Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam konto i niestety kredyty w tym banku. Bylam klientka od powstania oddziału w Rumi jeszcze w Lukas Banku i przez te lata nigdy nie spotkałam się w tym banku z taką opieszałością obsługi jak ostatnio. Przeżyłam tam wielu nowych pracowników, było różnie ale zawsze była tam jedna doświadczona pracownica na którą zawsze można było liczyć i chyba tylko do niej były kolejki. Aktualnie nie ma po co tam chodzić, klient czuje się jak niechciany intruz A najgorsza jest niewiedza tych kobiet które noszą plakietkę doradca. Chciałam spłacić wcześniej kredyt, pracownica błędnie wyliczyla kwotę, pomylila sie o 4000zl. Przez jej pomylke splacam nadal ten kredyt i nowy ktorym konsolidowalam ten błędnie rozliczony. Zabrałam wszystko i zmieniłam bank, tylko ze względu na niemiła i niedouczona obsługę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem z tym bankiem,od 20 lat ale jest coraz gorzej wciskają co mogą na hama,mniej zorientowana osoba zalany sie naciągnąć ma różne rzeczy ,o opłacie za jakąś usługę pani przy Westerplatte poinformowała mnie po skończonej transakcji ,po czym ja mowie do niej aby to anulowala a ona ze za 7 dni.dramat oczekiwania obsługa jednoosobowa ,infolinia nie istnieje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcesz sie dowiedziec ile jest do splaty krydytu i problemy jak nie wiem co porazka masakra podalem wszystko co chcieli dosyc z tym bankiem.zeby nie mogli podac nawet po podaniu pesel ile zostalo do splaty a po 20.00juz nie rozmawiaja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank w którym miałam konto - okropni pracownicy i nieprzejrzysty system ineternetowy radzę wszystkim zmienic bank ja już po perypetiach złożyłam dyspozycję skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niemiła obsługa telefoniczna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to tragedia, przyznano mi w nim pożyczkę konsumencką ale nigdy więcej!!!!! Infolinia to totalna porażka, przez cały tydzień nie mogłam się dodzwonić a jak już ktoś odebrał to jakby mi łaskę robił i na dodatek podajesz swoje wszystkie dane to i tak to za mało aby udzielić informacji! Nie zawsze każdy ma przy sobie numer umowy, skoro tego chcą to po co pytają się o inne dane!!! Tragedia, po prostu tragedia! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Porażka. Najgorszy bank w jakim miałem konto! Nie wiem po co wymagane aż tak skomplikowane hasło do konta. Nie znam takiego drugiego banku z takimi zasadami tworzenia haseł. Infolinia również beznadziejna :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank jest dramatem, wniosek o rezygnację z ubezpieczenie złożony w placówce przez jej pracownika jest błędny, o czym dowiedziałem się po 2 miesiącach, dopiero wtedy jak sam zadzwoniłem. Jak złożyłem reklamację, okazało się że jednak na podstawie niby błędnego wniosku można wykonać zmianę, Zrezygnowałem, skasowałem swoje zgody na przetwarzanie danych osobowych, a mimo to nadal je przetwarzają. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się do nich graniczy z cudem, ale ja nie o tym. Zamknięcie rachunku karty kredytowej w tym dziwnym "banku" trwa 2 miesiące i pomimo trzykrotnych zapewnień telefonicznych pracowników, że skrócą mi ten czas to rachunek wciąż nie zostaje zamknięty. Podobno nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu między działami, mogą jedynie wysłać "dyspozycje" mailem :) Uprzykrzają po prostu życie klientowi, który chce się od nich uwolnić. W innym banku zamknięto mi kartę kredytową w trakcie krótkiej rozmowy telefonicznej a tutaj trzeba czekać 2 miesiące i olewają klienta (np. pomimo zapewnień nie oddzwonili)! Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w CA od lat chyba 20, zaczęłam jeszcze w Lukas Banku. Teraz z powodu olewających wszystko pracowników tego banku i ich złośliwości wycofuję się. Denerwuje mnie przyjmowanie mnie na stojąco (jestem inwalidką) gdy młodziutka urzędniczka siedzi wygodnie, denerwuje mnie ton rozmów ze mną- na moje powiedzenie, że chcę wypłacić pieniądze, przerwano mi pytaniem- a co kartą nie można?!!! wypłacałam kilkanaście tysięcy...Na moje na koniec rozmowy życzenia świąteczne odpowiedź irytującym głosem - tak, tak !!!!!!. W sylwestra chciałam zapytać o coś w agencji, sprawdziłam i necie, że bank będzie czynny do 17 godziny. Byłam za 5 minut 15. Bank zamknięty panie krzyknęły do mnie, że przecież jest kartka na drzwiach że pracują do 15. Żeby przeczytać kartkę muszę przyjechać kilka przystanków- po co jest więc internet??? Niegrzeczny ton w rozmowie ze mną był już u 3 pracowników tego banku. Gdy zrezygnowałam z ubezpieczenia kredytu zniecierpliwiona urzędniczka wprost warczała na mnie, na zwróconą uwagę ironicznie się uśmiechała , nie odpowiedziała mi na moje do widzenia więc zdenerwowana wróciłam się i powiedziałam,że straciłam ochotę na trzymanie u nich moich oszczędności- zlikwidowałam u nich podkonta oszczędnościowe co zmyło uśmieszek z twarzy pani. Tera chcę zmienić bank na inny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam kart kredytowych credit agricole. Pelne [Moderacja] . Prowizje poukrywane gdzie sie da. Szkoda nerwow, na100% nie zyskacie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię