Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank! Od czterech miesięcy nie mogę zalogować się do wojego konta a bank nie chce mi pomóc, odpisując, że mam czekać na odpowiedź, bo sprawa jest zbyt skomplikowana... Nie znam stanu konta, ale opłaty za jego prowadzenie oczywiście są pobierane. Ręce opadają... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferują kredyty a wymagania Bóg wie jakie,chyba tylko jedynie reklama aby założyć konto bankowe i zasila fundusze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Karzą płacić raty ,które już dawno były spłacone ,ułomnością i brakiem dobrej logistyki to oceniam wysoko ----------------------------- skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem raty w BGZ ,spłacałem czasowo i spłaciłem cały ,po jakim czasie zadzwoniono ,że mam do spłaty ratę plus odsetki ,kobieta twardo do mnie ,że nie i tu się wkur*** i złożyłem reklamację z dokumentacją splaty ,to nadal prze parę dni jeszcze wydzwaniali ,żebym zapłacił ,a ja na to nie bo dwa razy nie będę ,świadczy to o tym ,że ten bank BGŻ robi wielkie błędy ,to odradzam ,jak ktoś chce po latach spłacać drugi raz kredyt ,przez nieumiejętne obsługiwanie komputera ,lub nie przeszkolonych pracowników my ich klienci cierpimy ,30 dni trwa reklamacja ,do trzydziestu mam pare dni ,opisze też odpowiedz skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja też mam z nimi urwanie głowy!W siepniu wziełam kredyt na auto a w listopadzie pomyliłam się i wpłaciłam na konto do nadpłat.Pisałam. podanie żeby przeksiegowali ta ratę na konto do spłaty no i cieżko im było to zrobić.Wogóle mam wrażenie ze tam pracuja nie kopentni ludzie każdy mówi inaczej!A derektor tego oddzuału co byłam w tej sprawie to wcale nie lepszy.Wiec postanowiłam że wezne w innym banku kredyt i ich spłace.Nie dbaja o dobro klienta maja gdzieś zwykłych ludzi!Najgorszy bank z jakim sie spotkałam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem również nie zadowolony z obsługi banku przy ratach których zona chciała wziac i wysylanie zaświadczeń i po 40 min dopiero odpowiedzia tempo to maja masakra skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank ten przejął Sigma bank w którym zaciągnęłam kiedyś kredyt na laptopa i pralkę.., mija 5 lat po całkowitej spłacie kredytu, zawsze płaciłam na czas.... dzisiaj otrzymałam sms z wezwanie do zapłaty 0,18 gr... ! W międzyczasie dzwoniono też do mnie z różnymi propozycjami, przysyłano regulaminy odnośnie kart kredytowych których dawno nie mam itd... pytałam po co mi to i dlaczego to robią ? Odpowiedź: bo jest pani nadal w systemie, A z jakiego powodu ?.. nie wiadomo, przełączę panią... muzykę włączają i po sprawie... No ręce opadają... Mój syn idiota jeszcze trzyma u nich swoje oszczędności... Ręce mi odpadną na bank !... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę uważać na własne oszczędności w tym banku. Skradziono nam drogą elektroniczną w dwóch tranzakcjach pieniądze. Bank poprosił o autoryzację,po odmowie zablokowal tranzakcje a następnie odblokowal i zaksięgowal i pozolił na kradzież. Teraz nie chce zwrocić ukradzionej kwoty, nie przyznaje się do błedu i jeszcze wymaga zgloszenia na policji przestępstwa którego nie chce potwierdzić. Kompletna glupota. Bank wykryl zagrorzenie, zareagowal odpowiednio,potem zmienil decyzję i pozwolił na zaksięgowanie kradzieźy a teraz jeszcze utrudnia rozwiązanie problemu. Zapraszam do BGZ skomentuj opinię »
Dodaj opinię