Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Unikajcie jak ognia,z reklamą dzwonią co chwila,a kiedy jest problem\"opiekun\"(chyba samego diabła) nie odbiera telefonu.Odradziłbym śmiertelnemu wrogowi,unikajcie jak ognia i ostrzeżcie znajomych gdyby ktoś pomyślał o zbliżeniu się do placówki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam umowę o kartę kredytową Carrefour VISA zawartą 2013-08-27 w m.Olkusz.Z uwagi na pojawiające się obciążenia -odsetki bieżące,nie wiadomo dlaczego ?chciałem w dniu 2017-11-30 wypowiedzieć umowę,niestety próby w obsłudze finansowej Carrefour Olkusz okazały się nie skuteczne,bowiem system nie przyjmował danych,również telefonicznie na mój koszt także.Przed paru laty zgłosiłem się do Banku z wpłatą na lokatę,zaproponowano mi jakiś rachunek,po 7 m-cach przy wypłacie środków otrzymałem mniejszą kwotę niż wpłaciłem.Wysłałem skargę do C-li tj.do Wrocławia,i co? do dzisiaj nie odpowiedzieli.Zlikwidowałem r-k główny,jednak przy wypłacie środków naliczano kilkakrotną prowizję!Teraz czekają mnie jeszcze przejścia z rozwiązaniem umowy o k.Carrefour? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Coś niesamowitego. Ten bank jest tak słaby, że trudno zrozumieć jego istnienie przy tak dużej konkurencji. Niewiele brakowało, a zostałabym jego klientem; na szczęście w porę zorientowałam się, z jakim dziadostwem mam do czynienia. Procedury rodem ze średniowiecza, obsługa klienta pozostawiająca bardzo wiele do życzenia. Omijajcie szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZNADZIEJNY BANK A UBEZPIECZENIA JESZCZE GORSZE. NIE UBEZPIECZAJCIE TAM KREDYTÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni potencjalni (i nie tylko) klienci banku #creditagricole Polecam szczególna czujność w podejmowaniu decyzji związania się z bankiem #creditagricole. Jestem nowym klientem banku #creditagricole W ostatnim tygodniu zostałem zgłoszony, przez bank #creditagricole, na listę dłużników #bik. Powód - brak wpłaty, w terminie, pierwszej raty kredytu. #absurd tej sytuacji polega na tym, ze nie wpłaciłem jednej ? a TRZY raty jednocześnie -tydzień przed terminem. Przedstawiciel banku #creditagricole, w trakcie telefonicznej rozmowy reklamacyjne: 1. wskazał mi miejsce w umowie, które informuje mnie jak powinna zostać dokonana wpłata ? ?informacja ta znajduje się na trzeciej stronie umowy? 2. poinformował mnie o standardowych procedurach, które wykonuje dział windykacji, w przypadku niespłacania rat kredytu (pierwszy kontakt: sms przypominający o konieczności dokonania spłaty raty, drugi kontakt: telefoniczna informacja z działu windykacji) Pomijając fakt, ze obie te instrukcje nie dotyczą mnie i mojej sytuacji, jeszcze bardziej zaskakujące i #nieprofesjonalnie są następujące fakty: 1. umowa, która posiadam to dwie strony ? nie trzy (co również zaskoczyło pracownika banku), dodatkowo nie ma na niej ani jednego słowa na temat spłaty rat w sposób inny niż ten wykonany przez mnie. 2. nie otrzymałem żadnej informacji z działu windykacji banku #creditagricole Podsumowując ? zalecam szczególna ostrożność w wyborze banku #creditagricole, lub świadome założenie i wpisanie w ryzyko korzystanie z usług #bankcreditagricole ewentualnych nieprzyjemności i kłopotów. Pozostajac z olbrzymim niesmakiem ? czekam na reklamacyjna reakcje banku #creditagricole, który okazał się #banknieprofesjonalny, #banknieprzyjazny. Zaistniała sytuacja zmusza mnie do świadomego pisania nazwy banku- bank #creditagricole ? mała literą. Czuje się w obowiązku przestrzec przed jakością, procedurami i standardami #bankcreditagricole. Życzę braku konieczności korzystanie z usług tak działających banków. Pozdrawiam nowy klient #bankcreditagricole ? nowy dłużnik z listy #bik #bankcreditagricole #creditagricole #bank #uwaga #problemy #dluznik #bik #listabik #biuroinformacjikredytowej #banknieprofesjonalny #banknieprzyjazny, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem niezadowolona z przejścia do tego banku. Obiecano 200 zł. za polecenie konta. Koleżanka poleciła mnie, kazano jej napisać sms, że mnie poleca, po czym zadzwoniono do mnie żebym potwierdziła ale wykonano jeden czy dwa sygnały a w banku nie było zasięgu.... więc jak odebrałam to był głuchy telefon ale według banku NIE ODEBRAŁAM. Pani w banku zareklamowała, że jednak jestem z polecenia i co? dostałam pisemko, " że nie spełniłam warunków, bo nie odebrałam telefonu....więc ani ja ani koleżanka nie otrzymałyśmy po 100 zł....." Dla mnie to olewanie klientów, których już się zdobyło.zaciągnąć kredyt ale dali mi tak wysokie oprocentowanie, że pobiegłam do innego lepszego banku. Omijajcie szerokim łukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Księgowanie to jakiś żart Maja paręnaście dni posuwu potem minus na koncie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ubiegłym roku kupowałam telewizor na raty, sklep proponował kredyt z Credit Agricole. Po spłacie 5 rat postanowiłam spłacić całość, obiecano,że bez problemów mogę to zrobić i dostanę zwrot ubezpieczenia. No i dopiero teraz zaczęła się gehenna urzędnicza, nieprofesjonalizm to drugie imię tego banku. Wysłali mi pieniądze pocztą na inny adres niż korespondencyjny (chociaż chciałam przelew na konto - niby się nie dało). Po kolejnych interwencjach numer mojego konta (oczywiście innego niż CA), pieniędzy dalej nie mam, bo bank ich nie ma???? Nie bierzcie tam kredytu, w ogóle omijajcie ich szerokim łukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku z calego serca, bylam klientka tego banku 2 lata kiedy odchodzilam i potrzebowalam zaswiadczenia ze zamknelam u nich konto i ze nie mam juz zadnych zobowiazan to dostalam odpowiedz ze zrobia mi to za dwa tygodnie i musze zaplacic 50 zl prosilam o mozliwosc przyspieszenia procesu to dostalam odpowiedz ze juz nie jestem klientka wiec tego nie zrobia i ze im juz nie zalezy na moim zadowoleniu albo niezadowoleniu.. Podsumowujac mam bardzo zle wspomnienia z tym bamkiem i nie dziwie sie ze ma takie slabe opinie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Księgowanie w credit agricole jest straszne . Zanim odciagna pieniądze to człowiek gubi się ile ma na koncie i później wychodzi na minusie. Najgorszy bank pod tym względem. Myślę o zmianie banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwonią,oferują kredyt ,że można wziąć,że centrala się zgodziła,umawiają w placówce na konkretną godzinę ,bierzesz stosowne dokumenty o które proszą jedziesz i......odmowa udzielenia kredytu,kredytu który sami zaproponowali no to ja nie rozumiem o co chodzi?tymbardziej,że kilka razy pytam się,czy na pewno odpowiedz ,,tak na pewno tylko podpisać umowę,wszystko przygotowane tylko uzgodnić warunki i kwotę,, ODRADZAM TEN BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłąm drobny kredyt w tym banku po jef=go spłąceniu w dniu 12-01-2017 r, poprosiłąm Bank o potwierdzenie ze kredyt został spłącony Otrzymałam info ze mam się zwrócić z prośbą o żaswiadczenie za nie zapłacić wówczas otrzymam stosowną informację. Ludzie czy to nier jest chore. Takiego banku nie p[olevam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś parodia. Przez tydzień się nie mogłem dodzwonić, raz informacja, że wszyscy są zajęci i muzyczka przez pół godziny, dłużej nie dałem rady!!! Obsługa wcześniejszej spłaty rat, to też żart. W większości banków dzwoniłem po informację, jaką kwotę muszę zapłacić w danym momencie, by spłacić całość. Kwoty były mi podawane. Tutaj dowiedziałem się (w oddziale, bo dodzwonić się nie mogłem), że muszę spłacić tyle ile wyjdzie ze wszystkich rat, a oni mi później obliczą ile mi zwrócić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowość interntowa to totalna porażka, obłsuga i oferta również. Pobierają mi opłatę za token, który oddałam pare lat temu - na moje żądanie zwrócenia źle naliczonej opłaty, usłyszałam, że muszę zapłacić 95 zł, bo token jest nadal aktywny u nich w systemie. Żeby zwiększyć limity na karcie musiałam iść do banku, teraz się okazało, że mój limit jest jeszcze niższy. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy na koncie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to katastrofa. Przez większość czasu trwają "pracę modernizacyjne", czyli nie masz dostępu do środków na koncie. Bankomatom należącym do CA, non stop przytrafiają się długotrwałe awarie, tak samo kartom płatniczym, za co oczywiście słyszy się jedynie "przepraszam ale nic nie możemy z tym zrobić gdyż trwają prace modernizacyjne"! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa miesiące temu skuszono mnie ofertą założenia konta osobistego w zamian za obniżenie raty kredytu o 15% (w moim przypadku ok. 35 zł/m-c). Do tej pory ani złotówki, infolinia TRAGEDIA. Stały scenariusz: po ok 15-20 min. wiszenia na słuchawce zgłasza się konsultant, wysłuchuje cierpliwie, mówi "to ja pana przełączę do działu kredytów, kont osobistych ... w zależności od tego czym konsultant się nie zajmuje. Po czym w słuchawce słychać muzyczkę, a następnie uprzejmy głos lektora... PRZEPRASZAMY ROZMOWA NIE MOŻE BYĆ KONTYNUOWANA i to jest koniec rozmowy. Podobna zabawa w placówce "a nie to im trzeba przypomnieć zaraz napiszę do centrali ble, ble, ble. Podsumowując najgorszy parabank z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ca to najgorszy bank w polsce-zalatwienie prostej sprawy (likwidacja lokaty)trwa miesiac-zawsze ktos jest na urlopie lub cos zostalo nie dopatrzone-kompetencje pracownikow to temat na ksiazke-i tu pozdrawiam pana Jakuba-zenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj CA rozłożył mnie na łopatki, nie mogę spłacić całości kredytu, bo mam zaległość wysokości 1zł.... Chce im wpłacić 1300zł, a oni mi nie pozwalają przez 1zł... Obsługa na infolinii tragiczna... skomentuj opinię »
Dodaj opinię