Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwaga na ten bank. Pracownikom brak profesjonalizmu. Mili, ale uciekaj. Dostaniesz pożyczkę, ale zrobisz oczy jak zobaczysz koszty. Wcześniej Cię nie uprzedzą. Sprzedaż jest najważniejsza, a gdzie klient? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzień Dobry, dzisiaj próbowałem telefonicznie upewnić się czy zaksięgowano mi wpłatę za nieużywaną, dołączoną do kredytu ratalnego (o której NIKT mnie nie poinformował podczas zaciągania kredytu) - miałem się po prostu upewnić - młode, niekompetentne pracownice (których nie będę wymieniał tutaj z imienia i nazwiska) przełączały mnie przez uwaga 56 MINUT ciągle do menu głównego, robiąc sobie chyba przy tym żarty. Mimo szczerych chęci niczego się nie dowiedziałem. Łagodnie mówiąc - ten bank robi sobie żarty z klientów. Dlaczego UOKiK nie reaguje!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank okropny na wcześniejszą spłatę kredytu po 2 latach doliczyli odsetki karne. [Moderacja] . Nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Wplatomat w oddziale w Tucholi wiecznie nieczynny-wplata mozliwa tylko w oddziale co wiaze sie z kazdorazowa oplata 10 zl. Na infolinii uslyszalam ze nie musialam przeciez tych pieniedzy wplacac, ze zrobilam to na wlasna odpowiedzialnosc bo przeciez jest to zgodne z tabela oplat. Otoz... gdyby nie ten wiecznie nieczyny wplatomat chetnie omijalabym wplacanie w oddziale z daleka. 10 zl teoretycznie nie duzo ale przy np 3 wplatach w ciagu miesiaca plus oplata za karte potrafi sie uzbierac nawet ok 50 zl. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kuriozalna sytuacja, bank nie zaksięgowal wpłaty we wplatomacie. Mimo okazanego zaświadczenia że pieniądze zostały wpłacone. Niestety sprawa trwa dalej w toku, i mimo wysłania prośby o szybką reklamację, gdyż pieniądze były wpłacane na wykonanie ważnego przelewu, którey jeśli nie wpłynąłby w terminie powoduje kolosalne odsetki. Pracownik banku obiecał że zadzwoni, telefon milczy i gdybym sama nie pytała co i jak mogłabym zostać bez środków do życia, nikogo nic nie zainteresowało, brak jakiejkolwiek pomocy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wieczne kolejki i jedna pani od wszystkiego. I nic się nie zmienia. Beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam!\\r\\nMam kłopot z obsługa oddziału na ul. 3 maja w Zawierciu. Mamy tam dwie panie [Moderacja] które bardzie stawiają sobie swoje JA przed dobrem klienta. Kolejna rzecz trzeba panie znac aby móc łatwiej pozałatwiać formalności inaczej się nie umówisz poza kolejnością np. aby złożyc podpis.\\r\\nByłem świadkiem taki sytuacji. Poza tym kwestia przygotowywania stanowiska przycy gdzie klienci już oczekują obsługi. Dziś miarka się przebrała po zwróceniu uwagi na literówką w nazwisku Pani krzyczy na mnie.\\r\\nCo do za maniery? Zbyt młody jestem? za mało mam gotówki na koncie, że takie traktowanie mnie spotyka? \\r\\nJeżeli korzystasz z tego oddziału i masz ponowne odczucia zachęcam do kontaku skomentuj opinię »
Dodaj opinię