Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Złego słowa nie mogę powiedzieć. Wiadomo kolejki jak to w każdym banku, ale za to zawsze jestem fachowo obsłużony. Niedawno otworzyłem u nich konto maksymalne i śmiało mogę powiedzieć że jestem zadowolony. Nie naciągają, konto darmowe, także nic tylko korzystać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od niedawna mam konto w BGŻ. Przeszedłem z innego banku i jestem pod wrażeniem obsługi klienta w placówkach ale także bardzo atrakcyjnych warunków kont. W porównaniu do mojego poprzedniego banku to niebo a ziemia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem bardzo zadowolona z tego banku, mam konto maksymalne u nich i wszystko jak napisane tak jest jest za zero także czego chcieć więcej. Aplikacja też działa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem i posiadam aktualnie konto maksymalne. Bank według mnie jest dobry. Podejście do klienta zawsze miłe i odpowiednie. Bardzo podoba mi się aplikacja mobilna i jej dobra optymalizacja. Dla mnie 5* - szczególnie za to konto maksymalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu dzisiejszym żona nie może zrobić ważnego przelewu, bo "super bank" nie przysyła sms z kodami aktywacyjnymi. Badziew, bo nie ma jak złożyć reklamacji, ani dowiedzieć się o przyczynach awarii. Infolinia to zabytek z okresów komuny. Nie można mieć kontaktu z żywym człowiekiem bez podania danych, których się nie pamięta będąc w podrózy - chodzi nie o konto, a o przyczynę awarii. Zresztą nie ma opcji innej jak "jesteś klientem, albo załóż konto". Dokładnie tak samo jest w kwestionariuszu na stronie banku. Mają w tylnej części ciała klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowna Pani Dyrektor krakowskiego oddziału przy ulicy Królewskiej jest najmniej wykwalifikowanym pracownikiem banku z jakim miałam do czynienia. Wcisnęła mi promocyjny kredyt nie informując o konieczności przeprowadzania transakcji na koncie o którym nawet nie wiedziałam w związku z czym moje raty wzrosły o prawie 200zł po pół roku. Bank mnie o tym nie poinformował, przez kilka TYGODNI żaden z pracowników nie wiedział o co chodzi, ale Szanowna Pani Dyrektor od razu rozpoznała sprawę, a rozmawiając ze mną była wręcz chamska. Obsadzanie takich osób na tak poważnym stanowisku to skandal. Bank jest dla mnie skreślony na całej linii przez tą osobę skomentuj opinię »
Dodaj opinię