Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie polecam. Fatalne doświadczenie. Od tygodnia nie mogę się zalogować na własne konto a infolinia nie jest mi w stanie pomóc. Odradzam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ewa - bank, który nastawiony jest na zysk, nie interesuje go klient. traktuje swojego klienta przedmiotowo, osoby pracujące w serwisie infolinii na te same problemy klienta udzielają różnych informacji, niekompetencja. Pieniądze znikają, winą obarczany jest system bankowy, ale to dalej nie zmusza banku, aby go ulepszać. Nie polecam tego banku.!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
stracilam przez bgz mnostwo pieniedzy bo nie chcialo im sie zrobic przelewu zgodnie z harmonogramem, najgorszy bank w polsce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank BGŹ jest najgorszym w całej Polsce. Zdecydowanie nie polecam i ostrzegam przed tym złym bankiem!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie jestem zadowolona z usług banku BGZ.. spoznilam się z zapłatą raty 2 dni i baaaaardzo niemiły Pan do mnie zadzwonił, ze mam zapłacić. Nie wiedziałam o co chodzi i grzecznie poprosiłam aby zadzwonił za chwilkę, bo jestem aktualnie w pracy.. A mam pracę z klientami, więc to bardzo nieładnie wygląda gdy rozmawiam przez telefon.. stwierdził, ze go to \"g**no obchodzi\" i mam czas 1 dzień na spłatę. Ok.. rozumiem, trzeba terminowo spłacać. Mój błąd, bo byłam pewna że mam jeszcze parę dni do terminu spłaty.. zdarza się.. ale żeby być tak nieuprzejmym..... nigdy więcej nie skorzystam z usług i kredytów. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Zamiast opinii, fakty. Mam kredyt hipoteczny w tym banku. Plan spłaty rat, który stanowi załącznik do umowy o kredyt przysyłany jest zwykłą przesyłką pocztową niestemplowaną, czyli nie ma żadnej możliwości monitorowania czy przesyłka jest rzeczywiście wysyłana i kiedy. Korespondencja przychodzi kiedy chce, czyli nigdy zgodnie z terminem wymagalności spłaty raty. Na ogół z miesięcznym lub większym opóźnieniem. Zdarzyło się, że w systemie bankowym "zginęła" jedna rata i bardzo przepraszają, ale cytat "brak jest możliwości wygenerowania harmonogramu obejmującego ratę za marzec". Za to kiedy na skutek pobierania opłat za prowadzenie konta służącego do spłaty kredytu w należnościach kredytowych powstała zaległość 22,00 pln zadzwoniła z przysłowiowym ryjem (nie, pani nie mówiła i nie rozmawiała) pracownica działu windykacji, grożąc i strasząc niczym rasowy pitbull. Właściwie to już nie jest niechlujstwo a uchybienia i naruszenia standardów bankowości, którymi powinny zostać zainteresowane instytucje dbające o prawa klienta i nadzór bankowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ten bank. Bankowość elektroniczna, system windykacji na żenującym poziomie. Obsługa klienta telefoniczna i stacjonarna również. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to totalna porażka. Niekompetencja pracowników przerażająca. Wprowadzają w błąd klienta, później się wypierają. Nie polecam i odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. CHciał wziąć kredyt. Poinoformowano mnie, że nie otrzymam takiej kwoty jak bym chciała bo na nia nie mam zdolnośći. Dwa dni później zadzwonił do mnie konsultant z WArszawy i powiedział, że bank sie pomylił i że jednak mam zdolnośc kredytową. Mam jedynie dosłac podpis męża. 7 dni później dowiedziałm się, że bank jednak zmienił zdanie i otrzymam tego kredytu. SANDAL. Przez 1,5 tygodni dosyłałm im dokumenty o zatrudnieniu, zarobkach, ZUS, US i inne. Na odpowiedz od pana konsutanta miałam czekac 10 min, po czym sama musiałm ponownie dzwonić. Składanie wniosku z decyzja miało trwać 2 dni. TYmczasem trwało 2 tygodnie i otrzymałam 3 odpowiedzi. NIE POLECAM !!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię