Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Szkoda opisywać całą historię - niech ostrzeżeniem będzie to że od kilku miesięcy nie można korzystać z karty bo bank nie potrafi wysłać jej pod właściwy adres jak również i Pinu do niej. Wysyłają ją pod obcy adres więc nawet wyczyszczenie kasy z konta jest zupełnie realne. O reszcie problemów i całkowitym braku kompetencji pracowników zarówno na infolinii jak i placówce w Będzinie szkoda nawet pisać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank w Polsce Placówka. w lomzy jest niedozakceptowania mają gdzieś klientów Pani Marta jest bezduszna każąc czekac kobiecie chorej ciężko na raka godzinę na wypłatę ze swojego konta pieniędzy to jest poraszka wstyd zmieniamy bank bo to 0 będą. Mieli 4 klientów. miej powini zamknąć. to placówkę w Lomzy. Bo to poraszka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zdruzgotana dnia 6 o8 2018 wypłacałam w bankomacie przy ,,kuflandzie , w tczewie 1800 zł, z konta zostało pobrane ,ale maszyna nie wydała, urochomiłam wszystkie procedury , i do dziś 4 o9 2018 cisza zbywają mnie nic nie działaja mamy 21 w, zadnej odp,tylko nic nie możemy zrobic, czeba czekac ,ale ile można nie jest to kwota dwiescie zł, tylo duża ,, skim nie rozmawiam ,tomówią zeby zapomniec ,bo to biorą ochraniaze jtózy wkładają pieniadze , ale myśle ze sa kamery i mi wreszcie odadza do kogo się zwrócic bo mnie bank ciagle zywa poradzcie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To co się dzieje w banku w Iławie, to jest po prostu, jakiś żart, trzeba zarezerwować pół dnia, żeby opłacić tam rachunek, bądź pobrać pieniądze, obsługa się slimaczy niemiłosiernie, bo swoje i tak muszę odsiedziec, a siedzą z miną obłożone chorego żółwia! Nie polecam, odradzam, zabieram konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank credit agricole to porażka, brak doświadczenia w obsłudze klienta , panie na infolinii sprawiają wrażenie jakby pracowały tam za kare , Polecam wysłać pracowników na jakieś kursy dokształcające, Zamiast przyciągać klientów banku sprawiają wrażenie jakby chciały się ich pozbyć, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie najgorszy bank w jakim miałęm konto. Obsługa infolinii porażka. Z byle pierdołą trzeba iść do placówki banku. Mimo spełnienia wymagań bezpłatnego konta muszę co miesiąc prosić się o zwrot pobranych środków. Myślałęm że WBK to był syf, ale CA jest jeszcze gorsze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
po 5 dniach bez odzewu na wniosek i 3 dniach próby połączenia się z infolinią 30 minut czekania z melodyjką ... (20 krotnej próbie połączenia się z infolinią 5 dnia) żeby usłyszeć iż analitycy stwierdzili że zdjęcia dowodu są wykonane z kserokopii hehe(oryginał) na który dostałem 165tys leasingu. a chodziło tylko o 10 tys PORAŻKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przelew wyslalem we wtorek dotarl w piatek i to przez internet banking. porazka to nie nazywa sie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bankjaki może być. Dzwoniąc na infolinię za kazdym razem dostaję inną informację. [Moderacja] nie warto nic od nich brać kartę zamykają 3 miesiąc.WIELKA PORAŻKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank nie zasługuje nawet na pół gwiazdki, na szczęście już mogę już się z nim pożegnać, czeka się zawsze i to niezależnie od tego ci chcę się załatwić- minimum pół godziny, jeśli przejdziemy test oczekiwania Pani nas wysłucha i nawet się miło uśmiechnie, ale niezależnie od tego o co zapytamy powie że ona się na tym nie zna a osoby która by mogła nam pomóc akurat nie ma, wtedy dzwoni na infolinię- i zawsze uzyskuje odpowiedź- że się nie da, nie ma takiej możliwości, oferty są tak nieatrakcyjne, że aż cud że ten bank ma jeszcze klientów, żeby spłacać kredyt trzeba założyć osobne konto tylko po to żeby bank mógł pobierać opłatę za jego prowadzenie, żeby dostać kredyt trzeba najpierw do tego banku wpłacić udział własny, poza tym to bank decyduje o kwocie kredytu a jak jest za niska odrzuca wniosek, poza tym szereg ukrytych opłat, obsługa mówi co innego co innego jest w umowie, wszystko żeby jak najwięcej zarobić kosztem klientów CREDIT AGRICOLE omijajcie z daleka- szkoda zdrowia, kasy, NIE POLECAM TEGO BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku!!! Złożyłem przez internet wniosek o zakup telefonu na raty (1039zł) przesłałem skany dokumentów i już dwa tygodnie cisza a na infolinię nie idzie się do dzwonic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo nie polecam tego banku. Kredyt splacony przed czasem. Potrzebowałam zaświadczenia, że kredyt został zamniekty. Poinformowano mnie, że muszę wpłacić 50 zł ( ! Inne banki nie pobierają za to opłat i zaswiadczenie wydają "od ręki") a na wydanie stosownego dokumentu mają 2 tygodnie. Na moje prośby o przyspieszenie sprawy pracownicy infolinii powtarzali to samo tj. Że zaświadczeniami zajmuje się firma zewnętrzna i nie mają na to wplywu. Nie polecę nawet najgorszemu wrogowi!!!! Omijać szerokim łukiem to coś zwane "bankiem". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to po prostu porażka pod każdym względem. Obsługa w banku i na infolinii nie potrafi nawet udzielić informacji o przelewie w gbp,co więcej [Moderacja] udzieliły (6 pracownikow) błędnej informacji ,czego efektem było przewalutowanie po tabeli gbp,które były wysłane na inny rachunek w gbp. Rozwiązanie reklamacji kosztowało mnie 3 dni urlopu,koszty braku spłaty raty w innym banku i mnóstwo nerw. Tak żenującej obsługi w i niewiedzy w zakresie podstawowej obsługi jaką jest przelew,to jeszcze nigdy w wcześniej sie nie spotkałam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Porażka, przyszedłem do oddziału w Klodzku - wpłatomat nie działa obsluga kasowa tylko jedno okienko kolejka ok. 10 osob, czas oczekiwania chyba z godzinę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka. Już od samego podpisywania umowy aż po zwykłe logowanie na stronie internetowej. zdecydowanie nie polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię