Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku!!! Złożyłem przez internet wniosek o zakup telefonu na raty (1039zł) przesłałem skany dokumentów i już dwa tygodnie cisza a na infolinię nie idzie się do dzwonic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo nie polecam tego banku. Kredyt splacony przed czasem. Potrzebowałam zaświadczenia, że kredyt został zamniekty. Poinformowano mnie, że muszę wpłacić 50 zł ( ! Inne banki nie pobierają za to opłat i zaswiadczenie wydają "od ręki") a na wydanie stosownego dokumentu mają 2 tygodnie. Na moje prośby o przyspieszenie sprawy pracownicy infolinii powtarzali to samo tj. Że zaświadczeniami zajmuje się firma zewnętrzna i nie mają na to wplywu. Nie polecę nawet najgorszemu wrogowi!!!! Omijać szerokim łukiem to coś zwane "bankiem". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to po prostu porażka pod każdym względem. Obsługa w banku i na infolinii nie potrafi nawet udzielić informacji o przelewie w gbp,co więcej [Moderacja] udzieliły (6 pracownikow) błędnej informacji ,czego efektem było przewalutowanie po tabeli gbp,które były wysłane na inny rachunek w gbp. Rozwiązanie reklamacji kosztowało mnie 3 dni urlopu,koszty braku spłaty raty w innym banku i mnóstwo nerw. Tak żenującej obsługi w i niewiedzy w zakresie podstawowej obsługi jaką jest przelew,to jeszcze nigdy w wcześniej sie nie spotkałam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Porażka, przyszedłem do oddziału w Klodzku - wpłatomat nie działa obsluga kasowa tylko jedno okienko kolejka ok. 10 osob, czas oczekiwania chyba z godzinę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka. Już od samego podpisywania umowy aż po zwykłe logowanie na stronie internetowej. zdecydowanie nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank sam w sobie jest Ok, ale olewactwo obsługi w siedzibie Stargard to porażka. Dziewczyny po szkoleniach lecz leniwe i udają że pracują. 3-4 na obsłudze a obsługuje jedną. Chyba czas na zmianę banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jeszcze jest bank? Mimo, iz nie jestem stałym klientem CA i korzystalem 2x tylko z uslug do zakupow ratalnych, to nie polece tego banku nawet wrogowi. Procesy - irytujace dla klienta (jesli nie mam w reku wszystkich danych z umowy, nie dowiem sie nawet czy mam zadłużenie w CA). Inne potrafią ułatwić procesy. Obsługa klienta? CO TO K... JEST? Call centre ze stodoły? Kazdy (z 1-2pozytywnymi wyjatkami na ok 10 rozmow) kontakt to chamstwo, cynizm, calkowita ignorancja oraz wynajdywanie byle powodu aby rozlaczyc sie/ skończyć rozmowe bo klient czegos akurat nie ma pod reka/ byle co aby pozbyc się klienta. OUTBOUNDY: Dzwonicie z "jakiegos numeru", czasami trzeb wrecz czekac na linii aby konsultant odebrał uto outbound. Super! A co dalej? "Jakas pani" obliguje mnie do zweryfikownia. W przeciwnym wypadku nie powie mi w jakim celu dzwoni. Jestescie normalni? Kto podaje dane wrazliwe losowej osobie przez telefon?! Metoda "na bankiera"? Credit Agricole = żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna gwiazdka za rozsyłanie spamu SMS z reklamą kredytu do byłych klientów bez możliwości zablokowania tego [Moderacja] z pozycji telefonu !!! Próbowałem zdziałać coś na infolinii ale muszę zmarnować swój prywatny czas i udać się do ich placówki bo weryfikacja danych była podobno nie poprawna.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widze ze ten bank bawi sie w promocje jakiegos brzydkiego, lysiejacego pana ktory udaje wokaliste.Bank to powazna instytucja w ktorej nie powinno byc miejsca na promowanie kogokolwiek. Czy to bank czy jarmark z celebrytami...Ja calkowicie stracilam zaufanie do tego miejsca, taki bank to kpina. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dziwią mnie same negatywy mam u nich konto od 8 lat, ale takich jak w.w problemów nie miałem Zalety - Wszystkie bankomaty free - Konto darmowe jak wpływają środki - Przez infolinię coś można załatwić lecz długi czas oczekiwania ( jak wszędzie) - przelewy darmowe Wady - Opłaty za kartę - Bardzo nisko na kontach oszczędnościowych dla obecnych klientów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam nie przyjmuje się tam do pracy.To największe przekręty jakich widziałem.Ściągają składki ale ze ZUS nie przelewja.Dlatego nie można sie do prosić świadectwa pracy.Z wszystkimi byłymi pracownikami się sądzą.To drugi bank z [Moderacja] jak AMBER GOLD.Nie zdziwię się jak wpadnie tam ABW i po zamyka ten [Moderacja] . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Konto mam u nich odkąd istnieją, a nawet dłużej, bo wcześniej to był Lukas Bank. Wpływy na konto między 60 a 100 tysięcy miesięcznie, przy działalności gospodarczej. Wymyśliłem sobie kredyt. I nie da się. A dlaczego ??? Bo analityk tak wymyślił. A dlaczego ??? Analityk nie powie. Wszystkie bazy na czysto, brak zaległości. To od czego jest bank??? Bo jak będę miał uskładaną kupkę pieniędzy, to nie będę potrzebował kredytu. Nie rozumiem. Konkurencja była bardziej przychylna. Kredyt w innym banku, konta już też. Pa pa. Nawet mi ich nie żal. Ale za to chętnie proponują ubezpieczenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim miałem styczność. Bankowość elektroniczna na tragicznym poziomie. Infolinia jeszcze gorsza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Mam od 10 lat konto prywatne w tym nieszczesnym banku, ciezko jest mi go zmienic bo firmowe tez tam posiadam od 5 lat. i do rzeczy - po polnocy prawie nigdy nie uda sie zrobic przelwu, bank ma przerwe techniczna i tak prawie codziennie. KATASTROFA! - co chwile bledy interfesju, komunikaty typu "brak opisu" , "blad dzialania cystemu EMC." - interfejs z PRL nawet nie ma opcji wyszukiwania po numerze nadawcy czy po tytule czy po nazwie , nic, tylko data i kwota - DRAMAT. Mamy 21 wiek a bank zatrzymal sie 10 lat temu i stoi. - drogie smsy z powiadomieniem, czlowiek sie nie doliczy nawet ile sms tak naprawde przyszlo z kodem przelewu. - bardzo niestabilne polaczenie, zdrywa przechodzac przez zakladki, niezaleznie od lacza na jakim jestem ani komputera na jakim pracuje. - numer konta wklejony trzeba recznie wstukiwac 2 pierwsze cyfry - jakby sie nie dalo tego obejsc inaczej i zeby chociaz kursor ustawialo na poczatku numeru, a tu trzeba celowac. ODRADZAM TOTALNIE CREDIT AGRICOLE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Starogardzie Gdańskim.Po prostu porażka.Długie kolejki.Brak wpłatomatu.Bardzo wolna obsługa.Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem posiadaczem konta premium.. Kilka dni temu robiłem przelew walutowy na kwotę 300 koron norweskich..To jest jakieś 135 zł. Ten psełdo bank za tę operację pobrał mi z konta 120 zł prowizji za dokonanie przelewu!! Jak zobaczyłem w dalszą historię konta za co kasują, to aż złapałem się za głowę... Jak tylko wrócę do Polski, pierwsze co zrobię to zmienie bank.. NIE POLECAM skomentuj opinię »
Dodaj opinię