Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam kart kredytowych credit agricole. Pelne [Moderacja] . Prowizje poukrywane gdzie sie da. Szkoda nerwow, na100% nie zyskacie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wyrobię się przez nich z prezentem na święta, obiecują coś w 15min, a teraz mija 72h i dalej nic. ostatni raz tu byłem! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakim miałam do czynienia zero odzewu na maile, zero odzewu na kontakt telefoniczny, pracownicy niekompetentni, nie polecam, każdy inny tylko nie ten skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku konto 15 lat, z łezką w oku wspominam LUKAS Bank i jego obsługę. Niestety to już historia. Zmieniono godziny pracy banku, oczywiscie na takie, że 80% klientów jest wtedy w pracy. Wpłatomaty, cóż są, czynne w godzinach pracy banku (Rzeszów). Oczywiście na stronie wpłatomat jest całodobowy. Infolinia , próba kontaktu dzisiaj od 6 godzin, jeszcze się nie udało ale nie ma jeszcze północy moze się uda. Karta wydana na nazwisko którego już nie mam od 3 lat (oczywiście zgłoszone w banku.) Zlikwidowałabym konto ale musze mieć dzień urlopu, Zostaje jeden komentarz, bardzo szkoda, że bank nas klientów nie szanuje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałem od nich pismo o zwrocie składki ubezpieczeniowej z powodu wczesniejszej spłaty a że dotarło pismo do mnie pózno to w tym czasie splaciłem większą część kredytu. Więc udałem się do nich z zapytaniem co z tym zwrotem składki a tam oczywiście palenie głupa nic o tym nie wiedzą i spłaciłem całość razem ze składką , niech sobie ją wsadzą wiadomo gdzie ale prosiłbym o nie wysyłanie głupawych pisemek których i tak nie respektują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłaciłem wcześniej kredyt gotówkowy i nie wziąłem kolejnego, ani karty kredytowej. Zamknąłem konto, by nie płacić z nie. W reakcji na to, gdy ubiegałem się o raty za sprzęt w Media Expert, bank uznał, że nie mam zdolności kredytowej. Korespondencja mocno olewająca. Żenująca instytucja. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zrobiłem zakupy w \"black friday\". Na umowę ratalną z tego [Moderacja] banku czekałem 2 tygodnie. W tym czasie dzwoniłem do nich 6 razy, za każdym razem po 2h na infolinii. Za każdym razem słyszałem również ten sam tekst \"dzisiaj proszę odświeżać pocztę, do godziny 19:00 dostanie Pan umowę\". Nie dostałem. Musiałem dzwonić do sklepu i wybrać sposób płatności za pobraniem, bo chcieli mi anulować zamówienie, nic zresztą dziwnego - 0 odzewu z banku, a zamówienie wisiało 2 tygodnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wieczne problemy z kontem osobistym. Nie działające konto osobistym, ostatnio w Tesco robiłam zakupy, przy kasie najadlam się wstydu bo pomimo środków na rachunku transakcja było odrzucona. Tankowanie w nocy graniczy z cudem, bo mają przerwy techniczne w wtedy też karta nie działa, przy dokonaniu przelewu, nie przychodzi potwierdzenie sms, więc o przelewie możemy zapomnieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam wrażenie, że te negatywne opinie piszą idioci, którzy nie umieją czytać, obsługiwać komputera, mają za złe uszczelnianie systemu bo jest przerwa z soboty na niedzielę gdzie normalni ludzie śpią albo imprezują. Jestem w tym banku od początku jeszcze jak się nazywał Lukas. Dostałem kredyt mieszkaniowy bez problemu, kredyt w sklepie w 5 minut... itd.. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam i przestrzegam zakupy na raty 50x50 po pół roku rozpatrywanie wniosku o 1500 pln trzeci dzień, dodzwonić się nie idzie, kiedy w końcu się udało to nadal nie wiem czy i kiedy wniosem zostanie rozpatrzony-porażka szkoda nerwów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś porażka , dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem . Zamówione karty jak nie zaginą , to idą miesiąc i jeszcze ich nie doszły , nie polecam tego banku . Straszne dno i to jeszcze zamulone skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku miesięcy dostaję co miesiac SPAM sms z zachęta wziecia kredytu chodź nie jestem od dawna ich klientem, na infolinii nie ma możliwości załatwienia tego, wysłałem reklamację na ich stronie firmowej, mija już miesiąc żadnej odpowiedzi, spam dalej przychodzi bez możliwości zablokowania. Nie mam czasu udać się do placówki tych [Moderacja] :( skomentuj opinię »
Dodaj opinię