Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Super bank jestem jego klientką od ponad 15 lat..Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank nie ma zasad... Zajmują alimenty z funduszu na zajęcie komornicze i wysyłają pieniądze dzieci!!! WcZoraj zajęli 300+ mojego syna! Muszę iść do sądu. Nikt niema takich problemów z innymi bankami. Ten bank działa na szkodę klienta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Co wy za bzdury wypisujecie..? Ja też mam konto w tym banku i nie mam takich problemów A Pani która jest moim "opiekunem bankowym" wręcz wspaniała jest jeszcze nigdy nie odeslała mnie z kwitkiem. Ja jestem zadowolona. Pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kolejny raz w ciagu miesiaca nie dziala strona internetowa banku, nawet ostatno z tydzień temu dzowniąc na infoline pytalam czy prowadza statystki ile razy na miesiąc nie dziala im strona dzisiejsza przerwa techniczna miala trwac do 08.00, jest 8.16 i strona nadal nie dziala maskara - zamykam konto w tym banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pod względem brania u nich na raty porażka.Czekam już 5 dni na umowę i cisza.Tego samego dnia wszelkie dokumenty dostarczone,przelew na rachunek w celu weryfikacji zrobiony,wstępna zgoda wydana i nic więcej się nie dzieje.Dzwoniłam ,obiecali do dwóch dni wysłać to było trzy dni temu.Jestem stałym klientem,dobrym i solidnym.To moja ostatnia przygoda z bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jedna wielka porażka obsługa nie potrafi udzielić pomocy technicznej tylko przełączają od jednej osoby do drugiej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czy ktoś próbował sie dodzwonić na ich infolinię po 22 albo w dzień wolny od pracy? [Moderacja] Czy ich szefowie choć raz sprawdzili tych pseudo pracowników? Chyba za coś im płacą tylko za co????? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zawsze coś nie tak. Bankomaty nie działają, wpłatomaty w placówce kolejki jak w Biedronce bo jedna kasjerka obsługuje na infolinię dostać się trudna rzecz, 3 weryfikację o czym chcesz rozmawiać a jak się przez to przebijesz to nikt i tak nie odbiera. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porazka i jeszcze raz porażka totalna!!! Jako klient banku firma jest traktowana niepoważnie. Kto im wydał licencie? Ja nie mogę 0d 2 miesięcy wypłacic wynagrodzeń bieżących pracowniką za zgodą komornika. Bank za każdym razem wystawia co inne wymogi.Po spewnieniu tych-wystawia inne aby nie dac korzystać ze swoich środków. Doradzy w banku są do niczego! Nic nie załatwiają w tym temacie i caly czas twierdzą centrala skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra. Najpierw nie można było się zalogować do konta przez portal. Infolinia pomimo kilku telefonów nic nie zrobiła. Czarna dziura. Po wizycie w banku nawet obsługa nie mogła zalogować się na moje konto. Po kilku telefonach w końcu się udało. Musiałem zresetować hasło do konta. Po tym w końcu mogłem się zalogować na portal. Dzisiaj dla odmiany nie działa żadna płatność kartą. Ani kredytową, ani przedpłaconą. Telefon na infolinie po przejściu drzewka IVR i autoryzacji kończy się komunikatem, "Proszę zadzwonić za chwilę" i rozłączeniem. Po dwóch razach więcej nie próbowałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Szkoda opisywać całą historię - niech ostrzeżeniem będzie to że od kilku miesięcy nie można korzystać z karty bo bank nie potrafi wysłać jej pod właściwy adres jak również i Pinu do niej. Wysyłają ją pod obcy adres więc nawet wyczyszczenie kasy z konta jest zupełnie realne. O reszcie problemów i całkowitym braku kompetencji pracowników zarówno na infolinii jak i placówce w Będzinie szkoda nawet pisać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank w Polsce Placówka. w lomzy jest niedozakceptowania mają gdzieś klientów Pani Marta jest bezduszna każąc czekac kobiecie chorej ciężko na raka godzinę na wypłatę ze swojego konta pieniędzy to jest poraszka wstyd zmieniamy bank bo to 0 będą. Mieli 4 klientów. miej powini zamknąć. to placówkę w Lomzy. Bo to poraszka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zdruzgotana dnia 6 o8 2018 wypłacałam w bankomacie przy ,,kuflandzie , w tczewie 1800 zł, z konta zostało pobrane ,ale maszyna nie wydała, urochomiłam wszystkie procedury , i do dziś 4 o9 2018 cisza zbywają mnie nic nie działaja mamy 21 w, zadnej odp,tylko nic nie możemy zrobic, czeba czekac ,ale ile można nie jest to kwota dwiescie zł, tylo duża ,, skim nie rozmawiam ,tomówią zeby zapomniec ,bo to biorą ochraniaze jtózy wkładają pieniadze , ale myśle ze sa kamery i mi wreszcie odadza do kogo się zwrócic bo mnie bank ciagle zywa poradzcie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To co się dzieje w banku w Iławie, to jest po prostu, jakiś żart, trzeba zarezerwować pół dnia, żeby opłacić tam rachunek, bądź pobrać pieniądze, obsługa się slimaczy niemiłosiernie, bo swoje i tak muszę odsiedziec, a siedzą z miną obłożone chorego żółwia! Nie polecam, odradzam, zabieram konto. skomentuj opinię »
Dodaj opinię