, bank monituje o spłatę kredytu bo "oni nie mają takiego dokumentu jak rezygnacja". Co najśmieszniejsze, ja nie otrzymałam w ogóle towaru, sklep nie otrzymał pieniędzy, a CA chce te pieniądze ściągać. Dzwoniąc do centrali rozmawia się co rusz z kim innym i każdy mówi co innego, w tym co drugi zapewnia, że już sprawa jest rozwiązana. Dbałość o klienta poniżej wszelkich wymogów, karygodny brak zainteresowania. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Konsumenta i kieruję do Komisji Nadzoru Finansowego oraz Arbitra Bankowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank po przejściu z Lukasa kpina z ludzi opłaty za pobranie w innym bankomacie (za50zł -10zł)wstyd Przesłanie euro zza granicy na konto trwa wieki, ale za upomnienie natychmiast.Prowizje nie ma o czym mówić.Brać szybko klient zaczekaj.Będę musiał zmienić bank i tak nie robi na (nich)żadnego wrażenia.Odradzam Propozycji w mojej sytuacji 0 klient od 10lat Basta !!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!! WYPLACANIE Z BANKOMATOW TO JAKAS KATASTROFA BIORE Z KONTA 20ZL A MI TU BRAKUJE 40ZL NA POCZATKU BYLO WSZYSTKO OK ALE TERAZ WIEM ZE OSZUKUJA JAK TYLKO MOGA. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam przed kontaktem z tym Bankiem, a zwłaszcza coś co nazywają "promocjami". W konsekwencji okazuje się bowiem,że w ramach tych "promocji" koszty korzystania np. z karty kredytowej stają się wyższe! Nie mają chyba własnej sieci bankomatów, a twierdza że jest inaczej. Szybko zrezygnowałem z ich usług a zaświadczenie o spłacie zobowiązań kosztuje "tylko" 50 zł. Dodam że jak inne małe banki - nie informują o wszystkich aspektach i konsekwencjach swych usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosty kredyt w wys. 1000zł na sprzęt AGD w sklepie internetowym, inne banki decyzję podejmują do godziny czasu a tutaj : TYDZIEŃ, i to trzeba było wydzwaniać do nich żeby ruszyli wniosek. Omijajcie ten bank szerokim łukiem, szkoda nerwów ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest w tym banku od niedawna dokładnie od maja 2014 ale takiego fenomenu jakiego doznałam jeszcze nie było do opracowania świstka papieru gdzie wyliczona jest rata kredytu bank zatrudnił jednego głupiego posła z naszego rządu lub fizyka jądrowego.Zaraz tłumaczę o co chodzi.Brałam w maju kredyt w Media Mark w Czeladzi i czekałam na pierwszą ratę.Otrzymałam pismo i wyliczono : rata kredytu +kredyt na kartę w kwocie 8.88 + ubezpieczenie o czym Pani Szanowna w Media zapomniała powiedzieć .Okazuje się,że policzyli ratę kredytu+ ubezpieczenie + kredyt( z kartę ale go nie wliczyli tylko wykazali) a odsetki naliczyli.Mało tego podkreślili czarną strzałką,że mogę tyle zapłacić,czyli ratę plus ubezpieczenie. Natomiast na pierwszej stronie w jednej pozycji do raty kredytu dodali ubezpieczenie + 8,88 za kartę kredytową. Chodzi o to by wprowadzić w błąd kredytobiorce Jak się ktoś nie połapie to będzie kredyt za kartę płacić co raz wyższy w następnych miesiącach do zakończenia rat. A przecież kredyt prosto liczony to rata + ubezpieczenie+ kredyt za kartę. Wtedy ten Bank były uczciwym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pani od kredytów hipotecznych na piotrkowskiej 172 w łodzi poniżej jakiegokolwiek poziomu, wiedzy brak tylko oczami przewraca skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank jest do niczego, z czekającego klienta w tym banku sobie nic nie robią panie tam pracujące chodzą sobie na papieroska ,wchodzą i wychodzą ze swoich biur , a obsługuje tylko 1 osoba a mogły by 2 osoby - ale po co przecież klient ma czas i sobie poczeka tak jest w banku w Swarzedzu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy w placówce chojnickiej beznadziejni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ten Bank.Jestem klientem od dobrych kilku lat, jeszcze za lukas bank było ok od od czasu przejęcia przez credit-agricole jakość usług zdecydowanie pogorszyła się. Moim zdaniem jest to instytucja nastawiona wyłącznie na własne zyski nie licząc się z klientem (tylko reklamy w TV obiecują naiwnym przysłowiowe złote góry).Jako przykład podam mój ostatni dylemat. Przed świętami chciałem pobrać pewną kwotę gotówki z bankomatu na zakupy świąteczne w centrum Rzeszowa. Najbliższy i jedyny w bezpośredniej odległości był bankomat skoku (zgodnie z zapewnieniem banku pobieranie z wszystkich bankomatów na terenie kraju jest bezpłatne), więc przeprowadziłem transakcję pobrania gotówki. Trannsakcja przebiegła prawidłowo z tym że bankomat nie informował o braku gotówki a jedynie wysunął pustą kieszeń. O zaistniałym fakcie poinformowałem natychmiast telefonicznnie credit-agricol. W odpowiedzi usłyszałem że reklamację mogę złożyć po ewentualnym zaksięgowaniu tj. około 7 dni. Nie mając wyboru po ok. 2 godzinach dokonałem wypłaty z innego bankomatu. Druga wypłata zaksięowana była dwa dni wcześniej niż nieszczęsna pierwsza. Po 7 dniach mogłem wraszcie złożyć reklamację, zgłoszenie przyjęto i potwierdzenie miałem otrzymać pocztą w ciągu 14 dni.Tak też się stało. Otwierając list doznałem szoku. Reklamację przyjęto i zobowiązano się rozpatrzeć w terminie do 28 czerwca dobrze jeszcze że pisało 2014r. Wskażcie mi czy istnieje w Polsce bank, któremu rozpatrzennie prostej reklamacji zajęłoby bagatela ponad 2,5 miesiąca.Przekonajcie mnie, że nie jest to podyktowane celowym osiągnięciem kożyści własnnych. Kontaktując się z Federacją Konsumenta dowiedziałem się że jest to paradoksem ale chcąc postąpić zgodnie z zaleceniami federacji procedury potrwałyby mniej więcej do tego samego czasu.Największą kpiną był w dniu dzisiejszym tj 09.06.2014 telefon z credit-agricol z propozycją specjalnie przygotowanego dla mnie kredytu. Po odzyskaniu środków zamierzam zmienić bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
biore kredyt hipoteczny i teraz zaluje ze w tym banku czekam na decyzje od 28 lutego a jest 30 maj i nic tylko donieść trzeba to i tamto mój wkład to 130 tys a od banku chce 250 tys co chwila mowia ze odpowiedz będzie wiec nie polecam obsluga nie doksztalcona bank miesci się nowobramska 2 słupsk nic nie mogą doradzić i kłamia ze 2tyg ze dziś ze jutro itd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
splacilem w tym banku kredyt w calosci i juz miesiac czekam na oddanie 850 zl co przyjde do banku slysze ze sie zamyka i miesiac zamknac sie nie moze obsluga do niczego kazda pani co tam siedzi gada co innego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Zgłosiłem się do ich placówki aby dokonać wcześniejszej spłaty kredytu. Dokonano symulacji całkowitej spłaty. Wyliczoną kwotę wpłaciłem z dwudniowym wyprzedzeniem od daty, na którą zrobiono symulację. Pracownica poprosiła abym ponownie zgłosił się za miesiąc aby sprawdzić czy wszystko jest OK. Po miesiącu nie było OK. Musiałem dokonać kolejnej wpłaty i ponownie prośba o odwiedzenie placówki za jakiś czas. W sumie zamykanie konta kredytowego trwało 2 m-ce. Pani przepraszała i mruczała coś o błędach w systemie. Informacja na piśmie o spłacie kredytu to koszt 50zł (powinno to się dziać automatycznie i za darmo). Harmonogram spłat w ich wydaniu to zbędny świstek papieru. Jeżeli wysokość rat jest stała, dzień do którego należy spłacać raty jest też w tym samym dniu m-ca to po co mi drukować to samo za okres kredytowania. Gdyby w tym harmonogramie było przynajmniej wykazane i dla danej raty stanowi koszt kredytu a ile odsetki to rozumiem ale wykazywanie tylko kwoty raty (zawsze takiej samej)? Podobnie miałem z zamykaniem karty kredytowej w tym banku. Zamkniecie rachunku karty - 2 m-ce. Ogólnie - TRAGEDIA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie bank Credit Agricole szerokim łukiem. Pomimo wcześniejszej obietnicy kierowniczki placówki, że sprawa dostępu do monitoringu będzie możliwa w ciągu 3 tygodni tj. od 13 marca do dzisiaj, nie mam jasnej odpowiedzi. Bank mami mnie absurdalnymi pismami nie mającymi nic wspólnego z prośbą o przejrzenie monitoringu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku! Pobierają opłaty nie wiadomo za co. Pomimo tego że ze wszystkim pakietów rezygnowałam a są jednak dalej + inne pojedyńcze opłaty nie wiem za co gdyż jestem za granicą, z karty nie korzystam, jedynie wpłacam pieniądze na to konto. Miało być konto całkowicie darmowe, a jest inaczej skomentuj opinię »
Dodaj opinię