Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostrzegam nie przyjmuje się tam do pracy.To największe przekręty jakich widziałem.Ściągają składki ale ze ZUS nie przelewja.Dlatego nie można sie do prosić świadectwa pracy.Z wszystkimi byłymi pracownikami się sądzą.To drugi bank z [Moderacja] jak AMBER GOLD.Nie zdziwię się jak wpadnie tam ABW i po zamyka ten [Moderacja] . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Konto mam u nich odkąd istnieją, a nawet dłużej, bo wcześniej to był Lukas Bank. Wpływy na konto między 60 a 100 tysięcy miesięcznie, przy działalności gospodarczej. Wymyśliłem sobie kredyt. I nie da się. A dlaczego ??? Bo analityk tak wymyślił. A dlaczego ??? Analityk nie powie. Wszystkie bazy na czysto, brak zaległości. To od czego jest bank??? Bo jak będę miał uskładaną kupkę pieniędzy, to nie będę potrzebował kredytu. Nie rozumiem. Konkurencja była bardziej przychylna. Kredyt w innym banku, konta już też. Pa pa. Nawet mi ich nie żal. Ale za to chętnie proponują ubezpieczenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim miałem styczność. Bankowość elektroniczna na tragicznym poziomie. Infolinia jeszcze gorsza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Mam od 10 lat konto prywatne w tym nieszczesnym banku, ciezko jest mi go zmienic bo firmowe tez tam posiadam od 5 lat. i do rzeczy - po polnocy prawie nigdy nie uda sie zrobic przelwu, bank ma przerwe techniczna i tak prawie codziennie. KATASTROFA! - co chwile bledy interfesju, komunikaty typu "brak opisu" , "blad dzialania cystemu EMC." - interfejs z PRL nawet nie ma opcji wyszukiwania po numerze nadawcy czy po tytule czy po nazwie , nic, tylko data i kwota - DRAMAT. Mamy 21 wiek a bank zatrzymal sie 10 lat temu i stoi. - drogie smsy z powiadomieniem, czlowiek sie nie doliczy nawet ile sms tak naprawde przyszlo z kodem przelewu. - bardzo niestabilne polaczenie, zdrywa przechodzac przez zakladki, niezaleznie od lacza na jakim jestem ani komputera na jakim pracuje. - numer konta wklejony trzeba recznie wstukiwac 2 pierwsze cyfry - jakby sie nie dalo tego obejsc inaczej i zeby chociaz kursor ustawialo na poczatku numeru, a tu trzeba celowac. ODRADZAM TOTALNIE CREDIT AGRICOLE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Starogardzie Gdańskim.Po prostu porażka.Długie kolejki.Brak wpłatomatu.Bardzo wolna obsługa.Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem posiadaczem konta premium.. Kilka dni temu robiłem przelew walutowy na kwotę 300 koron norweskich..To jest jakieś 135 zł. Ten psełdo bank za tę operację pobrał mi z konta 120 zł prowizji za dokonanie przelewu!! Jak zobaczyłem w dalszą historię konta za co kasują, to aż złapałem się za głowę... Jak tylko wrócę do Polski, pierwsze co zrobię to zmienie bank.. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa tragiczna i nie doinformowana! Zajmują się wszystkim tylko nie klientem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Odbieram w tym banku emeryturę dla Taty. Ilekroć tam idę muszę zarezerwować na to min godzinę. Pracowników banku kilkoro a kasę obsługuje jedna.osoba Reszta personelu ma czas ale do klienta nie wychodzi . Rozumiem że część pracowników czeka na umówione osoby, ale co mam myśleć gdy w bpksach widzę kilku samotnych pracowników, jedną Panią zalatwiajaca klientów i 10 czekających klientów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niedawno założyłam w tym banku konto dla młodych. Miałam przyjemność rozmowy i spotkania Pani Dyrektor Katarzyny. Jestem pełna podziwu dla jej zaangażowania i profesjonalizmu. Przemiła , zawsze uśmiechnięta, pomocna w każdej sytuacji, doradzi, a w razie problemu zawsze znajdzie rozwiązanie. Jestem bardzo zadowolona i polecam każdemu spotkanie z tą osoba. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam! Przy próbie zamówienia nowej karty debetowej okazało się, że system generuje kartę z literówką w imieniu posiadacza. W umowie jak i na wszystkich wcześniejszych kartach imię i nazwisko były zapisane poprawnie. Niewiadomo skąd wzięła się literówka. Błędu nie można było wyprostować ani poprzez infolinię, ani poprzez serwis internetowy... Skończyło się na kilku podejściach do oddziałów banku (bo za każdym razem albo system nie działał albo pracownicy nie potrafili poradzić sobie z problemem). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikajcie jak ognia,z reklamą dzwonią co chwila,a kiedy jest problem\"opiekun\"(chyba samego diabła) nie odbiera telefonu.Odradziłbym śmiertelnemu wrogowi,unikajcie jak ognia i ostrzeżcie znajomych gdyby ktoś pomyślał o zbliżeniu się do placówki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam umowę o kartę kredytową Carrefour VISA zawartą 2013-08-27 w m.Olkusz.Z uwagi na pojawiające się obciążenia -odsetki bieżące,nie wiadomo dlaczego ?chciałem w dniu 2017-11-30 wypowiedzieć umowę,niestety próby w obsłudze finansowej Carrefour Olkusz okazały się nie skuteczne,bowiem system nie przyjmował danych,również telefonicznie na mój koszt także.Przed paru laty zgłosiłem się do Banku z wpłatą na lokatę,zaproponowano mi jakiś rachunek,po 7 m-cach przy wypłacie środków otrzymałem mniejszą kwotę niż wpłaciłem.Wysłałem skargę do C-li tj.do Wrocławia,i co? do dzisiaj nie odpowiedzieli.Zlikwidowałem r-k główny,jednak przy wypłacie środków naliczano kilkakrotną prowizję!Teraz czekają mnie jeszcze przejścia z rozwiązaniem umowy o k.Carrefour? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Coś niesamowitego. Ten bank jest tak słaby, że trudno zrozumieć jego istnienie przy tak dużej konkurencji. Niewiele brakowało, a zostałabym jego klientem; na szczęście w porę zorientowałam się, z jakim dziadostwem mam do czynienia. Procedury rodem ze średniowiecza, obsługa klienta pozostawiająca bardzo wiele do życzenia. Omijajcie szerokim łukiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZNADZIEJNY BANK A UBEZPIECZENIA JESZCZE GORSZE. NIE UBEZPIECZAJCIE TAM KREDYTÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni potencjalni (i nie tylko) klienci banku #creditagricole Polecam szczególna czujność w podejmowaniu decyzji związania się z bankiem #creditagricole. Jestem nowym klientem banku #creditagricole W ostatnim tygodniu zostałem zgłoszony, przez bank #creditagricole, na listę dłużników #bik. Powód - brak wpłaty, w terminie, pierwszej raty kredytu. #absurd tej sytuacji polega na tym, ze nie wpłaciłem jednej ? a TRZY raty jednocześnie -tydzień przed terminem. Przedstawiciel banku #creditagricole, w trakcie telefonicznej rozmowy reklamacyjne: 1. wskazał mi miejsce w umowie, które informuje mnie jak powinna zostać dokonana wpłata ? ?informacja ta znajduje się na trzeciej stronie umowy? 2. poinformował mnie o standardowych procedurach, które wykonuje dział windykacji, w przypadku niespłacania rat kredytu (pierwszy kontakt: sms przypominający o konieczności dokonania spłaty raty, drugi kontakt: telefoniczna informacja z działu windykacji) Pomijając fakt, ze obie te instrukcje nie dotyczą mnie i mojej sytuacji, jeszcze bardziej zaskakujące i #nieprofesjonalnie są następujące fakty: 1. umowa, która posiadam to dwie strony ? nie trzy (co również zaskoczyło pracownika banku), dodatkowo nie ma na niej ani jednego słowa na temat spłaty rat w sposób inny niż ten wykonany przez mnie. 2. nie otrzymałem żadnej informacji z działu windykacji banku #creditagricole Podsumowując ? zalecam szczególna ostrożność w wyborze banku #creditagricole, lub świadome założenie i wpisanie w ryzyko korzystanie z usług #bankcreditagricole ewentualnych nieprzyjemności i kłopotów. Pozostajac z olbrzymim niesmakiem ? czekam na reklamacyjna reakcje banku #creditagricole, który okazał się #banknieprofesjonalny, #banknieprzyjazny. Zaistniała sytuacja zmusza mnie do świadomego pisania nazwy banku- bank #creditagricole ? mała literą. Czuje się w obowiązku przestrzec przed jakością, procedurami i standardami #bankcreditagricole. Życzę braku konieczności korzystanie z usług tak działających banków. Pozdrawiam nowy klient #bankcreditagricole ? nowy dłużnik z listy #bik #bankcreditagricole #creditagricole #bank #uwaga #problemy #dluznik #bik #listabik #biuroinformacjikredytowej #banknieprofesjonalny #banknieprzyjazny, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem niezadowolona z przejścia do tego banku. Obiecano 200 zł. za polecenie konta. Koleżanka poleciła mnie, kazano jej napisać sms, że mnie poleca, po czym zadzwoniono do mnie żebym potwierdziła ale wykonano jeden czy dwa sygnały a w banku nie było zasięgu.... więc jak odebrałam to był głuchy telefon ale według banku NIE ODEBRAŁAM. Pani w banku zareklamowała, że jednak jestem z polecenia i co? dostałam pisemko, " że nie spełniłam warunków, bo nie odebrałam telefonu....więc ani ja ani koleżanka nie otrzymałyśmy po 100 zł....." Dla mnie to olewanie klientów, których już się zdobyło.zaciągnąć kredyt ale dali mi tak wysokie oprocentowanie, że pobiegłam do innego lepszego banku. Omijajcie szerokim łukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Księgowanie to jakiś żart Maja paręnaście dni posuwu potem minus na koncie skomentuj opinię »
Dodaj opinię