Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
To moje ostatnie dni w tym banku. Zawodzą na każdej linii. Lucas był świetnym bankiem, a od kiedy przejęli go Francuzi jest coraz gorzej. Obsługa telefoniczna płatna i to sporo. A głównie tam da się coś załatwić. W placówkach już dwa razy miałam do czynienia z młodymi pracownikami, którym sama mówiłam co mają zrobić w systemie komputerowym, bo nie wiedzieli jak mi pomóc. Ileś placówek zlikwidowanych i mimo że są na mapie Google jak tam dojeżdżasz jest pusto. Trzeba ich mocno pilnować, bo potrafią naliczyć jakieś beznadziejne opłaty. Gdy potrzebowałam kredytu ich propozycja była kuriozalna. Wzięłam u konkurencji na dziesięć razy lepszych zasadach. Wreszcie aplikacja banku jest tylko w języku francuskim i działa beznadziejne. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadziejny bank ,który nie wywiązuje się ze swoich ofert skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Przerwy konserwacyjne na stronie, nic nie zrobisz. A dnia 4 marca 2019 awaria całego systemu kart płatniczych aż do wieczora. Miałem pecha bo tego dnia tankowałem i nie mogłem zapłacić. Wstydu i stresu się najadłem co nie miara. Chciałem zapłacić blikiem- i co ? Wyskakuje informacja że muszę złożyć aneks do umowy w siedzibie banku, tragedia. Chciałem zrobić ekspresowy przelew na inne konto żeby z innej karty wypłacić I co informacja że muszę zrobić aneks do umowy przychodząc do siedziby banku - tragedia. Wszystko trzeba załatwiać przychodząc do siedziby banku albo dzwoniąc -tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Milanówek super, dziewczyny pomocne. I tylko takich mieć pracowników. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank pod słońcem Napewo nie wychodzą do Klienta !!! Są anty jak jeszcze się utrzymują nie wiem!!! Jakakolwiek informacja to kłopot Problem żeby się czegokolwiek dowiedzieć!!!!! Tragedia nie polecam!!!!!!! Skorzystaj z Sabtandera Pko ale nie tu!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikają odpowiedzi na pytaniendotyczace ile jeszcze jest do spłaty. Mówię że awaria systemu, że trzeba czekać. Kręcą ciągle, udają że gdzieś dzwonia. Ostatni raz miałam styczność z tym bankiem i szczerze nie polecam!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę że nie jestem sama jeśli chodzi o negatywna opinie o Credit Agricole.Wolę Santander, przynajmniej nikt mi tam głupot nie opowiada i nie wprowadza w błąd. Do tego ta aplikacja, która wiecznie nie działa bo jest jakiś błąd, przez infolinię nic nie można się dowiedzieć A w oddziale strach podejść do pracownika " bez kiełbasy " nie pozdrawiam obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam\r\nKiedyś (2007)coś wziąłem w Lucas bank na raty dawno spłacone zapomniane. Dziś się okazuje ze ktoś z pracowników tego cudownego banku wziął na mnie kredyt gotówkowy. Załatwienie i dowiedzenie się czego kolejek graniczy z cudem. Brak konkretnych informacji mimo ze kredyt jest na mój pesel ale reszta danych się nie zgadza wiec nie mogę przejść weryfikacji, w biku widnieje Kredyt na mnie. Nie polecam [Moderacja] i niekompetencja pracowników i system chyba narysowanym na kartce papieru. Polecam zmienić bank jak najszybciej. sprawa sie cięgnie. \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Robią przerwy techniczne na swojej stronie nikogo wcześniej nie uprzedzając skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy jest niedouczony pracownik A w Rumi tylko takich zatrudnili. Siedzę typowe urzędniczki jak za prl i łaskę robią że pozwolą klientowi podejść do stolika skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię