Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporac…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam w BPH kredyt hipoteczny. Z powodu kłopotów finansowych w 2012r zawiadomiłam bank o tym fakcie wysyłając wszystkie niezbędne dokumenty. Do dzisiaj nikt tym się nie zajął - umowa ma cały czas status wypowiedzianej, wpłacam co mogę odbieram tysiące telefonów z banku. Ostatni telefon wczoraj, gdzie nie -sympatyczny osobnik poinformował mnie, że po co defakto mieli mi odpisywać na moje pisma skoro i tak nic nie da się zrobić. Zamierzam walczyć, nawet w sądzie mam dokumenty i nie pozwolę się tak traktować. Skandal!!!!!!!!!!!!!. Totalnie beznadziejny bank i niekompetentni ludzie. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Byłm ich klientem przez 16 lat.Jak poztanoiłam nie płacić więcej za prowadzenie konta sezam i zmieniłam na lubię to konto - to stary rachunek zamknął się po 2,5 misiąca.Tydzień przed zamknięciem zablokowalo mi karty do konta - chcesz gotókę to idź do banku!!!! Limitu kredytowego też niue można było przepiąć spłaciłam-wniosek o nowy limit się zdeaktualizował zanim Panie wprowadziły go do systemu.Złozył drugi raz - czekałam w banku 1,5 godziny na rozpatrzenie - tym czasie Panie douczały się nawzajem co trzeba zaznaczyć w programie ,bo wniosek mimo zdolności kredytowej nie przechodzi. Na koniec po 3 wizytach w oddziale 2 godzinach czekania na limit ktory mialam przez 16 lat przy starym koncie dowiedzialam się ,że musze przyjśc znowu jutro.Zamknęłam konto (tzn.złożyłam wniosek-pewnie zmknie się za 3 miesiące) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie drogi bank, fatalna, niekompetentna obsługa szczególnie pracownicy infolinii przez którą trzeba załatwiac wiele spraw. Generlanie nastawienia na "wydojenie" klienta na maksa. skomentuj opinię »
Dodaj opinię