Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety muszę stwierdzić, że więcej nie chcę mieć z tą instytucją nic wspólnego. Zakupiłam w RTV AGD na raty sprzęt. Koszta spłaciłam w ciągu 5 miesięcy, raty spłacane zawsze przed terminem. Zgodnie z podpisaną umową spłata w ciągu 6 miesięcy nie wiąże się w umowie z dodatkowymi opłatami poza zakupionym sprzętem. Mimo to nie mogę uzyskać potwierdzenia, że sprawa jest zamknięta. Na infolinii pani kazała mi dzwonić za min. tydzień, a pracownica banku (filia w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 180 ) spożywając jednocześnie posiłek ...powiedziała, że nie udzieli mi żadnej informacji, nie zajrzała nawet do systemu, w którym przecież doskonale widać warunki umowy oraz daty spłat rat, baaaa! nawet nie poprosiła o mój dowód osobisty. Kultura osobista pracowników wymaga zdecydowanej poprawy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko jest ok. Nigdy nie mialam zadnych problemow. Ani w placowkach w Elblagu. Ani za posrednictwem internetu. Wszystko jasne i czytelne, intuicyjna strona. Obsluga klienta w placowkach, mila i profesjonalna. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem CA jeszcze gdy istniał pod nazwą Lukas Bank. Ale dwa ostanie miesiące okazały się dla mnie szokiem, nagle pojawiły mi się dodatkowe opłaty związane z kontem. Opłata za korzystanie z tokena była raz w roku - teraz 5 zł, sprawdzenie stanu konta w bankomacie 5 zł. Za korzystanie karty VE też wprowadzili opłatę. Ale stały klient w tym banku regularnie spłacający zobowiązania kredytowe też jest zlewany. DNO totalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie miałam wątpliwą przyjemność nie skorzystania z usług tego banku. Chciałam wziąć mały kredyt na zakup materiałów budowlanych. Niestety jedyny punkt kredytowy w markecie to Credit Agricole. Pani przy stanowisku kredytowym przeprowadziła wywiad i po spisaniu wszystkich danych oświadczyła, że na decyzję kredytową będę czekać 48h. Dziwne? Trochę tak, zważywszy, że wartość kredytowana była dziesięciokrotnie niższa od miesięcznych zarobków. Dodatkowo mam pozytywną opinię kredytową (wszystkie kredyty spłacam przed terminem). Ale ok. Przepisy przepisami. Po 24 h przedstawiciel banku skontaktował się ze mną by potwierdzić część danych, po czym okazało się, że rzekomo ubiegam się o kartę kredytową a nie o kredyt. Tak zostało to zapisane przez osobę z punktu kredytowego. By zmienić ten zapis, należy usunąć cały wniosek i udać się do punktu kredytowego by złożyć kolejny. Cierpliwość u mnie duża jest, więc udałam się do punktu kredytowego by po kolejnym wywiadzie dowiedzieć się, że muszę czekać kolejne 48h. Dzisiaj upłynął właśnie termin oczekiwania i co? Otóż okazuje się, że niezbędne będzie przedłożenie zaświadczenia z zakładu pracy podpisane przez główną księgową i jeszcze kogoś. I kolejne 48 h. A ja się pytam, gdzie wymieniane przez banki informacje o kredytobiorcach? Gdzie zwykły rozsądek? Dramat. Jedyne co wiem to to, że nigdy nie skorzystam z usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Tragedia jeśli chodzi o funkcjonowanie placówek. Bez przerwy kolejki! Wpłatomaty miały ułatwić klientom czas, a są wiecznie popsute w większości placówkach w Łodzi. Zwłaszcza na jakieś dłuższe weekendy lub choćby na sobotę, niedzielę. Przy ul. Przybyszewskiego,Pl. Niepodległości... najgorsze dwie placówki! Obsługa tragedia,panie chodzące damy,nic nie wiedzą. Placówka na Przybyszewskiego zamykana o 18.00 łącznie ze strefą całodobową! Dopóki panie nie wyjdą nie chcą wpuścić klientów na tą strefę. Gdzie w gruncie rzeczy po godzinie jest otwarta strefa i nieczynne wpłatomaty o czym nawet przez godz. ciężko poinformować stojących ludzi przed bankiem,którzy się odbijają! ODRADZE WSZYSTKIM ZAŁOŹENIE KONTA W TYM BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem na raty produkt i obowiązkiem było wydanie mi karty której nie chciałem. Bank pomylił się i wysłał pod inny adres kartę i pin (wszystko zwykłym listem!!!). Ktoś sobie skorzystał i upłynnił ponad 600 zł. Bank winą obarczył ...mnie. Złożyłem reklamacje i pismo potwierdzające moją winę przyszło poleconym! Sprawa trafiła do Arbitra Bankowego. Jakby tego było mało bank straszy mnie windykacją. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jest totalny zart i kpina - glownie jesli chodzi o strone www ktora wieczorami prawie nigdy nie dziala. W nocy robisz przelewy - zapomnij. I tak od lat mam z nimi ten sam problem. Funcjonalnosc www tragedia, bledy na stronie i rozlacza panel, od lat stoi w miejscu niestabilnie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy raz spotkałam się żeby za zaświadczenie o spłaceniu kredytu bank żądał opłaty 50,00 zł.Miałam kredyty w innych bankach i dostawałam zaświadczenie bezpłatnie.Tak ten bank traktuje kredytobiorców. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam konto w tym \"banku\" mam prawie rok a moj chlopak pol.. z czego jemu az do dzis (10.10) nie przyszla wyplata za sierpien,mi za wrzesien mimo ze wszyscy wspolpracownicy otrzymali wczoraj, po rozmowie z bardzo niemila pania dowiedzielismy sie ze ze maja problem z naszym kontami. No myslalam ze ze mnie rozniesie.. do tego niby darmowe bankomaty mamy a tu co?? -5zl za sprawdzenie zwyklego salda. Stanowczo odradzam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
aleksandrow lodzki pracownice przyjmują bez kolejki znajomych, kaza innym czekac niemile panie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank jaki można sobie wyobrazić, nie szanują klienta, odpowiedzi udzielają w ostatnim możliwym dniu , poza tym podpisują umowy na kredyty ratalne z nieuczciwymi sprzedawcami-którzy później nie wydają towaru klientom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Okropny bank! Obsłudze trzeba po 2 razy przesyłać dokumenty w jednej sprawie bo na jednego maila odpisuje jeden nierozgarnięty pracownik a na kolejnego inny. Podpisujesz umowę a potem zaczyna się cyrk - aktywowac trzeba wszystko osobno: login(!) karte, telefon(!!) zmieniać śmiesznie niski limit na karcie. "Super bezpieczne zabezpieczenia" tylko utrudniają pracę - wklejanemu numerowi konta system obcina 2 pierwsze cyfry. Przeciez wirus moze Ci podmienic konto. Haslo moze miec tylko 10 znaków - chcesz dłuższe? Nie ma mowy. Krótsze jest na pewno bezpieczniejsze. Zapewne jeszcze jakieś kwiatki wyjdą w trakcie. Gdyby nie promocja dawno bym zrezygnowała. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nisko oceniam bank Credit Agricole. Miałem ostatnio taką przygodę przy zamykaniu konta w Credit Agricole. Najpierw pani w Gliwickim oddziale powiedziała, że nie ma możliwości wydania potwierdzenia zamknięcia konta. Kiedy wyraziłem zdziwienie i zacząłem mocniej drążyć temat zniecierpliwiona Pani powiedziała, że może wydać, ale kosztuje to 50zł. Kiedy się oburzyłem, zadzwoniła do innej pani (jak się okazało w tym samym pomieszczeniu :)) i powiedziała że mogę otrzymać bezpłatnie, ale muszę się zgłosić na infolinię. Tam wyślą na mój adres do korespondencji. Na infolinii konsultant poinformował mnie, że koszt to 20zł i że nie mogę tego załatwi przez infolinie tylko w oddziale. O co chodzi? Przy próbie uzyskania potwierdzenia zamknięcia konta przedstawicielka Credit Agricole najpierw przedstawiła 3 różne informacje (zmieniając zdanie co chwilę), a potem zbywając na infolinię. Po czym konsultant infolinii przedstawił 4 wersje. To jakaś masakra. Nie wiem czy to polityka Credit Agricole, czy brak wiedzy ich pracowników. Rzecz miała miejsce kilka dni temu w ich Gliwickim oddziale na Zwycięstwa 49. Byłem ich klientem przez wiele lat. A zrezygnowałem z konta, głównie dla tego, że co roku podnosili opłaty za prowadzenie konta. Krótko mówiąc odradzam bank Credit Agricole. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strona banku zupełnie nie czytelna, nie da się normalnie zrobić przelewu, nawet płatność na payu z allegro sprawia wielkie problemy ponieważ z nie wiadomych przyczyn wyskakuje błąd. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce.Brak profesjonalizmu, ignorancja. Standardy obsługi na najniższym poziomie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Cztery lata temu dowiedli o swojej niekompetencji i braku jakiejkolwiek wiedzy. Teraz nie pasuje im mój nowy dowód (oczywiście zmieniony z powodu zmiany meldunku), na koniec nie pasuje im mój nowy adres (oczywiście inny niż w ich bazie danych). Na koniec stwierdzono że nie mam zdolności kredytowej. Dlatego odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto zakładane jeszcze w LukasBank. Problemów z bankiem nie mam, ale koszty za prowadzenie konta rosną, pomimo nie małych wpływów. Widać ze nadchodzi czas na zmianę banku. Konkurencja ich przegania na całej linii skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy to bardzo dobra ocena za informacje o zamknięciu konta chcesz to płac 50 zł niema chyba już gorszego banku gdzie są polskie banki sprzedane zostały same zagraniczne a potem płacz jak z frankami skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja niestety mam złe doświadczenia z tym bankiem, pierwsza sytuacja, którą bardzo źle wspominam miała miejsce kiedy poszłam z mężem tylko zapytać jaka byłaby rata kredytu w tym banku. Szanowna Pani poinformowała mnie, że aby podać mi kwotę musi wprowadzić do systemu wniosek kredytowy. Jak nas poinformowano musieliśmy się na to zgodzić. Pani wprowadziła, wyliczyła i podała nam ratę, która w porównaniu z innymi bankami była bardzo wysoka, więc podziękowaliśmy. Szanowna Pani jednak nie skasowała tego wniosku co skutkowało tym, że w innym banku nie dostaliśmy już kredytu, bo zablokowała nam tym zdolność kredytową, a kwota nie była niska. Poinformowała nas o tym Pani z innego banku, w którym zdecydowaliśmy się wziąć kredyt. Niestety Credit Agricole był już zamknięty. Musiałam pofatygować się tam następnego dopiero dnia co spowodowało to, że przepadła mi bardzo ważna dla mnie, atrakcyjna oferta zakupu pewnej rzeczy. Jak się okazało Pani w Credit Agricole nie skasowała wniosku jak już wcześniej wspomniałam. Nie potrafiła mi także odpowiedzieć na pytanie dlaczego. Moim zdaniem chciała zaklepać sobie klienta, gdybyśmy jednak wrócili. Kredyt byłby na jej konto i miała doliczone do swojego planu sprzedażowego. Zrobiła tak mimo, że podziękowaliśmy mówić, że zbyt wysoka rata. Kolejna sytuacja miała miejsce przed chwilą. Wzięłam sprzęt w Media Markt na raty, które są w Credit Agricole. Koszt karty miał wynieść zł na rok. Teraz okazało się, że bank zerwał umowę z Media i zaczął mi naliczać koszt prowadzenia konta, ponieważ karta kredytowa przekształciła się w rachunek w karcie kredytowej czy coś takiego. 7 zł miesięcznie co daje koszt już nie 40 zł, ale 84 zł. Tak się naciąga klientów. Nie moja wina, ze zerwali umowę, ja podpisywałam i godziłam się na inny koszt. Dwa razy miałam do czynienia z tym bankiem i oba razy nie są pozytywne. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam mam pytanie do Państwa jestem klientką Credit Agricole od tamtego roku mam tam konto i dwa kredyty które spłacam regularnie miałam też kredyt ratalny który spłaciłam 29,12,2014 (został zamknięty całkowicie) Dnia 13,01,2015 staram o gotówkę wysoka w tym samym banku i czekam na decyzje już tydzień za każdym razem jak dzwonie na infolinie to słyszę inne informacje na ten temat a jak by było tego mało to pewna Pani z centrali trzymała mnie na lini 17 minut gdzie i tak nic się nie dowiedziałam wiec proszę czy Państwo też czekał na decyzje kredytu gotówkowego tydzień czasu i nadal czeka skomentuj opinię »
Dodaj opinię