Bank BGŻ

Adres siedziby:
Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

Infolinia Banku BGŻ:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 123 456

Z zagranicy:
+48 (22) 530 71 00

(332 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BGŻ jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, od lat zajmującym miejsce w czołówce największych banków w Polsce. Specjalizuje się w f…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

332 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kredyt udzielają tylko w złotówkach. Rata wysoka w porównaniu do innych banku. Ten sam kredyt hipoteczny w walucie w innym banku można dostać o 500zł taniej na racie!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kiepsko Alior Bank nalicza w nocy. Dostęp internetowy: Interfejs beznadziejny BGŻ powinien zwrócić się do programistów IPKO. Obsługa klienta w placówce: Kobiety zestresowane jakimiś planami. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jak w ogóle dadzą to cud!. Elastyczność oferty: na plus to tylko bankomaty darmowe. Wysokość opłat i prowizji: drogi rachunek bez opłat ale to 12zł w PKO można teraz mieć za 0% rachunek i to wszystko co BGŻ oferuje za 12zł. Oferta kart płatniczych: może być. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam-fakt oprocentowanie na średnim poziomie, ale ogsługa w czasie trwanai umowy rewelacyjna 9roliczenia transz, możliwość aneksowania)-nie robią problemów, wręcz doradzają mi!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
brednie, niech ktoś spróbuje uzyskać kredyt na ziemię rolną. życze powodzenia? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie korzystny. Dostęp internetowy: słaby . Obsługa klienta w placówce: dwa odziały na miasto - słaba komunikacja, nie elastyczne godziny pracy, . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam . Wysokość opłat i prowizji: nie atrakcyjna. Oferta kart płatniczych: nie atrakcyjna . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: aplikacja eBGŻ pracuje FATALNIE. Trudności z komunikacją z pracownikami. Brak rzetelnej informacji. Niedociągnięcia. Problemy na kontach "wspólnych z małżonkiem". Nie polecam. Jeśli nie poprawi się sytuacja - rezygnuję.. Obsługa klienta w placówce: Miernie. Praconwnicy nie posiadają pełnej wiedzy. Wysokość opłat i prowizji: Chyba spore w porównaniu z innymi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
te opinie to są chyba od pracowników same pozytywy lizać d..y gamonie. bgż omijać z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widok środków na e-koncie jest opóźniony w stosunku do teraźniejszości o 14 dni ;( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: pozytywnie w stosunku do innych banków. Wysokość opłat i prowizji: zgodnie z oczekiwaniami. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: kredyt załatwiałem ponad cztery miesiące od złożenia samego wniosku do przyznania upłyneło ponad pięć tygodni.. Możliwość negocjacji oferty: skrupulatność aż do przesady . Różnorodność zabezpieczenia: dobra. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: tak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jeżeli dokonujesz spłaty zadłużenia w wyznaczonym terminie, nie płacisz nic..... Dostęp internetowy: stały podgląd do dokonanych transakcji przy użyciu kart przez internet. Elastyczność oferty: wybór wisual karty szeroki, terminu spłaty zadłużenia ( 5,10,15,25 dnia m-ca), pakietów merchantów itp. . Wysokość opłat i prowizji: bez zastrzeżeń. . Jasność oferty: super, doradcy informują o wszystkim... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: możliwość ON - tj. automatycznych O/N lokat nocnych. Dostęp internetowy: sprawny i łatwy dostęp , a przede wszystkim bezpieczny.. Obsługa klienta w placówce: coraz większa dostępność oddziałów , rosnąca kompetencja pracowników. Oferta kredytu/ debetu w koncie: kredyt bez zabezpieczeń już do 75% średnich miesięcznych wpływów na rb.. Elastyczność oferty: wszystko zależy od tego co robimy, i mamy w " papierach". Wysokość opłat i prowizji: rewelacja - przy rb. np. ePLAN FIRMA. Oferta kart płatniczych: dostępne w coraz większej sieci bankomatów bez prowizji, sprawne i funkcjonalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: niestety brak oprocentowania środkow na ROR, ale zawsze można zasilić konto oszczędnościowe eskalacja ( oprocentowane):) w każdej chwili przez internet. Dostęp internetowy: Ebgz - zawsze i wszędzie. Serwis też działa bez zarzutu .. Obsługa klienta w placówce: Szczególnie w małych placówkach, coraz bardziej dostępnych dla Klienta.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jeżeli Ty jesteś OK, to Bank również.Wpływy na konto ...systematycznie.. Elastyczność oferty: Wszystko zależy od kompetentnego Doradcy..hm. Wysokość opłat i prowizji: Rewelacja, coraz lepiej. Jeżeli robisz to sam tj. przez internet - prawie wszystko za darmo.. Oferta kart płatniczych: Super. Master Card - czy to platnicza czy kredytowa. Pakiety marchentów itp., prawie bez prowizji.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: platforma e bgż na bardzo wysokim poizomie. Wysokość opłat i prowizji: w bgż nie kantują klientów i nie pobierają dodatkowych oplat. Oferta kart płatniczych: tylko master card ale to w sumie wystarczy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie polecam tego banku.Od 15 lat byłam klientką i z satysfakcją zrezygnowałam.To jest bank-mamut. Dostęp internetowy: chciałam mieć dostęp lecz leżało to tylko w moim polu zainteresowania.Dopiero w momencie likwidacji konta zostałam łaskawie dokładnie o wszystkim poinformowana. Elastyczność oferty: dla mnie żadna,Od dawna bank nie spełniał moich oczekiwań,Kiedyś zostałam przez nich bez dostępu do pieniędzy.Naprawdę trzeba bardzo chcieć żeby tam być.Gratuluję obsługi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 2007 spłacam kredyt w PLN. Najbardziej irytuje mnie opłata za obsługę konta, która do dziś nie jest mi znana, bo żadnych dokładnych informacji w tej kwestii nie potrafią udzielić, więc każdorazowo do raty doliczam kilkanaście złotych, za 'brak obsługi'. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli dodatkowo zapłacomy 4 zł miesięcznie to mamy za darmo wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam kredyt hipoteczny, jestem zadowolony, udzielenie kredytu bez żadnych problemów, polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
36 lat to za dużo !!!!!!!? bez jaj skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
posiadam w tym banku pełen pakiet produktów, zawsze bez problemów, miło, sprawnie :) polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam wszystkim! kredyt ubezpieczony za darmo, szybko i miło :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank,szybka decyzja,mam kredyt od roku,zadnych problemów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka sprawna obsługa oraz niskie raty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: na bardzo średnim poziomie, ogólnie jestem niezadowolona.. Wysokość opłat i prowizji: zbyt wysokie jak na możliwości banku. Oferta kart płatniczych: beznadziejna oferta jeżeli chodzi o karty, bardzo mało bankomatów!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak powinno być w każdym banku, brałem ostatnio kredyt w Rybniku, obsługa na medal, Pozdrawiam i gratuluje za personel :))) Tak trzymać Dziewczyny !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: za zbyt duża wysokość oprocentowania . Dostęp internetowy: dostęp internetowy czasem zawodzi i często wyskakują błędy komunikacyjne . Obsługa klienta w placówce: O obsłudze klienta w placówce Banku muszę napisać że jest bardzo zadowalająca bynajmniej w Łęczycy, ale o obsłudze klienta w przez telefon czyli w teleBGŻ to brak całkowitego szacunku dla klienta. . Wysokość opłat i prowizji: w miarę zadowalające.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w tym banku i jestem bardzo zadowolona. Inne banki nie chciały mi dać kredytu a ten tak i to na bardzo dobrych warunkach. skomentuj opinię »
Dodaj opinię