Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzwonią,oferują kredyt ,że można wziąć,że centrala się zgodziła,umawiają w placówce na konkretną godzinę ,bierzesz stosowne dokumenty o które proszą jedziesz i......odmowa udzielenia kredytu,kredytu który sami zaproponowali no to ja nie rozumiem o co chodzi?tymbardziej,że kilka razy pytam się,czy na pewno odpowiedz ,,tak na pewno tylko podpisać umowę,wszystko przygotowane tylko uzgodnić warunki i kwotę,, ODRADZAM TEN BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłąm drobny kredyt w tym banku po jef=go spłąceniu w dniu 12-01-2017 r, poprosiłąm Bank o potwierdzenie ze kredyt został spłącony Otrzymałam info ze mam się zwrócić z prośbą o żaswiadczenie za nie zapłacić wówczas otrzymam stosowną informację. Ludzie czy to nier jest chore. Takiego banku nie p[olevam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś parodia. Przez tydzień się nie mogłem dodzwonić, raz informacja, że wszyscy są zajęci i muzyczka przez pół godziny, dłużej nie dałem rady!!! Obsługa wcześniejszej spłaty rat, to też żart. W większości banków dzwoniłem po informację, jaką kwotę muszę zapłacić w danym momencie, by spłacić całość. Kwoty były mi podawane. Tutaj dowiedziałem się (w oddziale, bo dodzwonić się nie mogłem), że muszę spłacić tyle ile wyjdzie ze wszystkich rat, a oni mi później obliczą ile mi zwrócić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowość interntowa to totalna porażka, obłsuga i oferta również. Pobierają mi opłatę za token, który oddałam pare lat temu - na moje żądanie zwrócenia źle naliczonej opłaty, usłyszałam, że muszę zapłacić 95 zł, bo token jest nadal aktywny u nich w systemie. Żeby zwiększyć limity na karcie musiałam iść do banku, teraz się okazało, że mój limit jest jeszcze niższy. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy na koncie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to katastrofa. Przez większość czasu trwają "pracę modernizacyjne", czyli nie masz dostępu do środków na koncie. Bankomatom należącym do CA, non stop przytrafiają się długotrwałe awarie, tak samo kartom płatniczym, za co oczywiście słyszy się jedynie "przepraszam ale nic nie możemy z tym zrobić gdyż trwają prace modernizacyjne"! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa miesiące temu skuszono mnie ofertą założenia konta osobistego w zamian za obniżenie raty kredytu o 15% (w moim przypadku ok. 35 zł/m-c). Do tej pory ani złotówki, infolinia TRAGEDIA. Stały scenariusz: po ok 15-20 min. wiszenia na słuchawce zgłasza się konsultant, wysłuchuje cierpliwie, mówi "to ja pana przełączę do działu kredytów, kont osobistych ... w zależności od tego czym konsultant się nie zajmuje. Po czym w słuchawce słychać muzyczkę, a następnie uprzejmy głos lektora... PRZEPRASZAMY ROZMOWA NIE MOŻE BYĆ KONTYNUOWANA i to jest koniec rozmowy. Podobna zabawa w placówce "a nie to im trzeba przypomnieć zaraz napiszę do centrali ble, ble, ble. Podsumowując najgorszy parabank z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ca to najgorszy bank w polsce-zalatwienie prostej sprawy (likwidacja lokaty)trwa miesiac-zawsze ktos jest na urlopie lub cos zostalo nie dopatrzone-kompetencje pracownikow to temat na ksiazke-i tu pozdrawiam pana Jakuba-zenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj CA rozłożył mnie na łopatki, nie mogę spłacić całości kredytu, bo mam zaległość wysokości 1zł.... Chce im wpłacić 1300zł, a oni mi nie pozwalają przez 1zł... Obsługa na infolinii tragiczna... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam obsługa fatalna i arogancka!Łódź ul Ciołkowskiego ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jako klient po dziesięciu latach użytkowania konta dostałem propozycję kredytu prawie dwa razy droższego jak w innym banku.PORAŻKA szukać nowego banku i kropka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety muszę stwierdzić, że więcej nie chcę mieć z tą instytucją nic wspólnego. Zakupiłam w RTV AGD na raty sprzęt. Koszta spłaciłam w ciągu 5 miesięcy, raty spłacane zawsze przed terminem. Zgodnie z podpisaną umową spłata w ciągu 6 miesięcy nie wiąże się w umowie z dodatkowymi opłatami poza zakupionym sprzętem. Mimo to nie mogę uzyskać potwierdzenia, że sprawa jest zamknięta. Na infolinii pani kazała mi dzwonić za min. tydzień, a pracownica banku (filia w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 180 ) spożywając jednocześnie posiłek ...powiedziała, że nie udzieli mi żadnej informacji, nie zajrzała nawet do systemu, w którym przecież doskonale widać warunki umowy oraz daty spłat rat, baaaa! nawet nie poprosiła o mój dowód osobisty. Kultura osobista pracowników wymaga zdecydowanej poprawy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko jest ok. Nigdy nie mialam zadnych problemow. Ani w placowkach w Elblagu. Ani za posrednictwem internetu. Wszystko jasne i czytelne, intuicyjna strona. Obsluga klienta w placowkach, mila i profesjonalna. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem CA jeszcze gdy istniał pod nazwą Lukas Bank. Ale dwa ostanie miesiące okazały się dla mnie szokiem, nagle pojawiły mi się dodatkowe opłaty związane z kontem. Opłata za korzystanie z tokena była raz w roku - teraz 5 zł, sprawdzenie stanu konta w bankomacie 5 zł. Za korzystanie karty VE też wprowadzili opłatę. Ale stały klient w tym banku regularnie spłacający zobowiązania kredytowe też jest zlewany. DNO totalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie miałam wątpliwą przyjemność nie skorzystania z usług tego banku. Chciałam wziąć mały kredyt na zakup materiałów budowlanych. Niestety jedyny punkt kredytowy w markecie to Credit Agricole. Pani przy stanowisku kredytowym przeprowadziła wywiad i po spisaniu wszystkich danych oświadczyła, że na decyzję kredytową będę czekać 48h. Dziwne? Trochę tak, zważywszy, że wartość kredytowana była dziesięciokrotnie niższa od miesięcznych zarobków. Dodatkowo mam pozytywną opinię kredytową (wszystkie kredyty spłacam przed terminem). Ale ok. Przepisy przepisami. Po 24 h przedstawiciel banku skontaktował się ze mną by potwierdzić część danych, po czym okazało się, że rzekomo ubiegam się o kartę kredytową a nie o kredyt. Tak zostało to zapisane przez osobę z punktu kredytowego. By zmienić ten zapis, należy usunąć cały wniosek i udać się do punktu kredytowego by złożyć kolejny. Cierpliwość u mnie duża jest, więc udałam się do punktu kredytowego by po kolejnym wywiadzie dowiedzieć się, że muszę czekać kolejne 48h. Dzisiaj upłynął właśnie termin oczekiwania i co? Otóż okazuje się, że niezbędne będzie przedłożenie zaświadczenia z zakładu pracy podpisane przez główną księgową i jeszcze kogoś. I kolejne 48 h. A ja się pytam, gdzie wymieniane przez banki informacje o kredytobiorcach? Gdzie zwykły rozsądek? Dramat. Jedyne co wiem to to, że nigdy nie skorzystam z usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Tragedia jeśli chodzi o funkcjonowanie placówek. Bez przerwy kolejki! Wpłatomaty miały ułatwić klientom czas, a są wiecznie popsute w większości placówkach w Łodzi. Zwłaszcza na jakieś dłuższe weekendy lub choćby na sobotę, niedzielę. Przy ul. Przybyszewskiego,Pl. Niepodległości... najgorsze dwie placówki! Obsługa tragedia,panie chodzące damy,nic nie wiedzą. Placówka na Przybyszewskiego zamykana o 18.00 łącznie ze strefą całodobową! Dopóki panie nie wyjdą nie chcą wpuścić klientów na tą strefę. Gdzie w gruncie rzeczy po godzinie jest otwarta strefa i nieczynne wpłatomaty o czym nawet przez godz. ciężko poinformować stojących ludzi przed bankiem,którzy się odbijają! ODRADZE WSZYSTKIM ZAŁOŹENIE KONTA W TYM BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem na raty produkt i obowiązkiem było wydanie mi karty której nie chciałem. Bank pomylił się i wysłał pod inny adres kartę i pin (wszystko zwykłym listem!!!). Ktoś sobie skorzystał i upłynnił ponad 600 zł. Bank winą obarczył ...mnie. Złożyłem reklamacje i pismo potwierdzające moją winę przyszło poleconym! Sprawa trafiła do Arbitra Bankowego. Jakby tego było mało bank straszy mnie windykacją. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jest totalny zart i kpina - glownie jesli chodzi o strone www ktora wieczorami prawie nigdy nie dziala. W nocy robisz przelewy - zapomnij. I tak od lat mam z nimi ten sam problem. Funcjonalnosc www tragedia, bledy na stronie i rozlacza panel, od lat stoi w miejscu niestabilnie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy raz spotkałam się żeby za zaświadczenie o spłaceniu kredytu bank żądał opłaty 50,00 zł.Miałam kredyty w innych bankach i dostawałam zaświadczenie bezpłatnie.Tak ten bank traktuje kredytobiorców. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam konto w tym \"banku\" mam prawie rok a moj chlopak pol.. z czego jemu az do dzis (10.10) nie przyszla wyplata za sierpien,mi za wrzesien mimo ze wszyscy wspolpracownicy otrzymali wczoraj, po rozmowie z bardzo niemila pania dowiedzielismy sie ze ze maja problem z naszym kontami. No myslalam ze ze mnie rozniesie.. do tego niby darmowe bankomaty mamy a tu co?? -5zl za sprawdzenie zwyklego salda. Stanowczo odradzam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię