Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś porażka , dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem . Zamówione karty jak nie zaginą , to idą miesiąc i jeszcze ich nie doszły , nie polecam tego banku . Straszne dno i to jeszcze zamulone skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku miesięcy dostaję co miesiac SPAM sms z zachęta wziecia kredytu chodź nie jestem od dawna ich klientem, na infolinii nie ma możliwości załatwienia tego, wysłałem reklamację na ich stronie firmowej, mija już miesiąc żadnej odpowiedzi, spam dalej przychodzi bez możliwości zablokowania. Nie mam czasu udać się do placówki tych [Moderacja] :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie. Nigdy nie założyła bym tam konta gdybym wiedziała jakie to [Moderacja] !!!!!!!!!!!\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!! Wprawdzie po czterech dniach dostałem potwierdzenie zawarcia umowy na zakup ratalny w sklepie internetowym, ale o tym fakcie poinformowano w mail'u tylko mnie. Sklepu o tym fakcie, mimo że opłynęło jeszcze sześć dni na razie nic nie wiedzą. Kontakt telefoniczny z tym bankiem to jakaś paranoja. Od godziny dziesiątej do siedemnastej. Też bym tak chciał pracować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Bez przerwy problemy z płatnością kartą. Proszę sobie wyobrazić sytuacje kiedy jesteście Państwo za granicą i chcecie zapłacić w restauracji kartą, a tutaj odmowa, odmowa, odmowa... wykonuję telefon do banku, a na infolinii dowiaduję się że akurat prowadzone są prace modernizacyjne i nie zapłacę kartą, na pytanie co mam w takiej sytuacji zrobić, otrzymuję odpowiedź że mogę próbować płacić dalej, ale raczej i tak nic z tego nie będzie bo prace jeszcze potrwają. Co ma zrobić Klient banku w momencie kiedy ma do uregulowania rachunek z wykonaną usługę, karta nie działa, bank nie pomaga, na litość Boską nie każdy jest zobligowany od posiadania konta w kilku bankach czy karty kredytowej. Totalna kpina! Nikomu NIE POLECAM !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank tragiczny pod każdym względem. Dodzwonić się pod numer dla indywidualnych klientów to rzecz praktycznie niemożliwa, sprzeczne informacje od różnych konsultantów - reklamacja karty, która nigdy do mnie nie dotarła miała trwać zdaniem pewnej konsultantki maksimum dwa tygodnie, inny konsultant stwierdził, że 30 dni, co nie pozwoli zamknąć w terminie mojego konta i naliczy dodatkowe opłaty za kolejny (drugi po złożeniu wniosku o zamknięcie konta) miesiąc... z reklamacją się nie spieszą. Tak samo w placówce - pracująca tam Pani była naprawdę niesympatyczna, z czym nie spotkałam się w innych bankach. Opłaty za użytkowanie konta również wysokie. Katastrofa. Naprawdę nie jestem w stanie znaleźć żadnych plusów. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. A wręcz odradzam. Konto jest obciążane z kilkudniowym jak nie tygodniowym opóźnieniem. Nie można się później w ogóle połapać. Karta często nie działa. Kilka razy miałam sytuację że mając środki na koncie nie mogłam płacić kartą ani wypłacać z bankomatu. Częste przerwy techniczne w serwisie internetowym. Założyłam w tym banku swoje pierwsze konto. Którego używam od jakis 4 lat, niestety przekroczyli granicę mojej cierpliwości po tym na jak na weekend zostałam bez środków. Karta nie wiadomo dlaczego nie działa a palcówki zamknięte. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serwis CA24 to totalna porażka prowizje nie wiadomo za co serdecznie nie polecam tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat nie bank. Jestem rok w tym banku i mam go dość! Non stop w CA24 przerwy techniczne. Mam pieniądze na koncie a karta działa kiedy chce. Nie mogę wybrać gotówki ani płacić kartą bo odmowa. To pewne już jest że zmianiam bank. Nie polecam konta w banku CA! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza placówka credit agricole to w Katowicach na Panewnickiej. Po czterdziestu minutach stania w kolejce do kasy, nie pojawiła się kasjerka. Jakiś Pan z obsługi wyszedł i powiedział żebyśmy na przyszłość zaopatrzyli się w karty bankomatowe, nie wytrzymałem i opuściłem tą placówkę. I nie chcę być już klientem tego banku, po dzisiejszym szukam bardziej fachowego banku.Całe wydarzenie było dzisiaj między 12 a 13tą skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Super bank jestem jego klientką od ponad 15 lat..Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank nie ma zasad... Zajmują alimenty z funduszu na zajęcie komornicze i wysyłają pieniądze dzieci!!! WcZoraj zajęli 300+ mojego syna! Muszę iść do sądu. Nikt niema takich problemów z innymi bankami. Ten bank działa na szkodę klienta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Co wy za bzdury wypisujecie..? Ja też mam konto w tym banku i nie mam takich problemów A Pani która jest moim "opiekunem bankowym" wręcz wspaniała jest jeszcze nigdy nie odeslała mnie z kwitkiem. Ja jestem zadowolona. Pozdrawiam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię