Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank jaki można sobie wyobrazić, nie szanują klienta, odpowiedzi udzielają w ostatnim możliwym dniu , poza tym podpisują umowy na kredyty ratalne z nieuczciwymi sprzedawcami-którzy później nie wydają towaru klientom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Okropny bank! Obsłudze trzeba po 2 razy przesyłać dokumenty w jednej sprawie bo na jednego maila odpisuje jeden nierozgarnięty pracownik a na kolejnego inny. Podpisujesz umowę a potem zaczyna się cyrk - aktywowac trzeba wszystko osobno: login(!) karte, telefon(!!) zmieniać śmiesznie niski limit na karcie. "Super bezpieczne zabezpieczenia" tylko utrudniają pracę - wklejanemu numerowi konta system obcina 2 pierwsze cyfry. Przeciez wirus moze Ci podmienic konto. Haslo moze miec tylko 10 znaków - chcesz dłuższe? Nie ma mowy. Krótsze jest na pewno bezpieczniejsze. Zapewne jeszcze jakieś kwiatki wyjdą w trakcie. Gdyby nie promocja dawno bym zrezygnowała. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nisko oceniam bank Credit Agricole. Miałem ostatnio taką przygodę przy zamykaniu konta w Credit Agricole. Najpierw pani w Gliwickim oddziale powiedziała, że nie ma możliwości wydania potwierdzenia zamknięcia konta. Kiedy wyraziłem zdziwienie i zacząłem mocniej drążyć temat zniecierpliwiona Pani powiedziała, że może wydać, ale kosztuje to 50zł. Kiedy się oburzyłem, zadzwoniła do innej pani (jak się okazało w tym samym pomieszczeniu :)) i powiedziała że mogę otrzymać bezpłatnie, ale muszę się zgłosić na infolinię. Tam wyślą na mój adres do korespondencji. Na infolinii konsultant poinformował mnie, że koszt to 20zł i że nie mogę tego załatwi przez infolinie tylko w oddziale. O co chodzi? Przy próbie uzyskania potwierdzenia zamknięcia konta przedstawicielka Credit Agricole najpierw przedstawiła 3 różne informacje (zmieniając zdanie co chwilę), a potem zbywając na infolinię. Po czym konsultant infolinii przedstawił 4 wersje. To jakaś masakra. Nie wiem czy to polityka Credit Agricole, czy brak wiedzy ich pracowników. Rzecz miała miejsce kilka dni temu w ich Gliwickim oddziale na Zwycięstwa 49. Byłem ich klientem przez wiele lat. A zrezygnowałem z konta, głównie dla tego, że co roku podnosili opłaty za prowadzenie konta. Krótko mówiąc odradzam bank Credit Agricole. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strona banku zupełnie nie czytelna, nie da się normalnie zrobić przelewu, nawet płatność na payu z allegro sprawia wielkie problemy ponieważ z nie wiadomych przyczyn wyskakuje błąd. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce.Brak profesjonalizmu, ignorancja. Standardy obsługi na najniższym poziomie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Cztery lata temu dowiedli o swojej niekompetencji i braku jakiejkolwiek wiedzy. Teraz nie pasuje im mój nowy dowód (oczywiście zmieniony z powodu zmiany meldunku), na koniec nie pasuje im mój nowy adres (oczywiście inny niż w ich bazie danych). Na koniec stwierdzono że nie mam zdolności kredytowej. Dlatego odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto zakładane jeszcze w LukasBank. Problemów z bankiem nie mam, ale koszty za prowadzenie konta rosną, pomimo nie małych wpływów. Widać ze nadchodzi czas na zmianę banku. Konkurencja ich przegania na całej linii skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy to bardzo dobra ocena za informacje o zamknięciu konta chcesz to płac 50 zł niema chyba już gorszego banku gdzie są polskie banki sprzedane zostały same zagraniczne a potem płacz jak z frankami skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja niestety mam złe doświadczenia z tym bankiem, pierwsza sytuacja, którą bardzo źle wspominam miała miejsce kiedy poszłam z mężem tylko zapytać jaka byłaby rata kredytu w tym banku. Szanowna Pani poinformowała mnie, że aby podać mi kwotę musi wprowadzić do systemu wniosek kredytowy. Jak nas poinformowano musieliśmy się na to zgodzić. Pani wprowadziła, wyliczyła i podała nam ratę, która w porównaniu z innymi bankami była bardzo wysoka, więc podziękowaliśmy. Szanowna Pani jednak nie skasowała tego wniosku co skutkowało tym, że w innym banku nie dostaliśmy już kredytu, bo zablokowała nam tym zdolność kredytową, a kwota nie była niska. Poinformowała nas o tym Pani z innego banku, w którym zdecydowaliśmy się wziąć kredyt. Niestety Credit Agricole był już zamknięty. Musiałam pofatygować się tam następnego dopiero dnia co spowodowało to, że przepadła mi bardzo ważna dla mnie, atrakcyjna oferta zakupu pewnej rzeczy. Jak się okazało Pani w Credit Agricole nie skasowała wniosku jak już wcześniej wspomniałam. Nie potrafiła mi także odpowiedzieć na pytanie dlaczego. Moim zdaniem chciała zaklepać sobie klienta, gdybyśmy jednak wrócili. Kredyt byłby na jej konto i miała doliczone do swojego planu sprzedażowego. Zrobiła tak mimo, że podziękowaliśmy mówić, że zbyt wysoka rata. Kolejna sytuacja miała miejsce przed chwilą. Wzięłam sprzęt w Media Markt na raty, które są w Credit Agricole. Koszt karty miał wynieść zł na rok. Teraz okazało się, że bank zerwał umowę z Media i zaczął mi naliczać koszt prowadzenia konta, ponieważ karta kredytowa przekształciła się w rachunek w karcie kredytowej czy coś takiego. 7 zł miesięcznie co daje koszt już nie 40 zł, ale 84 zł. Tak się naciąga klientów. Nie moja wina, ze zerwali umowę, ja podpisywałam i godziłam się na inny koszt. Dwa razy miałam do czynienia z tym bankiem i oba razy nie są pozytywne. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam mam pytanie do Państwa jestem klientką Credit Agricole od tamtego roku mam tam konto i dwa kredyty które spłacam regularnie miałam też kredyt ratalny który spłaciłam 29,12,2014 (został zamknięty całkowicie) Dnia 13,01,2015 staram o gotówkę wysoka w tym samym banku i czekam na decyzje już tydzień za każdym razem jak dzwonie na infolinie to słyszę inne informacje na ten temat a jak by było tego mało to pewna Pani z centrali trzymała mnie na lini 17 minut gdzie i tak nic się nie dowiedziałam wiec proszę czy Państwo też czekał na decyzje kredytu gotówkowego tydzień czasu i nadal czeka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na Credit Agricole potwierdzenie spłaty kredytu 50 zł . Nie spotkałem się z tym w innych bankach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam klientką tego Banku od 11 lat , zawsze wszystko spłacałam na czas , jestem tzw dobrym uczciwym człowiekiem i kiedy chciałam dostać kredyt na mieszkanie to bank który mnie zna od 11 lat i wie że jestem słownym człowiekiem i uczciwym i pracowitym to NIE DAŁ MI KREDYTU a dał mi inny Bank z Polskim Kapitałem Getin . Jest mi przykro , że firma w którą wierzyłam tak mnie potraktowała i tydzień temu zamknęłam konto - myślę że powinnam dostać ten kredyt skoro inne banki chciały mi dać . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w banku mam od wielu lat.Korzystam z karty płatniczej oraz kredytowej.Sama robię przelewy ,zakładam lokaty,spłacam kartę kredytową .Spóźniłam się 1 dzień ze spłatą karty kredytowej i były naliczone odsetki , kogo mam winić bank?. Polecam bank . Panie miłe kompetentne oddział ul.Krzywoustego /Kupiec/ Szczecin. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowali mi konto mimo że wpisywałem poprawne dane. Dzwoniłem pod ich infolinię to powiedzieli mi że odblokować się nie da bo trzeba znać jakiś telekod. Tego telekodu nie dostałem przy umowie i nawet jeśli po peselu chcieli by mi go przypomnieć to takiej możliwości neima. Trzeba więc się udać osobiscie do banku aby to zrobili. :/ skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
ja pytałam o kredyt gotówkowy zaproponowano mi 12000 taka była oferta pani uprzejmie wpisała wszystko poprosiła o zaświadczenie o zarobkach przyniosłam za 20 minut a jestem w 7 miesiącu ciązy znów musiałam wrócić do pracy bo personalna nie napisała na zaświadczeniu ze jest personalna ok zalatwilam.pani wymusiła na mnie założenie konta bo to taniej i wogóle kredyt tam wpłynie beda inaczej patrzyli, założyłam po czy okazało sie ze juz kredytu nie dostane .ide wiec odstapic od umowy założenia konta i do dyrektor banku o naciaganie niezetelna prace wprowadzanie klienta w błada i nie dotrzymanie warunkow umowy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
trzymam w tym banku pieniądze już ladnych pare lat. Prowadzenie konta jest naprawdę minimalne. Duzym plusem od niedawna jest usluga sms gdzie wszystkie transakcje jestem poinformowany w telefonie. Niestety sporym minusem jest oprocentowanie. Mimo ze pieniazki sa tam, to niestety nie rosna :( Jeszcze jeden szczegol: Kiedys klientom podawano kawe, lub herbate w poczekalni (szczegol do którego LUKAS mnie przyzwyczail) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, kilka razy składałem reklamację na działanie e-konta brak odpowiedzi z banku kompletne lekceważenie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku panuje straszny nieporządek. Mimo mojego przepisowego odstąpienia od umowy, bank monituje o spłatę kredytu bo "oni nie mają takiego dokumentu jak rezygnacja". Co najśmieszniejsze, ja nie otrzymałam w ogóle towaru, sklep nie otrzymał pieniędzy, a CA chce te pieniądze ściągać. Dzwoniąc do centrali rozmawia się co rusz z kim innym i każdy mówi co innego, w tym co drugi zapewnia, że już sprawa jest rozwiązana. Dbałość o klienta poniżej wszelkich wymogów, karygodny brak zainteresowania. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Konsumenta i kieruję do Komisji Nadzoru Finansowego oraz Arbitra Bankowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank po przejściu z Lukasa kpina z ludzi opłaty za pobranie w innym bankomacie (za50zł -10zł)wstyd Przesłanie euro zza granicy na konto trwa wieki, ale za upomnienie natychmiast.Prowizje nie ma o czym mówić.Brać szybko klient zaczekaj.Będę musiał zmienić bank i tak nie robi na (nich)żadnego wrażenia.Odradzam Propozycji w mojej sytuacji 0 klient od 10lat Basta !!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!! WYPLACANIE Z BANKOMATOW TO JAKAS KATASTROFA BIORE Z KONTA 20ZL A MI TU BRAKUJE 40ZL NA POCZATKU BYLO WSZYSTKO OK ALE TERAZ WIEM ZE OSZUKUJA JAK TYLKO MOGA. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam przed kontaktem z tym Bankiem, a zwłaszcza coś co nazywają "promocjami". W konsekwencji okazuje się bowiem,że w ramach tych "promocji" koszty korzystania np. z karty kredytowej stają się wyższe! Nie mają chyba własnej sieci bankomatów, a twierdza że jest inaczej. Szybko zrezygnowałem z ich usług a zaświadczenie o spłacie zobowiązań kosztuje "tylko" 50 zł. Dodam że jak inne małe banki - nie informują o wszystkich aspektach i konsekwencjach swych usług. skomentuj opinię »
Dodaj opinię